بررسی سریال Queen Woo; معرفی بازیگران و تاریخچه.

بررسی سریال Queen Woo; معرفی بازیگران و تاریخچه.

سریال Queen Wu از TVING یک درام اکشن سیاسی تاریخی با بازی جی چانگ ووک، لی سو هیوک و جئون جونگ سو است. در نقد و بررسی سریال Queen Woo با ما همراه باشید.

سریال ملکه وو به کارگردانی جونگ سه کیو و نویسندگی لی بیونگ هاک است. این درام داستان ملکه وو را به تصویر می کشد، اولین شخصی که در تاریخ دو بار ملکه شد. شما تنها 24 ساعت پس از مرگ پادشاه قبلی فرصت دارید تا پادشاه جدید خود را بر تخت سلطنت بنشانید. این درام تاریخی در اولین نمایش خود جنجال های زیادی به پا کرد. برخی از مردم مشتاق بودند، در حالی که برخی دیگر بسیار انتقاد کردند. با بازیگرها میزبان سریال کره ای ملکه وو و مرور این درام جذاب و پر ستاره همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال ملکه وو.

داستان حول محور ملکه وو هی با بازی جئون جونگ سو می چرخد. او با پادشاه گو نام مو با بازی جی چانگ ووک ازدواج کرده است. اما همه چیز با مرگ غیر منتظره پادشاه تغییر می کند. ناگهان، ملکه وو خود را گرفتار آتش متقابل شاهزاده ها و قبیله های تشنه قدرت می بیند که همه به تاج و تخت چشم دوخته اند. او برای حفظ جان و موقعیتش فقط 24 ساعت فرصت دارد تا با یکی از برادران شوهر مرحومش ازدواج کند.

همچنین بخوانید:

بازیگران سریال ملکه وو.

بیایید با بازیگران زن ملکه وو آشنا شویم.

جئون جونگ سو در نقش ملکه وو

spacer

جئون جونگ سو متولد 5 ژوئیه 1994 است. این هنرمند در عناوینی مانند “عروسی غیرممکن 2024″، “Bargain 2022″، “Money Heist: Korea – Joint Economic Area 2022” و “Ballerina 2023” ایفای نقش کرده است.

کیم مو یول در نقش اول پا سو در سریال ملکه وو

spacer

کیم مو یول متولد 22 مه 1982 است. این بازیگر علاوه بر سریال کره ای ملکه وو، در آثاری چون «نه راه خروج: رولت 2024»، «کوکی بالا 2023»، «خانه شیرین 2023» و فیلم ” خلاصه: مجازات 2024.”

همچنین بخوانید:

جی چانگ ووک در نقش پادشاه گو نام مو در فیلم کوئین وو

spacer

جی چانگ ووک متولد 5 جولای 1987 است. این هنرمند در درام هایی چون “بدترین شیطان 2024″، “صدای سحر و جادو 2022″، “Lovestruck in the City 2021” و فیلم سینمایی “هفتران 2024” بازی کرده است.

همچنین بخوانید:

لی سو هیوک در نقش گو بال گی در سریال کره ای ملکه وو

spacer

لی سو هیوک متولد 31 می 1988 است. این بازیگر را می توانید در عناوینی مانند سریال فردا 2022، سریال Doom at Your Service 2021، سریال Born Again 2020 و فیلم Pipeline 2021 دنبال کنید. ” .

نقد و بررسی سریال Queen Woo.

این بخش حاوی اسپویلرهای داستان سریال است.

داستان سریال کوئین وو در سال 197 و درست در میانه میدان جنگ آغاز می شود. پادشاه گو نام مو (جی چانگ ووک) یک جنگ شدید را برای بازپس گیری سرزمین های دزدیده شده توسط سلسله هان رهبری می کند، پس از دو سال نبرد وحشیانه، او به آخرین لشکر باقی مانده می رود. قبل از نبرد بزرگ، او با شمن سابی (اوه هانی) مشورت می کند که پیروزی را برای او پیش بینی می کند. با این حال، همانطور که اکثر شمن ها انجام می دهند، او به راحتی بخشی از پیش بینی آینده را که در آن جسد پادشاه مرده را در برکه ای از خون می بیند، پنهان می کند. اما شاه از جنگ زنده برمی گردد و به قصر باز می گردد.

