برنامه هوش مصنوعی CoPilot مایکروسافت برای آیفون – Tekrato راه اندازی شد

برنامه هوش مصنوعی CoPilot مایکروسافت برای آیفون – Tekrato راه اندازی شد

مقاله ای که اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت برای گوشی های آیفون راه اندازی شد، برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مایکروسافت پس از ارائه برنامه هوش مصنوعی Copilot برای اندروید هم اکنون نسخه iOS این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار گرفته است. از این پس کاربران آیفون می توانند با مراجعه به اپ استور این برنامه را به صورت رایگان نصب کنند.

اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت که سفر خود را با نام بینگ چت آغاز کرده بود، اکنون به شکل جدی تری به فعالیت خود ادامه می دهد. این برنامه که به عنوان یکی از رقبای جدی ChatGPT شناخته می شود، اکنون اپلیکیشن هوش مصنوعی خود را پس از نسخه اندروید در اختیار کاربران آیفون قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن Copilot AI مایکروسافت برای گوشی های اندرویدی راه اندازی شد

هوش مصنوعی Microsoft Copilot عملکردی مشابه ChatGPT دارد و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مایکروسافت قبلاً نسخه اندروید برنامه هوش مصنوعی Copilot را ارائه کرده بود، اما اکنون کاربران آیفون نیز می توانند این برنامه را نصب کرده و این دستیار هوش مصنوعی را با خود حمل کنند.

کاربران می توانند با استفاده از دستیار هوش مصنوعی CoPilot مایکروسافت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین می توانند با ارائه متن عکس ها را دریافت کنند. ابزار تصویربرداری Copilot از مدل هوش مصنوعی DALL-E3 استفاده می کند.

هوش مصنوعی Kopilot که پس از تغییر نام بینگ چت با جدیت بیشتری به فعالیت خود ادامه داد و برنامه های بزرگ تری در سر دارد، امکان استفاده رایگان از مدل زبان GPT-4 را در اپلیکیشن هوش مصنوعی خود فراهم کرده است. در همین حال، کاربران ChatGPT برای دسترسی به این مدل زبان باید نسخه پولی پلاس را خریداری کنند. بر اساس این ویژگی قابل توجه، به نظر می رسد رقابت بین ChatGPT و Kopilot رنگ جدیدی به خود بگیرد.

به هر حال از این پس کاربران گوشی های آیفون و اندروید می توانند با نصب برنامه هوش مصنوعی Copilot از عملکرد این دستیار هوش مصنوعی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی جایگزین برخی از کارمندان گوگل خواهد شد
  • AppleGPT; هر آنچه در مورد هوش مصنوعی اپل می دانیم
  • سامسونگ به شما اجازه می دهد تا به تماس ها در ویندوز پاسخ دهید
  • ویندوز 12 مایکروسافت با ویژگی های متمرکز بر هوش مصنوعی وارد بازار شد

آیا تجربه استفاده از اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot را داشته اید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله ای که اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت برای گوشی های آیفون راه اندازی شد، برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.