بررسی مشخصات شاسی بلند Leo mx8 – بازیگرها

بررسی مشخصات شاسی بلند Leo mx8 – بازیگرها

بررسی ویژگی های SUV دو چرخ متحرک Leo mx8 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: سینما، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

به تازگی شرکت ایستا موتور یک خودروی دو چرخ متحرک را معرفی کرده است که قرار است مشخصات شاسی بلند Leo mx8 دو چرخ متحرک بیایید بررسی کنیم.

لئو MX8 محصول مشترک دانگ فنگ و نیسان برای بازار چین محسوب می شود و در واقع باید آن را نسخه چینی نیسان ترا دانست. این SUV ژاپنی به تازگی توسط شرکت آرس ایستا موتور در تبریز رونمایی شده و با نام ایرانی Leo MX8 سال آینده در بازار ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لئو mx8 SUV ساخت کدام کشور است؟

مشخصات شاسی بلند Leo mx8 دو چرخ متحرک

  • لئو mx8 SUV دو دیفرانسیل

مشخصات شاسی بلند Leo mx8 دو چرخ متحرک

در نمای جلوی این خودرو شاهد جلوپنجره ای بزرگ با زمینه مشکی هستیم که یک خط کرومی روی آن چراغ ها را به هم متصل می کند. در قسمت پایین سپر یک قطعه نقره ای قرار دارد که ظاهری اسپرت و محکم به آن بخشیده است.

در نمای جانبی، چرخ های 18 اینچی چشمگیر هستند. برای نمای عقب، طراحان از یک اسپویلر کشیده همراه با یک قطعه نقره ای در قسمت دیفیوزر استفاده کردند. به طور کلی لئو MX8 ظاهری مدرن و جذاب دارد و می تواند نظر مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.

شرکت ایستا موتور به جای موتور نیسان، موتور 2 لیتری توربو میتسوبیشی TGDi قوی تری را برای SUV جدید خود در نظر گرفته است که می تواند 220 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده توسط این موتور نیز توسط گیربکس 8 سرعته AT ساخت آلمان به چرخ ها منتقل می شود.

لئو mx8 SUV دو دیفرانسیل

مشخصات شاسی بلند Leo mx8 دو چرخ متحرک
مشخصات فنی SUV Leo mx8

در حالت عادی، نیرو به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود، اما با راه‌اندازی 4X4 یا چهار چرخ متحرک، قدرت را می‌توان بین سنگین و سبک تنظیم کرد. علاوه بر این امکان انتخاب حالت های رانندگی معمولی، اسپرت، برفی، شنی، گلی، اقتصادی و حالت اتوماتیک یکپارچه برای این خودرو وجود دارد. این خودرو از سیستم تعلیق دو جناغی در جلو و سیستم چند پیوندی در عقب بهره می برد. برای این خودرو ترمزهای دیسکی جلو و عقب در نظر گرفته شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی Leo MX8 شامل سیستم کنترل فشار باد لاستیک، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل ترافیک در سربالایی و سراشیبی، سیستم کنترل پایداری و کشش، رادار نقطه کور، رادار برای رانندگی بین خطوط، 7 ایربگ امنیتی، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید است. ، گرمکن صندلی های جلو، صندلی دانشجویی برقی 4 جهته، صندلی راننده برقی 6 جهته، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه هوای عقب، چراغ های عقب فول ال ای دی، چراغ های LED در روز، کروز کنترل، نگه داشتن خودکار، سیستم استارت استاپ، پارک برقی ترمز و فرمان برقی نشان داده شده است.

مشخصات فنی SUV Leo mx8

بیشتر بخوانید:

  • حادثه انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در ایلام
  • پایان بارش برف پس از چهار روز در چهارمحال بختیاری
  • واکنش وزیر آموزش و پرورش به مسمومیت قم
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای 16 استان کشور صادر شد!
  • محور کندوان به دلیل ریزش بهمن مسدود شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

بررسی ویژگی های SUV دو چرخ متحرک Leo mx8 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: سینما، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.