بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال مادر کره ای من اندلرن

بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال مادر کره ای من اندلرن

در این مطلب به بررسی سریال کره ای مادر من می پردازیم و سپس به معرفی خلاصه داستان و بازیگران سریال کره ای مادر من می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

مادر کره ای من یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی کیم جونگ چانگ است. این سریال در 108 قسمت از 23 مارس تا 22 سپتامبر 2019 از شبکه KBS2 پخش شد.این سریال به تازگی از شبکه جم درام پخش شده است.

داستان سریال کره ای مادر من

پارک سئون جا در حالی که سه دخترش، می سان، می ری و می هی را به تنهایی بزرگ می کند، یک رستوران کوچک راه اندازی می کند. دختر اول او، می سان، ازدواج کرده و یک دختر دارد. می سان مشغول کار و مراقبت از خانواده اش است. دختر دوم، می ری، بسیار به مادرش اهمیت می دهد. او اعتماد به نفس دارد و در کارش خوب است.

می ری با همکارش تائه جو رابطه عاشقانه برقرار می کند. او کوچکترین پسر خانواده صاحب شرکت است. کوچکترین دختر Mi Hye است. من قبلاً یک رمان نویس پرکار بودم، اما دیگر نه. او در رستوران به مادرش کمک می کند.

سریال مادر کره ای من داستان زندگی یک مادر و 3 دختر در جامعه امروزی کره است. سریال «مادر من» پیامی را درباره پایین بودن نرخ باروری، آمار طلاق و مشکلات نسل جوان از ازدواج می‌دهد.

زمان پخش سریال مادر کره ای من

همانطور که گفته شد سریال کره ای مادر من در سال 2019 از شبکه KBS2 کره جنوبی پخش شد.شبکه جم درام پخش این سریال را از اردیبهشت ماه سال 1402 آغاز کرده است.سریال کره ای مادر من از جمعه تا چهارشنبه ساعت 20:00 از شبکه جم درام پخش می شود. تکرار این سریال در ساعت های 16، 8 و 12 از این شبکه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای دکتر جان

بازیگران سریال مادر کره ای من

در این قسمت به معرفی بازیگران زن سریال مادر کره ای من می پردازیم. با ما بمان.

کیم سه هوک (کیم هه سوک) بازیگر نقش پارک سون جا در سریال تلویزیونی مادر من

بازیگران زن سریال کره ای مادر من / تاریخچه سریال کره ای مادر من

کیم هه سوک یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. اولین بازی او در فیلم بازرس ارشد MBC در سال 1974 بود. از آن زمان تاکنون بیش از 10 جایزه برنده شده است، او همچنین در بیش از 30 فیلم بازی کرده است. کتابی به نام «مادر ستاره های هالیو: داستان کیم هی سوک» نیز منتشر شد.

کیم هه سوک، یکی از بازیگران سریال کره ای مادر من، در 30 دسامبر 1955 در بوسان، کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های عطش (۱۳۸۸)، ندیما (۱۳۹۵) و دزدها (۲۰۱۲) و مادر من شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال کره ای After School Duty

کیم سو یون (کیم سویون) بازیگران زن سریال کره ای مادر مرد در نقش می ری

بازیگران سریال کره ای مادر من

کیم سو یون یکی از بازیگران زن درام کره ای مادر من است که با J,Wide-Company قرارداد دارد. او بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره ایو و آیریس شناخته شده است. از سال 2005، او «هفت شمشیر» اثر تسویی هارک را اجرا کرده است. در سال 2008 در سریال Gourmet نیز نقش اول را داشت. او یکی از بازیگران اصلی سریال موفق آیریس بود. او نقش یک مامور کره شمالی به نام کیم سون هوا را بازی می کند.

