ببینید: مقایسه قاب صفحه نمایش Galaxy S25 Ultra در مقابل Galaxy S24 Plus – Tekrato

ببینید: مقایسه قاب صفحه نمایش Galaxy S25 Ultra در مقابل Galaxy S24 Plus – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

Ice Universe عکس جدیدی منتشر کرده است. Galaxy S25 Ultra و Galaxy S24 Plus نشان می دهد این عکس جزئیات طراحی منحنی گوشه ها و لبه های صفحه را با دقت بیشتری تصور کرده است.

در عکس زیر گلکسی اس 24 پلاس در زیر اس 25 اولترا قرار گرفته است. البته باید اشاره کنیم که S25 Ultra توسط Ice Universe طراحی شده است که گفته می شود شباهت زیادی به طراحی نهایی سامسونگ دارد.

مقایسه لبه صفحه نمایش گلکسی اس 25 اولترا با گلکسی اس 24 پلاس

همانطور که در عکس می بینید، حاشیه های اطراف نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا نازک تر شده اند. فریم گوشی که در لبه ها دیده می شود، از نظر ضخامت شبیه به گلکسی اس 24 پلاس است.

مقایسه لبه صفحه نمایش گلکسی اس 25 اولترا با گلکسی اس 24 پلاس

این شاکی قبلا عکسی از Galaxy S25 Ultra و iPhone 16 Pro Max منتشر کرده بود و نشان می داد که حاشیه های صفحه نمایش پرچمدار بعدی سامسونگ نسبت به پرچمدار اپل باریک تر است.

این عکس جدید انحنای گوشه های دستگاه را نشان می دهد. گوشه ها در گلکسی اس 24 پلاس خمیده تر هستند. از آنجایی که گوشه های Galaxy S24 Ultra کاملاً تیز هستند، این میزان انحنا تغییر قابل توجهی است.

پرچمدار بعدی سامسونگ به صفحه نمایش تخت مجهز خواهد شد

به گزارش Androidheadlines، سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا به صفحه نمایش تخت مانند اس 24 اولترا مجهز خواهد شد. این گوشی به همراه دو عضو دیگر خانواده اش در اوایل سال 2025 ارائه می شود.برخی گزارش ها از ارائه در ژانویه خبر داده اند. گوشی های سری گلکسی اس 24 در ژانویه 2024 معرفی شدند. اما هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده است و باید منتظر اخبار رسمی سامسونگ باشیم.

گلکسی اس 25 اولترا قدرتمندترین مدل سری اس 25 خواهد بود. همچنین، اولین گوشی سامسونگ با قابلیت ارتباط ماهواره ای en اطلاعاتی در مورد Galaxy S25 و VS25 Plus نیز منتشر شده است. ما تازه کشف کردیم که این گوشی ها از نظر قدرت شارژ هیچ تفاوتی با S24 و S24 Plus نخواهند داشت.

اما نظر شما در مورد مشخصات و طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ آیا انتظار تغییر بزرگی دارید یا از سامسونگ انتظاری ندارید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

ببینید: مقایسه قاب نمایشگر Galaxy S25 Ultra و Galaxy S24 Plus اولین بار در Tecrato – Life With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/