«بن افلک» شوهر حسود «جنیفر لوپز»!!

«بن افلک» شوهر حسود «جنیفر لوپز»!!

جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه 53 ساله اخیرا اعتراف کرده است که همسر 50 ساله اش بن افلک لباس های بیش از حد آشکار او را دوست ندارد.

 

به بازیگرها- جنیفر لوپز خواننده و بازیگر آمریکایی که به ظاهر جذاب و جوانش معروف است در مصاحبه اخیر خود اعتراف جالب و غیرمنتظره ای درباره حسادت همسرش کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنیفر لوپز و بن افلک از زمان ازدواجشان در سال 2022 همواره حمایت خود را از یکدیگر به طرفداران خود نشان داده اند، با این حال جنیفر لوپز در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرده است که همسرش لباس های او را دوست ندارد و بیش از حد فاش کننده های او را دوست ندارد. به نظر می رسد!!

جنیفر در مصاحبه “زنده! با کلی و مارک” در روز جمعه “زنده با کلی و مارک” اعتراف کرد که همسرش، بن افلک، لباس های آشکار او را مسخره می کند. جنیفر لوپز، 53 ساله، گفت: “او گاهی اوقات با من شوخی می کند. .. چیزهایی از این قبیل می گوید: “پس بقیه این پیراهن کجاست؟” یا چیزی شبیه به آن. و من می گویم، “اوه، این یکی چیز دیگری ندارد.”

بن افلک و جنیفر لوپز بیشتر از همیشه عاشق شده اند!

با این وجود، جنیفر لوپز فاش کرد که همیشه از همسرش در زمینه مد مشاوره می گیرد. حتی اگر همیشه با نظراتش موافق نباشد. در همین حال، بن افلک در تور مطبوعاتی از همسرش برای فیلم جدیدش ایر تمجید کرد و او را “زیباترین زن جهان” خواند و گفت: “او شگفت انگیز به نظر می رسد.”

جنیفر لوپز که ابتدا در ژوئن 2022 در مراسمی در لاس وگاس ازدواج کرد و سپس یک مهمانی مجلل در جورجیا برگزار کرد، در مورد چهارمین شوهرش گفت: «او بسیار مهربان است. ما عمیقاً یکدیگر را دوست داریم. ما را همیشه دست در دست هم خواهی دید.”

وقتی از این بانوی خواننده در مورد تفاوت قد خود با همسرش سوال شد راز جالب خود را فاش کرد. جنیفر لوپز همیشه یک قدم پشت سر افلک راه می رود تا آن دو به راحتی دست در دست هم بگیرند بدون اینکه جنیفر لوپز جلوی دوربین ها بلندتر به نظر برسد. با وجود علاقه زیاد بن افلک به همسرش، حسادت او در این ازدواج کامل مشکلی به نظر نمی رسد!

نوشته «بن افلک» شوهر حسود «جنیفر لوپز»!! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.