«برد پیت» پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

«برد پیت» پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

برد پیت بازیگر معروف اعتراف کرده که پس از سال ها نامزدی با جولیت لوئیس همچنان عاشق این بازیگر است!

به بازیگرها – برد پیت با وجود دو ازدواج ناموفق، جولیت لوئیس را نیمه گمشده خود و عشق زندگی اش معرفی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، برد پیت روابط عاشقانه زیادی داشته است. با این حال این بازیگر اعتراف کرده است که بهترین رابطه عاشقانه خود را با جولیت لوئیس تجربه کرده است.

برد پیت با بسیاری از ستارگان مطرح هالیوود از جمله همسران سابق جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی قرار داشته است. اما این بازیگر از جولیت لوئیس به عنوان کسی که هنوز هم دوستش دارد یاد کرد.

این بازیگر 59 ساله با نامزد سابقش جولیت لوئیس در صحنه فیلمبرداری فیلم Too Young to Die در سال 1990 ملاقات کرد.

علیرغم این واقعیت که جولیت در آن زمان فقط 17 سال داشت و براد 27 سال داشت، این زوج عاشقانه موفقی داشتند. آنها به سرعت به یکی از محبوب ترین زوج های هالیوود تبدیل شدند.

این زوج سابق به مدت سه سال نامزد بودند. اما در اوایل سال 93 تصمیم به جدایی گرفتند. در آن زمان جولیت لوئیس دلیل جدایی آنها را زندگی متفاوتشان معرفی کرده بود.

این بازیگر از شهرت برد پیت خسته شد!

برد پیت در یکی از مصاحبه های اخیر خود خاطرات زیبایی از نامزدی خود با این ستاره زن را یادآور شد. او در این مصاحبه اعتراف کرد: من هنوز آن زن را دوست دارم.

او یک نابغه واقعی است. با او خوش گذشت. این یکی از بهترین روابطی بود که تا به حال در آن بوده ام. مشکل این است که ما با این باور بزرگ می شویم که عشق می تواند همه چیز را فتح کند. اما اینطور نیست.”

در سال 1993، برد و جولیت در دومین فیلم خود بازی کردند. به گزارش مورنینگ تایم، جولیت در آن زمان در مورد رابطه عاشقانه آنها صحبت کرد و گفت که قبل از یک شریک عاشقانه، برد پیت را به عنوان یک بازیگر موفق دوست داشته است.

این بازیگر پس از جدایی از برد پیت در مصاحبه ای گفت: “در حال حاضر ما هیچ هدف مشترکی نداریم. او اکنون یک فرد بسیار مشهور است. من به او فقط به عنوان فردی که زمانی دوستش داشتم نگاه می کنم.

امیدوارم او خوشحال شود. من او را خیلی دوست داشتم. او مرد بسیار خوبی است.”

بعدها در سال 2009، جوت لوئیس اعتراف کرد که تنها دلیلی که مردم در هالیوود به او پیشنهاد شغلی می دهند، شهرت نامزدش بود.

وی گفت: مردم فقط در مورد او از من می پرسند، از شوهر سابقم نمی پرسند، این رابطه مهم تری در زندگی من است.

«برد پیت» پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.