در همین حال، خواهر بزرگ ملکه وو، وو سان، در حال برنامه ریزی کودتای کوچک خود است. او به عنوان رئیس بندگان سلطنتی در سریال کره ای ملکه وو، قصد دارد نام مو را اغوا کند و تاج و تخت را از خواهرش بدزدد. نام مو، پادشاه همیشه حیله گر، سعی می کند از همسرش، وو هی، بدون اطلاع از حاشیه ها محافظت کند. همه چیز برای همیشه تغییر می کند وقتی وو سان، در تلاش برای جلب نام مو، معجون را که از شمن به دست آورده بود به اتاق پادشاه می فرستد. مدت کوتاهی پس از مصرف معجون، پادشاه می میرد و مسابقه ای به ظاهر غیرممکن برای یافتن پادشاه جدید در 24 ساعت آینده آغاز می شود.

همانطور که در خلاصه سریال کره ای ملکه وو گفتیم، مرگ ناگهانی پادشاه، ملکه وو هی و خانواده اش را در موقعیت خطرناکی قرار می دهد. بدون وارث تاج و تخت، هر کس بعداً قدرت را به دست گیرد، سرنوشت خانواده وو را رقم خواهد زد. وو هی برای اطمینان از آینده خود تصمیم می گیرد سرنوشت خود و مردم سرزمینی را که شوهر فقیدش برای آن سخت کار می کرد با ازدواج لوئیر (طبق قوانین باستانی، ملکه با برادر پادشاه متوفی ازدواج می کند) قبل از این خبر تغییر دهد. مرگ شاه گسترش می یابد. در شب، تحت حمایت مو گل (پارک جی هوان)، او با گو بال گی (لی سو هیوک)، یکی از سه شاهزاده در صف تاج و تخت حرکت می کند.

spacer

با این حال، وو هی پس از مشاهده طبیعت خشن گوبال گی متوجه می شود که او برای تاج و تخت مناسب نیست و به سرعت فرار می کند و تعقیب و گریز خطرناکی در راه است. با شنیدن خبر مرگ پادشاه، گو بالگی با تاخیر همسرش را می کشد تا با ملکه ازدواج کند، اما متوجه می شود که وو هی رفته است. او که از فرار ملکه خشمگین شده است، از قبیله ببر سفید می خواهد که او را بیابند، که جرقه یک شکار عظیم را برانگیخته است. و تصور کنید که 8 قسمت سریال ملکه وو ماجراهای یک شب را تا صبح شرح دهد!

در حالی که وو هی برای زنده ماندن در خارج از کاخ می‌جنگد، اول پا سو (کیم مو یول)، نخست‌وزیر کشور، درگیر یک بازی شطرنج ذهنی است که تلاش می‌کند حقیقت پشت مرگ مشکوک پادشاه را در ملکه کشف کند. پاسو مشکوک است که پادشاه فقید توسط گیاه سوسن مسموم شده است، گیاهی که به دقت توسط کاخ کنترل می شود. او استنباط می کند که ممکن است یکی از نزدیکان پادشاه به طور تصادفی یا عمدی باعث مرگ او شده باشد و تحقیقات آرامی را آغاز می کند و از نزدیک ترین دستیاران شاه شروع می کند.

یکی از مظنونان اصلی خواهر بزرگتر وو هی، وو سون (جونگ یو می) است که جاه طلبی های زیادی برای تاج و تخت ملکه دارد. چند چهره دیگر با انگیزه کشتن پادشاه به این پازل اضافه شده است، از جمله دائبو (اوه دئوک) که قبلاً تمایل خود را برای کشتن پادشاه ابراز کرده بود و یون بی که کینه عمیقی از پادشاه دارد. پادشاه چه خانواده سلطنتی

spacer

در قسمت اول ملکه وو، این درام به دنبال سفر خطرناک ملکه وو هی بود که پس از مرگ ناگهانی پادشاه واقعی، قصر را برای یافتن پادشاه جدید ترک کرد. برای اینکه شاهزاده سوم بی رحم گو بال جی نتواند تاج و تخت را به دست بگیرد، دست به تعقیب و گریز خطرناکی زد و در حین فرار از قبیله ببر سفید، به شاهزاده چهارم که ساده ترین و دست و پا چلفتی ترین از همه است، رسید. شاهزاده ها رفته بودند

با مشاور قدرتمند سلطنتی پال سو در کنار او، وو هی با تعقیب بی امان بال گی روبرو می شود. تنش ها با ورود وو هی به پادشاهی چهارمین شاهزاده، گو یون وو (کانگ یئونگ سوک)، که با نیروهای کشیش اعظم همسو شده است، افزایش می یابد. او با شمشیر و کمان و تیرهایش حاضر است تا آخرین لحظه برای هدفش بجنگد. همانطور که او برای بقای خود می‌جنگد، سرنوشت اطرافیانش نامشخص می‌ماند و خطوط بین متحدان و دشمنان را در این تعقیب و گریز هیجان‌انگیز در سریال کره‌ای Queen Wu محو می‌کند.