Kim So Yeon همچنین در سریال عاشقانه Prosecutor Princess در کنار Chono Yoo gun تازه وارد و Park Shi Hoo ستاره Iljimae بازی کرد. در سال 2010، او در اسپین آف Iris Athena: Goddess of War به عنوان میهمان نقش آفرینی کرد و در دو قسمت در نقش کیم سون هوا بازی کرد.

در 6 سپتامبر 2016، تایید شد که کیم سو یون و بازیگر لی سانگ وو با هم رابطه دارند. این زوج سر صحنه سریال آخر هفته ام بی سی «خانه شاد» با هم آشنا شدند و در ژوئن 2017 ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای بورا دبورا بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

کیم ها کیونگ (کیم هاکیونگ) که در سریال نقش می هی را بازی می کند مادرم

سریال کره ای مادر من / سریال کره ای من چند قسمت است؟

کیم ها کیونگ یکی از بازیگران اصلی سریال مادر کره ای من است، او در 18 سپتامبر 1992 در کره جنوبی به دنیا آمد. ها کیونگ کیم با فیلم های «پس با ضد طرفدارم ازدواج کردم» (2021)، «365: سال را تکرار کن» (2020) و «فیلم کره ای مادرم» (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نقد سریال کره ای اصلی

من سنت (ایو خورشید) بازیگر نقش می سان در سریال مادر کره ای من

فیلم کره ای مادر من / زمان پخش سریال کره ای مادر من از شبکه جم درام

وانگ یوسان که با نام حرفه ای یوسان شناخته می شود، در 11 فوریه 1976 در کره جنوبی به دنیا آمد. او یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر برای درام خانوادگی محبوب My Perfect Sons و همچنین فیلم‌های The Black House، Moss، The Glove and Don’t Cry Mommy، The Sons of Sol Pharmacy House (2009)، Moss (2010) و Geomeun شناخته شده است. . جیپ (2007) و سریال مادر من شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی سریال مهمانخانه رمانتیک کره ای

هونگ جونگ هیون (هونگ جونگ هیون) بازیگران زن سریال مادرم در نقش ته جون

سریال کره ای مادر من / فیلم کره ای من چند قسمت است؟

هونگ جونگ هیون یکی از بازیگران سریال کره ای مادر من بازیگر و مدل اهل سئول کره جنوبی است که با شرکت C-JeS Entertainment قرارداد دارد. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی Vampire Idol، Jeon Woo Chi، و آژانس دوستیابی: Cyrano شناخته می‌شود. در سال 2011، جونگ هیون برنده جایزه بهترین لباس مجلسی کره شد. او بازی در فصل 4 We Got Married را از قسمت 91 با خواننده و بازیگر بت کیم یو شروع کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی دونگ ووک

کی ته جونگبه ته یانگ) بازیگر سریال مرد مرد در نقش کیم وو جین

بازیگران سریال کره ای مادر من / زمان پخش سریال مادر من

ته یونگ کی در 9 دسامبر 1978 در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم های مادر من (2019)، ترولی (2022) و خانواده سلطنتی (2011) شناخته شده است. او در 23 ژوئیه 2011 با بازیگر یوجین کیم در کلیسای جونگانگ در استان گیونگگی، کره جنوبی ازدواج کرد.

آنها اولین بار زمانی که با هم در درام “جستجوی عشق” به نام “ایجاد سرنوشت” بازی می کردند، یکدیگر را ملاقات کردند. اولین فرزند این زوج، دختری به نام کی رو هی، در آوریل 2015 به دنیا آمد، این زوج در 18 آگوست 2018 دومین دختر خود، رورین را به دنیا آوردند.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی کیم سو هیون

آخرین کلمه؛ بازیگران سریال کره ای مادر من

در این مطلب به معرفی بازیگران اصلی سریال مادر کره ای من می پردازیم. همچنین به بررسی تاریخچه و زمان پخش سریال کره ای مادر من شبکه جم درام می پردازیم. نظرات خود را در مورد سریال کره ای مادر من با ما در میان بگذارید.