بروکلین بکهام و همسرش در جشن اسکار!

بروکلین بکهام و همسرش در جشن اسکار!

بروکلین بکهام و همسر بازیگرش، نیکولا پلتز، در مهمانی «زنان در فیلم» که به میزبانی اسکار برگزار شد، با لباس‌های همسان شرکت کردند!

AM – بروکلین بکهام و همسرش نیکولا پلتز با کت و شلوار مشکی همسان در مهمانی اسکار زنان در فیلم زیباتر از همیشه به نظر می رسند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، نیکولا پلتز و بروکلین بکهام جمعه شب با کت و شلوارهای مشکی کلاسیک خود در جشن اسکار «زنان در فیلم» شرکت کردند.

نیکولا پلتز، 28 ساله، با کراوات مشکی شیک به نظر می رسید و موهای تیره اش از روی صورتش کنده شده بود.

بروکلین بکهام، فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکهام، 24 ساله، در کت و شلوار مشکی بدون کراوات خود مثل همیشه شیک به نظر می رسید.

بروکلین اخیرا با پست اینستاگرامی شیرین خود روز جهانی زن را به همسرش تبریک گفت.

این زوج همیشه روی فرش قرمز این مراسم با هم دیده می شدند. با نزدیک شدن به سالگرد ازدواجشان در 9 آوریل، آنها عاشق تر از همیشه به نظر می رسیدند.

روز زن بروکلین بکهام به همسرش مبارک!

این زوج مشهور و دوست داشتنی به تازگی از سفر خود به پاریس فرانسه بازگشته اند. بر اساس گزارش های صبح امروز، نیکولا و بروکلین برای شرکت در هفته مد پاریس به فرانسه سفر کرده بودند.

این زوج در شوهای مد طراحان مشهور و هنگام خریدهای مجلل دیده شدند.

بروکلین بکهام که اکنون یک سرآشپز است، روز چهارشنبه با به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از تصاویر، روز جهانی زن را به زنان زندگی اش تبریک گفت.

او در این پست از همسرش به خاطر «بهترین دوست» او تشکر کرد!

بروکلین در توضیح عکس های شیرینی که به اشتراک گذاشته بود، روز جهانی زن را به همه زنان زیبای جهان تبریک گفت.

تو از هر مردی بهتری!» او در ادامه خطاب به همسرش نوشت: نیکولا ممنون که همیشه در کنارم هستی، تو بهترین همسر و بهترین دوست من هستی.

من نمی توانستم بدون تو زندگی کنم. من بسیار هیجان زده هستم که با تو جوان شوم و شگفت انگیزترین زندگی را با تو داشته باشم.”

 

نوشته بروکلین بکهام و همسرش در جشن اسکار! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.