بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال چینی اندلرن پروواک

بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال چینی اندلرن پروواک

Provoke یک درام عاشقانه محصول سال 2023 می باشد که در این مطلب به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی Tehrekh می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال تیز چینی در ژانر عاشقانه-درام به کارگردانی Zeng Qingjie در 25 قسمت پخش می شود. زمان شروع پخش سریال چینی تحریک از 23 فوریه 2023 بوده و تاکنون ادامه دارد.

خلاصه ای از تاریخچه سریال چینی تحریک

داستان سریال Tehreek در اوایل قرن بیستم در شانگهای می گذرد. جایی که جیانگ یینگ، یک خواننده در یک باشگاه، با یک سرمایه دار حیله گر دو جینگ چوان رابطه برقرار می کند. او برای بازگشت به این مرد، قصد دارد با پسرش ازدواج کند، اما پسرش به جیانگ یانگ شک می کند، اما…

بازیگران سریال چینی تحریک

در ادامه به معرفی بازیگران سریال تحرک چینی و بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم. با ما بمان.

دیزی می خواند (دیزی لی) بازیگر نقش جیانگ یینگ در سریال چینی Tehrekh

سریال چینی Provoke 2023

دیزی لی متولد 17 آگوست 1993 در شانگهای مدل و یکی از بازیگران زن سریال چینی «تحرک» است. در دسامبر 2016، او در درام جوانان کالج “نسل گیمر” به کارگردانی سان فانگ بازی کرد و رسما وارد دایره بازیگری شد.

او در دسامبر 2017 برای فیلم The Weasel Grave برنده بهترین بازیگر زن دراماتیک سال شد. در مارس 2021، او نقش شن یندنگ را در سریال فانتزی Rattan بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

ژائو ییقین (ژائو ییقین) در نقش دو جون یو در سریال تحریک 2023

بازیگران زن سریال جنبش چینی / سریال تحریک چینی

Zhao Yiqin متولد 31 می 1997 و بازیگر سریال چینی Tehreek از جینینگ استان شاندونگ است. او از پانزدهمین کلاس نمایشی موسسه رسانه و ارتباطات نانجینگ فارغ التحصیل شد.

در سال 2016، او در اولین درام خود به نام Memory Lost بازی کرد. در سال 2019، او با بازی در درام جوانان شهری صبر کن، جوانی من، زمینه جدیدی را با مخاطبان آغاز کرد. در سال 2020، درام های شاهزاده خانم جعلی، دختر من، داستان عشق دشمنان دادگاه و کمال با بازی او یکی پس از دیگری پخش شد.

بیشتر بخوانید: فیلم هنرهای رزمی چینی معرفی بهترین فیلم های هنرهای رزمی هنگ کنگ و چینی

الین یی (الین یی) بازیگر نقش کیون وان یی در سریال تحریک چینی

تعداد قسمت های سریال چینی تحریک / تاریخچه سریال چینی تحریک

الین یی متولد 21 جولای 1991 یکی از بازیگران زن سریال تحریک بازیگر نقش کیون وان یی است. الین یی پس از برنده شدن در مسابقه مجری TVB8 در سال 2002 وارد صنعت سرگرمی شد و متعاقباً قرارداد فیلمبرداری و مدیریت با TVB امضا کرد. از سال 2002 تا 2004، Yeo میزبان برنامه های تلویزیونی ماندارین برای TVB8 بود. اولین بازیگری یئو در سال 2003 در درام نوجوانانه Hearts of Fencing بود، جایی که او نقش یک دختر قوی را در مقابل یک مرد مرد بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال مافیای رمانتیک تایلندی لیست بهترین سریال های رمانتیک تایلندی

وانگ رولین (وانگ رو لین) در نقش دو جینک چان در سریال تحریک

سریال تحریک 2023 / بازیگران سریال چینی بسیج

رولین وانگ یک هنرپیشه درام چینی متولد 21 ژوئن 1980 در چین است که با فیلم‌های معکوس زندگی (2019)، هرگز اجازه نمی‌دهم (2019) و کلمه افتخار (2021) شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانخانه رمانتیک بررسی و معرفی سریال عاشقانه مهمانخانه کره ای.

آخرین کلمه؛ سریال تحریک 2023

در این مطلب به مرور تاریخ می پردازیم و به معرفی بازیگران، بازیگران و بازیگران سریال چینی تحریک می پردازیم. آیا سریال تلویزیونی Provoke 2023 را دیده اید؟ کدام بازیگر سریال چینی تحریک را دوست دارید؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.