بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال کره ای دکتر جان اندلرن

بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال کره ای دکتر جان اندلرن

سریال دکتر جان یک سریال کره ای محصول سال 2019 می باشد که در این مطلب به بررسی سریال دکتر جان و معرفی بازیگران سریال کره ای دکتر جوهان می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

بازیگرانی مانند جی سونگ، لی سه یونگ، لی کیو هیونگ و هوانگ هی در سریال کره ای دکتر یوهان ایفای نقش می کنند. درام کره ای دکتر جان بر اساس رمان ژاپنی On Hand of God نوشته یو کوزاکابه ساخته شده و از 19 جولای تا 7 سپتامبر 2019 از شبکه SBS پخش شد.

تاریخچه سریال دکتر جان

داستان سریال کره ای یوهان از این قرار است که دکتر چا یو هان متخصص بیهوشی است. او گاهی اوقات عجیب رفتار می کند، اما در کاری که انجام می دهد نابغه است. کانگ شی یونگ یک دستیار بیهوشی است که زیر نظر دکتر چا یو هان کار می کند. او باهوش و خونگرم است و با دقت به صحبت های بیمارانش گوش می دهد.

دکتر چا به عنوان پزشک 10 ثانیه ای شناخته می شود و توانایی او در تشخیص بیماران خود در 10 ثانیه بسیار جالب است. افراد مبتلا به درد حاد یا مزمن به بیمارستان مراجعه می کنند، جایی که دکتر چا یو هان و کانگ شی یانگ سعی می کنند علل درد خود را بیابند و آن را درمان کنند. ماجراهای جذابی در طول سریال دکتر یوان کره رخ می دهد که شما را به خود جذب می کند.

زمان پخش سریال دکتر یوهان

جدول پخش سریال کره ای دکتر جان «دکتر یوهان» از شبکه 5 رادیو ایران شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 19:15 و همچنین ساعت 23:10 همان شب خواهد بود. تکرار سریال دکتر جان روز بعد ساعت 12 ظهر خواهد بود.

بازیگران سریال کره ای یوهان

در ادامه به ارائه بیوگرافی بازیگران سریال دکتر جان و بررسی فیلم ها و سریال های دیگر این بازیگران می پردازیم. با ما بمان.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

جی سانگ (هی آواز) بازیگر دکتر چا یوهان در سریال دکتر جان

بازیگران سریال دکتر یوهان / سریال کره ای دکتر جان

جی سانگ در 27 فوریه 1977 در خانواده کواک تائه گئون، یکی از بازیگران دکتر جان متولد شد. از آنجایی که والدین او مربی بودند، انتظار می رفت که او نیز وارد این حرفه شود. اما در سال دوم پدرش برای او یک VCR خرید و به او اجازه داد فیلم Rain Man را تماشا کند.بازی داستین هافمن به قدری روی او تاثیر گذاشت که با وجود مخالفت های پدرش تصمیم گرفت بازیگر شود.

در حالی که در سال 1999 در دانشگاه هانیانگ در رشته تئاتر و فیلم تحصیل می کرد، اولین تست بازیگری او برای درام پردیس دانشگاه “KAIST” بود. فیلمنامه نویس سونگ جی نا، که با جوان تازه کار شریک شده بود، او را در یک شخصیت کاملا جدید نوشت و بازی فوق العاده این بازیگر را خلق کرد.

موفقیت او در سریال SBS “All in” (2003) به دست آمد. او در ژوئن 2005 وارد ارتش شد و در 6 ژوئن 2007 مرخص شد. در سال 2004، جی سونگ با لی بو یانگ بازیگر سریال تلویزیونی Save Last Dance for Me آشنا شد و در سال 2007 رابطه خود را تایید کردند. آنها در 27 سپتامبر 2013 ازدواج کردند. او در 12 ژوئن 2015 متولد شد. دومین فرزند آنها پسری به نام کواک بو آه در 4 فوریه 2019 به دنیا آمد.

او Daesang (جایزه بزرگ) را برای Kill Me Heal Me در سال 2015 و Defendant در سال 2017 دریافت کرد. در سال 2019، جی سونگ در سریال دکتر جان حضور موفقی داشت. در ژانویه 2022، او یک قرارداد انحصاری با Surpass Entertainment امضا کرد.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای اصلی

لی سه یانگ (بخوان جوان باش) در نقش کانگ شی یونگ در سریال دکتر یوهان

سریال کره ای دکتر جان / سریال دکتر جان

لی سه یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی به رهبری پرین تی پی سی است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک و با حضور در فیلم‌ها و درام‌های مختلف مانند جواهری در قصر (2003)، وقتی نه ساله شدم (2004)، رقبای عشق (2004) و سال‌های شگفت‌انگیز (2007) آغاز کرد.

