بریتنی اسپیرز و سام اصغری حلقه ازدواج خود را درآوردند!

بریتنی اسپیرز و سام اصغری حلقه ازدواج خود را درآوردند!

بریتنی اسپیرز و سام اصغری حلقه های ازدواج خود را در حالی که بریتنی بدون همسرش به تعطیلات رفت از دست دادند.

به بازیگرها – بریتنی اسپیرز و سام اصغری حلقه های ازدواج خود را قبل از تعطیلات مجردی ستاره پاپ بدون همسرش کنار گذاشتند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، بریتنی اسپیرز در حالی که سام اصغری در لس آنجلس به سر می برد، به همراه دوست و مدیر قدیمی خود، کید هادسون، از سفر به مکزیک لذت می برد.

در عکس هایی که از این ستاره در فرودگاه قبل از سفرش به کابو گرفته شده است، بریتنی با یک خرس عروسکی سوار هواپیما می شود اما هیچ نشانی از حلقه ازدواجش ندارد.

سام اصغری نیز روز پنجشنبه بدون حلقه ازدواج در دست دیده شد.

با وجود این اتفاق عجیب، منبع نزدیک به سام اصغری اعلام کرده است که این بازیگر به دلیل فیلمبرداری یک پروژه جدید انگشتر خود را درآورده است.

نگرانی برای سلامتی بریتنی اسپیرز

این زوج برای آخرین بار یک ماه پیش هنگام خرید از یکی از شعبه های فروشگاه های زنجیره ای «تارگت» عکس گرفتند.

احتمالاً در آن زمان این ازدواج هنوز با مشکلی مواجه نشده بود.

این قبل از شایعه به خطر افتادن جان بریتنی اسپیرز بود. به گزارش صبح، بر اساس این شایعات خانواده بریتانی به دلیل نگرانی برای سلامتی او در زندگی او دخالت کرده بودند.

بریتنی اسپیرز همه این شایعات را تکذیب کرد و حتی از سام اصغری که در ژوئن 2022 با او ازدواج کرد، پیام حمایت دریافت کرد.

بریتنی اسپیرز در شبکه های اجتماعی درباره این شایعات نوشت: همانطور که شوهرم به بهترین شکل می گوید: هر چه می خوانید را باور نکنید!!

سام اصغری 29 ساله با صدور بیانیه ای تایید کرد که مداخله برنامه ریزی شده به دلیل نگرانی برای سلامتی اسپیرز انجام نشده است. با این حال وی منکر وجود چنین برنامه ای نشد.

نوشته بریتنی اسپیرز و سام اصغری حلقه ازدواج خود را درآورده اند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.