برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو منتشر شد و بی عیب به نظر می رسد! – بارها و بارها

برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو منتشر شد و بی عیب به نظر می رسد!  – بارها و بارها

برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو منتشر شد و عالی به نظر می رسد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

برنامه Tik Tok برای Apple Vision Pro عرضه شده و به خوبی برای این هدست واقعیت ترکیبی تنظیم شده است. در حالی که برخی از پلتفرم ها عجله ای برای ورود به فضای واقعیت مختلط نشان نداده اند، TikTok اپلیکیشن بومی خود را برای این هدست معرفی کرده است.

به تازگی اپلیکیشن Tik Tok برای اپل ویژن پرو منتشر شده و وارد دنیای واقعیت افزوده شده است. اکنون کاربران می توانند از تیک توک به شیوه ای که برایشان آشناست لذت ببرند، اما از قابلیت های ویژن پرو نیز نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید: زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 را بهتر از Apple Vision Pro معرفی می کند

طراحی برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو بسیار شبیه به طراحی موبایل است اما با ویندوزهای بیشتر!

طراحی اپلیکیشن تیک توک برای اپل ویژن پرو، استفاده از تیک توک در تلفن همراه را به شما یادآوری می کند. ویدیوها به صورت عمودی پخش می‌شوند، با دکمه‌های لایک، نظر و اشتراک‌گذاری درست همانجا. اما، به لطف فضای اضافی در Vision Pro، TikTok مشاهده نظرات و اطلاعات سازنده را بدون تداخل با ویدیو آسان‌تر کرده است.

چندی پیش، TikTok اخباری را در مورد ایجاد این برنامه به طور خاص برای Vision Pro به اشتراک گذاشت. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به افراد امکان می دهد ویدیوها را با دیدی از دنیای واقعی اطراف خود یا در یک فضای کاملا مجازی مانند ماه تماشا کنند. همچنین، این برنامه به خوبی با سایر برنامه های هدفون کار می کند.

در حالی که TikTok انگشت خود را در واقعیت افزوده فرو برده است، سایر نام های بزرگ محتاط تر عمل می کنند. دیزنی همه چیز را در اختیار دارد و فیلم های سه بعدی را برای کاربران ویژن پرو ارائه می دهد و خدمات دیگری مانند Amazon Prime Video نیز در این ترکیب وجود دارد. با این حال، نت‌فلیکس و یوتیوب عجله‌ای برای پرش به این بازار ندارند. آنها به اصول اولیه پایبند هستند و به کاربران پیشنهاد می کنند از این خدمات از طریق مرورگر استفاده کنند. اگرچه یوتیوب ممکن است در آینده برنامه ای ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

  • بررسی Apple Vision Pro; انقلابی در هدست های واقعیت ترکیبی
  • هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا از iPad پیشی بگیرد
  • فعالیت جو بایدن در اپلیکیشن تیک توک آغاز شد. فعالیت کاملاً ممنوع!
  • اندروید 15 در راه است. پیش نمایش این سیستم عامل فردا منتشر می شود

نظر شما در مورد ارائه برنامه های اختصاصی برای ویژن پرو چیست؟ آیا ارائه این برنامه ها ضروری است یا استفاده از مرورگر کافی است؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو منتشر شد و عالی به نظر می رسد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.