لی یکی از بازیگران زن سریال کره ای دکتر جان است که پس از بازی در سریال خانوادگی «The Gentlemen of Wolgyesu Tailor Shop» در سال 2016 به شهرت رسید و برای آن جایزه «بهترین بازیگر زن جدید» را در تلویزیون دریافت کرد. در رده هنر Baeksang برای بازی و دریافت بهترین زوج با همکار خود. در سال 2017، لی در اولین نقش اصلی خود در درام نوجوان KBS2 “Hit the Top” بازی کرد. در همان سال، لی در سریال کمدی رمانتیک فانتزی کره ای خواهران هونگ A Odyssey بازی کرد و به خاطر بازی در سه شخصیت مختلف مورد تحسین قرار گرفت.

در سال 2019، لی در سریال تاریخی tvN The Crown Clown، بر اساس فیلم تاریخی کره ای Masquerade در سال 2012، بازی کرد و در آن نقش ملکه یو سو وون را بازی کرد. در همان سال در فیلم ترسناک Lingering و سریال پزشکی کره ای دکتر جان ظاهر شد. در سال 2020، لی در فیلم معمایی Memorist نقش یک نابغه پروفایل را بازی کرد. او سپس با شین سونگ-روک، که قبلاً در سریال Lovers’ Trot با او کار کرده بود، برای درام MBC Kairos دوباره متحد شد.

در جوایز درام MBC 2021، لی برای بازی در سریال عاشقانه برجسته «آستین قرمز» و همچنین «بهترین زوج» با لی جون هو جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. در سال 2022، لی به عنوان یک کارمند سینما در فیلم Seoul Vibe ظاهر شد. لی همچنین در نقش وکیل کیم یو-ری در سریال کمدی عاشقانه KBS “کافه قانون” بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سری تکالیف کره ای بعد از مدرسه

لی کیوهیونگ (لی کیو هیونگ) از بازیگران سریال دکتر چا در نقش سون سوک کی

سریال کره ای دکتر یوهان / تعداد قسمت های سریال کره ای دکتر جان

لی کیو هیونگ مجری و بازیگر اهل کره جنوبی است. او در دپارتمان تئاتر دانشگاه دونگوک در سئول تحصیل کرد و اولین فیلم خود را در فیلم Kicking the Moon (2001) انجام داد. او بعداً در سریال کمدی فانتزی Castaway on the Moon در سال 2009 و تریلر بدون اشک برای مردگان (2014) ظاهر شد.

او همچنین بازیگری است که در سریال هایی مانند «Prison Playbook» (2017)، «Life» (2018) و «Doctor John» (2019) بازی کرده است. او به عنوان یک بازیگر موزیکال در سال 2019 نقش اصلی را در اجرای سیرانو بازی کرد و در همان سال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز موسیقی کره شد. او یکی از بازیگران سریال دکتر یوهان با بازی سون سوک کی می باشد.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانخانه رمانتیک کره ای

جونگ مین آه (جونگ مین آه) در نقش کانگ مین رائه در سریال دکتر جان

زمان پخش سریال کره ای Dr. John/Dr.  یوهان

جونگ مین آه یکی از بازیگران فیلم دکتر چا است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک با بازی در مجموعه های تلویزیونی مانند Damo (2003)، مد دهه 70 (2005) و El tiempo entre perros y lobos (2007) آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای بورا دبورا بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

هوانگهی (هوانگ هی) از بازیگران دکتر یوهان در نقش لی یو جون

سریال دکتر یوهان بازیگران / هنر حرفه ها اثر دکتر جان کوری

هوانگ هی با نام اصلی کیم جی سو یکی از بازیگران درام کره ای دکتر جان است. او ابتدا با حضور در نمایش صحنه ای «قسمت دوم کار» در سال 1393 در دنیای تئاتر نامی برای خود دست و پا کرد و سپس در سال 1394 در نمایش «عشق است» بازی کرد و اولین حضور تلویزیونی خود را در این نمایش انجام داد. نشان دادن . . درام “با تو” در سال 2017. از آن زمان تا کنون در سریال های “Artdal Chronicles” (2019) و “Dr. Johan” (2019) بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

Kwon Hwa Woon (Kwon Hwa Woon) از بازیگران سریال Dr. Cha در نقش هی جون

سریال کره ای دکتر یوهان / دکتر جان چندین قسمت دارد

Kwon Hwa Woon یکی دیگر از بازیگران دکتر جان است که در 28 ژوئیه 1989 به دنیا آمد. او در پردیس Suwon دانشگاه Kyonggi حضور یافت. او اولین بازی خود را در یک فیلم کوتاه در سال 2012 انجام داد و در سال 2015 اولین فیلم بلند خود را در فیلم دانشمندی که شب راه می‌رود انجام داد. او در سال 2018 در درام موفق قلعه در آسمان ظاهر شد و آن را با نقش‌های مختلفی از جمله Lies After Lies (2020) دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

آخرین کلمه؛ سریال دکتر جان 2019

در این مطلب به بررسی سریال کره ای دکتر یوهان می پردازیم. شما را با بازیگران سریال کره ای دکتر جان آشنا کردیم و بیوگرافی کوتاهی از آن ها را برایتان قرار دادیم. نظر شما در مورد سریال دکتر یوهان چیست؟ دوست داشتید کدام بازیگر دکتر چان را بازی کنید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.