برنامه اکران جدیدترین قسمت پوست شیر ​​در پردیس سینمایی لوتوس مال

برنامه اکران جدیدترین قسمت پوست شیر ​​در پردیس سینمایی لوتوس مال

چهارمین و آخرین پروجکشن محبوب چرخه «Piel de León» با حضور هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، علیرضا کمالی، زیلا شاهی و پردیس احمدیه پس از استقبال از سه طرح عمومی از چرخه «Piel de León» و دیدار بازیگران و مردم در پردیس سینمایی لوتوس مال

چهارمین و آخرین طرح محبوب چرخه
چهارمین و آخرین نمایش پرطرفدار چرخه «پیل دو لئون».

در چهارمین و آخرین هفته متوالی این رویداد؛ چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 20:00 (20) بازیگران این سریال هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، علیرضا کمالی، زیلا شاهی و پردیس احمدیه به همراه برادران محمودی آخرین قسمت سریال را تماشا می کنند. این سریال در پردیس سینمایی لوتوس مال.

علاقه مندان برای تماشای قسمت هشتم فصل سوم «پوست شیر» در سالن سینما هم اکنون می توانند برای تهیه بلیت به سایت سینماتیککت و ایران تیک مراجعه کنند.

انتشار آخرین قسمت از پوست شیر
انتشار آخرین قسمت از پوست شیر

قسمت هشتم از فصل سوم «پوست شیر» سریال پرطرفدار 1402 به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند از چهارشنبه 13 فروردین ماه به صورت اختصاصی از پلتفرم «فیلم نت» پخش می شود. . 30 ساعت 20 و چهارشنبه اکران عمومی این قسمت انجام می شود.

این سریال دارای ژانر جنایی معمایی است و هادی حجازی فر، علیرضا کمالی، پانته آ بهرام، شهاب حسینی، مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه در آن بازی می کنند. خلاصه داستان : پوست شیر ​​داستان زندگی نعیم را به تصویر می کشد که به عشق دیدن دخترش پانزده سال زندان را تحمل کرده است اما پس از آزادی برای ملاقات با دخترش با بحران بزرگی روبرو می شود.

برای رزرو بلیط قسمت آخر پوست شیر ​​روی Cinematiquet کلیک کنید

برای رزرو بلیط قسمت پایانی پوست شیر ​​روی سایت ایرانیتیک کلیک کنید

نوشته زمان اکران آخرین قسمت پوست شیر ​​در پردیس سینمایی لوتوس مال اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.