با پرتاب اولین ماهواره مستقیم به سلول اسپیس ایکس، اینترنت ماهواره ای بر روی تلفن های معمولی فعال می شود – بازیگرها

با پرتاب اولین ماهواره مستقیم به سلول اسپیس ایکس، اینترنت ماهواره ای بر روی تلفن های معمولی فعال می شود – بازیگرها

با پرتاب اولین ماهواره مستقیم به سلول اسپیس ایکس، اینترنت ماهواره ای در تلفن های روزمره فعال می شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در حال ارسال اولین ماهواره مستقیم به سلول اسپیس ایکس در فضا، اینترنت ماهواره ای به تلفن های معمولی ارسال می شود. به این ترتیب این گوشی ها بدون نیاز به اینترنت یا اپلیکیشن خاصی می توانند به خدمات اینترنتی دسترسی داشته باشند.

هفته آینده، موشک فالکون 9 اسپیس ایکس سفر خود را به فضا از پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ در کالیفرنیا آغاز خواهد کرد. این سفر شامل استقرار 21 ماهواره مختلف از جمله ماهواره های ویژه برای سرویس Direct-to-Cell می باشد.

بیشتر بخوانید: اولین ارائه دهنده اینترنت ماهواره ای در ایران شناسایی شد

این شرکت بیان می کند که این محموله شامل حداقل 6 ماهواره با قابلیت ارائه شبکه پهن باند سلولی فضایی است که با هدف پوشش پیام رسانی، تماس و مرور اینترنت در اختیار اپراتورهای ارتباطی سراسر جهان قرار می گیرد تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. خدمات مورد نیاز آنها

گزارش ها نشان می دهد که اسپیس ایکس در اولین گام تصمیم به ارائه خدمات ماهواره ای با نسل پیشرفته ماهواره های Starlink گرفته است. اما زمانی که امکان ارسال این ماهواره ها با موشک فالکون 9 وجود نداشت، این شرکت تصمیم گرفت این ایده اجرایی را کنار بگذارد. به عبارت دیگر نسل بعدی ماهواره های استارلینک توسط موشک استارشیپ به فضا پرتاب خواهد شد.

تنها چند روز پیش، اسپیس ایکس موفق شد از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) درخواست و مجوز دریافت کند تا آزمایش اینترنت ماهواره ای خود را برای استفاده در تلفن های معمولی آغاز کند. این مجوز 6 ماه اعتبار دارد و شامل 840 ماهواره و 2000 دستگاه تست می باشد.

AST SpaceMobile مانند SpaceX به دنبال ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای برای تلفن های معمولی است. و در سال آینده انتظار می‌رود که این شرکت فناوری ماهواره‌ای را به تلفن‌های معمولی بیاورد و این امکان را برای مردم فراهم کند که بدون نیاز به تجهیزات یا برنامه‌های خاص به اینترنت ماهواره‌ای متصل شوند.

قرار است سرویس Direct-to-Cell امکان ارسال پیامک به گوشی های معمولی را از سال آینده بدون نیاز به تغییر سخت افزار گوشی یا استفاده از اپلیکیشن خاصی فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

  • ارزش اسپیس ایکس به 180 میلیارد دلار می رسد
  • قابلیت ویدیو یا قابلیت چت صوتی زنده به Space اضافه خواهد شد
  • سرویس اینترنت ۲۰ گیگابیتی جدید گوگل با هزینه ماهانه ۲۵۰ دلار معرفی شد
  • گزارش اسپیدتست وضعیت اینترنت در ایران در آبان 2023; کاهش مداوم سرعت و کیفیت.

نظرات خود را در مورد پرتاب اولین ماهواره مستقیم به سلول اسپیس ایکس به فضا در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

با پرتاب اولین ماهواره مستقیم به سلول اسپیس ایکس، اینترنت ماهواره ای در تلفن های روزمره فعال می شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.