برد پیت پس از سال ها دلیل جدایی اش از آنجلینا جولی را فاش کرد!

برد پیت پس از سال ها دلیل جدایی اش از آنجلینا جولی را فاش کرد!

بعد از طلاق جنجالی برد پیت و آنجلینا جولی، برد پیت بالاخره دلیل واقعی این طلاق خبری هالیوود را فاش کرد.

به گزارش صبح، برد پیت پس از علنی شدن طلاقش از آنجلینا جولی برای اولین بار در این باره صحبت کرد. وی در این مصاحبه مصرف زیاد مشروبات الکلی و داروهای روانگردان را تایید کرد.

بازیگر «آقا و خانم اسمیت» تایید کرد که پس از جدایی از آنجلینا جولی، الکل را کنار گذاشته است.

این بازیگر در مصاحبه ای اعلام کرد که مشروبات الکلی را کنار گذاشته و در جلسات روان درمانی شرکت می کند. وی در این باره گفت: به تازگی روان درمانی را شروع کرده ام و از این کار بسیار راضی هستم.

آنجلینا جولی در سپتامبر 2016 به طور ناگهانی از برد پیت درخواست طلاق داد.

خبر جدایی این زوج سرشناس خیلی زود به رسانه های جهان رسید.

پیت درباره جدایی از آنجلینا جولی گفت:

“این جدایی منشا تغییرات بسیار بزرگی بود. من حتی یک روز پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه را بدون مصرف الکل یا مواد مخدر به یاد نمی آورم. بسیار خوشحالم که از شر همه آنها خلاص شدم.”

وی در دفاع از تصمیم خود برای جدایی گفت که تصمیم گرفته اند به جای در پیش گرفتن راه «نفرت گزنده» برای حل مشکلات خود با یکدیگر همکاری کنند.

این بازیگر پس از جدایی از همسرش با انجام کارهای دستی به آرامش رسیده است.

گفت: الان با چوب و گچ و گل خیلی چیزها می سازم.

بازیگر «حرامزاده های لعنتی» درباره ادامه فعالیت خود در سینما گفت: دیگر خودم را بازیگر نمی بینم این موضوع قسمت کمی از وقت و تمرکز من را می گیرد.

 

برد پیت پس از سال ها دلیل جدایی اش از آنجلینا جولی را فاش کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.