ببینید: ChatGPT با هشت صدای جدید به روز می شود [+ویدیو] – بارها و بارها

ببینید: ChatGPT با هشت صدای جدید به روز می شود [+ویدیو] – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

خبر جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد ویژگی های جدیدی به سرویس ChatGPT اضافه می شود که شامل اضافه شدن هشت صدای جدید و امکان تغییر زیر و بم صدای شما می شود.

بر اساس این گزارش عرصه تلفنسرویس ChatGPT به سرعت در حال محبوب شدن است و با افزایش تعداد کاربران، شرکت هوش مصنوعی را باز کنید ویژگی های این ابزار در حال بهبود است تا کاربر پسندتر و مفیدتر شود. یکی از ویژگی های فعلی این سرویس، پشتیبانی صوتی است که به کاربران امکان می دهد با ChatGPT صحبت کنند یا با صدای بلند به پیام های متنی گوش دهند. در حال حاضر این سرویس چهار گزینه صوتی مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما اگر از این چهار صدا خسته شده اید، یک خبر خوب برای شما داریم. به گفته منابع موثق، OpenAI در حال کار برای اضافه کردن هشت صدای جدید به آن است ChatGPT با اضافه شدن این صداها تعداد کل گزینه های صدا به دوازده می رسد.

تعداد صداهای سرویس ChatGPT به دوازده عدد رسید

بر اساس گزارش کاتالوگ تست، این هشت صدای جدید از طریق روش های مهندسی معکوس کشف شده اند. این صداهای جدید ممکن است در آینده نزدیک منتشر شوند. نام این صداها عبارتند از: “Fathom”، “Glimmer”، “Harp”، “Maple”، “Orbit”، “Rainbow”، “Reef”، “Ridge” و “Vale”. این صداها در کنار چهار صدای فعلی به کاربران ارائه خواهند شد.

اما تفاوت این صداهای جدید فقط در لحن آنها نیست. گزارش ها حاکی از آن است که این صداها توانایی تولید صداهای غیرکلامی مانند تقلید صداهای حیوانات را به روشی طبیعی تر خواهند داشت. به عنوان مثال، گفته شده است که این صداها می توانند صدای پارس سگ را با دقت بیشتری تقلید کنند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد که چرا کسی بخواهد ChatGPT صدای سگ را تولید کند، حداقل به زودی این امکان وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، گفته می شود که صداهای جدید ChatGPT می توانند زیر و بم خود را بر اساس قالب بندی متون تنظیم کنند. این ویژگی به بیان دقیق‌تر احساسات کمک می‌کند و صدای ChatGPT را کمتر روباتیک می‌کند. به عنوان مثال، متنی که با حروف درشت یا مورب نوشته شده است را می توان متفاوت و با احساسات خاصی خواند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی (یا حتی اگر) این صداهای جدید در دسترس عموم قرار گیرند. در حال حاضر، این ویژگی ها تنها از طریق مهندسی معکوس کشف می شوند و برای کاربران عادی قابل دسترسی نیستند.

به نظر می رسد که OpenAI در نهایت این صداها را اجرا خواهد کرد، اگرچه زمان دقیق آن مشخص نیست. با توجه به اتفاقات اخیر، افزودن صداهای بیشتر به ChatGPT و همچنین امکان تغییر لحن بر اساس قالب بندی متن، حرکتی منطقی و قابل پیش بینی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

  • Gemini 1.5 Flash AI تا 50 درصد سریعتر است
  • تعداد کاربران هفتگی چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT در کمتر از یک سال دو برابر شده است

به مقاله نگاه کنید: ChatGPT با هشت صدای جدید به روز شده است [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.