بازی بازیگران درام استثنایی است. از همان لحظه ای که بازیگران ملکه وو معرفی شدند، مشخص بود که این سریال قرار است تاثیرگذار باشد. جی چانگ ووک بهترین ویژگی های خود را ارائه می دهد. رفتار خشک، عبارات سرد و زبان بدن ظریف او برای به تصویر کشیدن یک مرد عاشق بی عیب و نقص است.

جئون جونگ سو همچنان بینندگان را با مهارت های بازیگری چشمگیر خود در سریال ملکه وو تحت تاثیر قرار می دهد. چه در «تماس»، «سیندرلا» یا «عروسی غیرممکن»، او همیشه شخصیت‌هایش را با اصالت زنده می‌کند و بدون شک به یکی از مشهورترین ستاره‌های بین‌المللی کره جنوبی تبدیل خواهد شد.

spacer

کیم مو یول که بازی او در «خانه شیرین خانگی 3» مورد تحسین قرار گرفت، با بازی در سریال ملکه وو، دستاورد چشمگیر دیگری را به کارنامه کاری خود اضافه کرد. با آخرین بازی خود در کوئین وو، او همچنان به نشان دادن تطبیق پذیری خود به عنوان یک بازیگر ادامه می دهد. کیم مو یول که به خاطر توانایی خود در جان بخشیدن به شخصیت های پیچیده شناخته می شود، در این درام تاریخی نقش نخست وزیر اول پاسو را بازی می کند و استعداد خود را در جلب توجه روی صفحه نمایش می دهد.

لی سو هیوک یکی دیگر از ستاره های این درام است که باید دید، نقش شاهزاده سوم، گو بال گی ترسناک را بازی می کند. هم وحشتناک و هم درخشان. او آنقدر در این شخصیت زندگی می کند که به سختی می توان گفت که سو هیوک به کجا ختم می شود و درام کره ای ملکه وو وینگ-گی شروع می شود.

یکی از مشکلات اصلی سریال کوئین وو، اتکای بیش از حد آن به برهنگی و روابط بیهوده است که اغلب به ضرر شخصیت های زن تمام می شود. تقریباً همه زنان به جز وو هی و محافظ او در روابط شدیدی هستند که باعث ناراحتی برخی بینندگان شده است. کارگردانی مناسب است، اما فیلمنامه و نوشته بی الهام به نظر می رسند، به خصوص وقتی روش های ظریف دیگری برای به تصویر کشیدن قدرت و کنترل وجود دارد. این واقعیت را برجسته می کند که حتی با یک بازیگر عالی، یک نمایش خوب تضمین نمی شود. با وجود اجراهای چشمگیر، داستان کوتاه است. با این حال، با در راه بودن قسمت دوم سریال، امید به عمق و توسعه بیشتر وجود دارد.

تعداد قسمت های سریال ملکه وو در فصل اول 8 قسمت 50 دقیقه ای است. ژانر سریال Queen Woo اکشن، تاریخی، سیاسی و ملودرام است. و اگر در مورد رتبه بندی سریال کره ای ملکه وو کنجکاو هستید، سریال جدید با بازی جی چانگ ووک و جون جونگ سو در لیست MyDrama امتیاز 7.9 از 10 و در IMDb امتیاز 7.2 از 10 را کسب کرده است. البته جنگ قدرت بین ملکه، شاهزادگان و قبایل در فصل دوم سریال ملکه وو ادامه خواهد داشت و باید منتظر اخبار جدیدتر در مورد تولید و انتشار ادامه ماجراهای این باشیم. سری.

حرف آخر

در ارائه و نقد سریال ملکه وو با شما بودیم. فصل اول ملکه وو رو دیدی؟ نظر شما در مورد این درام پر ستاره و کوتاه سیاسی چیست؟ آیا تماشای سریال کره ای ملکه وو را به دیگران توصیه می کنید؟ شما می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات با ما و سایر همکاران بازیگرها در میان بگذارید. از اینکه با مقاله دیگری همراه ما بودید متشکریم.

توسط کاربران انتخاب شده است