برنامه جدید Opera برای iOS تجربه مرورگر متفاوتی را ارائه می دهد – Tekrato

برنامه جدید Opera برای iOS تجربه مرورگر متفاوتی را ارائه می دهد – Tekrato

مقاله برنامه جدید اپرا برای iOS تجربه متفاوتی از مرورگر را ارائه می دهد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپلیکیشن جدید Opera نسخه جدیدی را برای دستگاه‌های iOS عرضه کرده است که به کاربرانی که از آیفون و آیپد استفاده می‌کنند، ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که می‌تواند آن را مرورگر پیش‌فرض خود قرار دهد.

اپرا که از سال 2000 در دنیای موبایل فعال بوده و برای اولین بار برای دستگاه های PDA منتشر شد، اکنون به عنوان یکی از پیشروترین مرورگرهای شخص ثالث در iOS و اندروید شناخته می شود.

اپلیکیشن جدید Opera که “Opera One” برای iOS نام دارد، تجربه مرور تمام صفحه با دستورات ساده تر را برای کاربران آیفون و آیپد ارائه می دهد. یکی از تغییرات کلیدی در طراحی جدید مرورگر، امکان انتقال نوار جستجو به پایین صفحه است که تایپ آدرس های وب را برای کاربرانی که با یک دست از تلفن استفاده می کنند آسان تر می کند.


بیشتر بخوانید:

  • یک حمله بدافزار بزرگ به کاربران مرورگرهای کروم و اج. 300 هزار نفر در معرض خطر هستند
  • گزارش: گوگل در تلاش است تا وابستگی خود به مرورگر سافاری اپل را کاهش دهد

برنامه جدید Opera شامل سه سبک ناوبری مختلف است

کاربران می‌توانند از بین سه سبک ناوبری مختلف، از جمله «ناوبری استاندارد»، «دکمه اقدام سریع» و «جستجوی پایین» انتخاب کنند.

در تنظیمات، ناوبری استاندارد نوار جستجو را در بالای صفحه قرار می دهد، در حالی که جستجوی پایین آن را به پایین صفحه منتقل می کند. دکمه اقدامات سریع همچنین مجموعه ای از نمادهای صفحه وب اخیر را نمایش می دهد که می توانید با یک ضربه سریع به آنها دسترسی پیدا کنید. همانطور که شروع به تایپ کردن در نوار جستجو می کنید، پیشنهاداتی ظاهر می شود که به شما کمک می کند سریعتر از سایر مرورگرهای تلفن همراه به وب سایت مورد نظر خود برسید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این مرورگر ناپدید شدن نوارهای جستجو در بالا یا پایین صفحه هنگام پیمایش در یک سایت است. همانطور که شروع به پیمایش در یک سایت می کنید، نوارهای جستجو به طور خودکار ناپدید می شوند تا فضای بیشتری برای مشاهده صفحه در اختیار شما قرار دهند. یکی از ویژگی های قابل توجه مرورگر Opera One این است که نسخه دسکتاپ سایت ها را به طور دقیق نمایش می دهد، بنابراین شما تجربه ای شبیه به رایانه شخصی و مک خواهید داشت.

برنامه جدید Opera برای iOS؛ تجربه ای متفاوت از مرورگر

در Opera One برای iOS، نوار بالا و نوار وضعیت با رنگ صفحه وب که بازدید می‌کنید تطبیق می‌یابد، و با ویژگی جدید «Swipe down to search»، نوار جستجو با کشیدن انگشت از بالای صفحه فعال می‌شود. .

برای جابه‌جایی بین حالت دسکتاپ و حالت عادی، می‌توانید روی نماد سه نقطه در سمت راست نوار جستجو ضربه بزنید. این مرورگر همچنین شامل یک مترجم داخلی، یک مسدود کننده تبلیغات و یک VPN رایگان است که داده های شما را رمزگذاری می کند و آدرس IP شما را پنهان می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون شناسایی یا ردیابی در اینترنت بگردید.

برنامه جدید Opera برای iOS؛ تجربه ای متفاوت از مرورگر

برای انتخاب یکی از سه گزینه ناوبری، باید روی نماد سه نقطه و سپس تنظیمات در صفحه بعدی ضربه بزنید. پس از انتخاب بین پیمایش استاندارد، دکمه اقدام سریع و جستجوی پایین، حتما دکمه «انجام شد» را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید.

برنامه جدید Opera برای iOS؛ تجربه ای متفاوت از مرورگر
برنامه جدید اپرا

نسخه iOS اپلیکیشن جدید اپرا یا اپرا وان نیز دارای یک ربات چت داخلی به نام «آریا» است که توسط OpenAI و گوگل پشتیبانی می‌شود. اکنون گزینه ورودی صوتی اضافه شده است که به کاربر این امکان را می دهد تا به جای تایپ، سوال خود را با صدای بلند از آریا بپرسد. علاوه بر این، به لطف مدل تولید تصویر “Image2” گوگل، کاربران می توانند تصاویر را تولید کنند و حتی آنها را به عنوان تصویر زمینه دستگاه خود تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید:

  • اپل iOS 18 beta 4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد
  • در iOS 18 می توانید هنگام ضبط به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید
  • مایکروسافت ویرایشگر تماس جدیدی را برای کاربران Outlook در iOS و Android منتشر کرده است

منبع: phonearena

مقاله برنامه جدید اپرا برای iOS تجربه متفاوتی از مرورگر را ارائه می دهد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.