بهترین بازی‌های Google بازی‌های Google Doodle برای سرگرمی

بهترین بازی‌های Google بازی‌های Google Doodle برای سرگرمی

اگر برای گذراندن زمان بین جلسات کاری به یک سرگرمی یا سرگرمی جدید نیاز دارید، ما بازی های گوگل ما به شما پیشنهاد می کنیم. محبوب ترین کنسول بازی نه پلی استیشن است، نه ایکس باکس و نه سوییچ، بلکه بهترین و سرگرم کننده ترین بازی ها توسط دوست خوب شما گوگل ارائه شده است. با اندلرن همراه باشید.

بهترین بازی های گوگل بدون نصب

این بازی ها نیازی به کنترل، گیم پد یا دیسک های بلوری ندارند، آنها به سادگی بهترین سرگرمی برای روزهای خسته کننده شما هستند. در ادامه این مقاله بهترین بازی های گوگل را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید

1. با بازی های Doodle Champion Island رقابت کنید

گوگل به مناسبت المپیک 2020 توکیو یک بازی ورزشی انیمه منتشر کرد. این بازی قطعا جذاب ترین بازی گوگل در این لیست تا به امروز است، بنابراین قبل از اینکه واقعاً وارد آن شوید، مطمئن شوید که زمان کافی دارید.

بیشتر بخوانید: نکات، ترفندها و کدهای تقلب در Dream League 2022 برای دریافت سکه های بیشتر

2. بازی کریکت گوگل یکی از بهترین بازی های گوگل دودل است.

بازی سرگرم کننده گوگل

این بازی doodle توسط الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی گوگل طراحی شده است. در کریکت، حداکثر تعداد شوت بدون محدودیت بگیرید.

3. رمزگذاری خرگوش بهترین برنامه های آنلاین گوگل

بازی تقویت فوکوس گوگل

این بازی گوگل یک بازی سرگرم کننده و آموزشی Doodle است که به ما ایده ای از برنامه نویسی می دهد. هدف استفاده از اصول کدگذاری مبتنی بر بلوک برای کمک به خرگوش برای رسیدن به هویج است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین بازی های کره ای موبایل

4. بازی نقاشی سریع! o سریع، قرعه کشی کن! بهترین بازی گوگل کروم

بازی حافظه گوگل

این بازی Google Doodle شبیه Pictionary است و شما 20 ثانیه فرصت دارید تا هر شی تصادفی مانند ساعت، تقویم، پلاگین یا هر میوه را بکشید. هوش مصنوعی گوگل سعی می کند آنچه را که کشیده اید حدس بزند و اگر هوش مصنوعی بتواند تصویر شما را به درستی حدس بزند، برنده خواهید شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های Metaverse 2022

5. پرتاب های آزاد بسکتبال را مانند استف کوری امتحان کنید

بازی بسکتبال گوگل

این بازی یک پله بالاتر از pop-a-shot و دو پله پایین تر از NBA 2K20 قرار دارد. اما اگر می خواهید ضربات خود را به سمت لبه تور تمرین کنید، این بازی را با اطمینان انجام دهید. این بازی همچنین یکی از بهترین بازی های گوگل است.

6. بازی Pac-Man یکی از محبوب ترین بازی های doodle گوگل است.

بازی گوگل بدون نصب

این بازی آرکید کلاسیک Google Doodle ممکن است اکنون بسیار ابتدایی و از نظر بصری غیرجذاب به نظر برسد، اما زمانی که واقعاً تمایلی به انجام کاری ندارید، راهی عالی برای سرگرم کردن خود است. Pac-Man در سال 2010 منتشر شد. این بازی بازسازی کاملی از Pac-Man اصلی است. در این بازی شما باید تمام امتیازات را بدون گرفتار شدن بخورید. فقط در صورتی می توانید سایر بازیکنان را شکست دهید که امتیاز بیشتری بخورید. بازی را می توان به راحتی با استفاده از کلیدهای جهت دار روی صفحه کلید انجام داد.

7. تبدیل به یک استاد مکعب روبیک شوید

بازی هوش گوگل

اگر به حل معماهای مکعب روبیک علاقه دارید، از این بازی گوگل خسته نخواهید شد. علاوه بر این، هوش و تمرکز خود را با حل پازل های روبیک تقویت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازی Elden Ring نکات، روش ها و ترفندهای بازی Elden Ring

8. بازی اسکویل

بازی سرگرم کننده گوگل

بازی Google Doodle درباره شکست دادن فلفل تند با بستنی است. در این بازی شخصیت فلفل های مختلف را امتحان می کند، شما باید توپ های بستنی را پرتاب کنید تا آن فلفل ها یخ زده و شخصیت خود را نجات دهید. این بازی دارای کنترل های ساده اما موسیقی پس زمینه تعاملی است که آن را سرگرم کننده می کند.

9 بازی جشن پیتزا

بهترین بازی گوگل

برای پیتزا پارتی یا ترکیب پنیر، سس گوجه فرنگی و خمیر به روز خاصی نیاز نداریم. با این حال، گوگل چهارمین سالگرد ثبت Pizzaiuolos را به عنوان میراث جهانی یونسکو برای ایجاد یک بازی سرگرم کننده Pizza Doodle انتخاب کرد که در آن شما باید پای معروف را به روش های مختلف برش دهید تا به تعداد معینی از برش ها با مواد خاصی برسید. می توانید با انواع مختلف پیتزا بازی کنید، از پیتزای معمولی مارگاریتا گرفته تا پیتزا سس سفید، پیتزای هاوایی با رویه آناناس و بله، پیتزا دسر. اما به ایتالیایی ها نگویید.

10. ست گنوم باغ

بازی گوگل

در این Doodle Garden Gnome، شما یک گنوم باغ را روی یک فضای سبز سرسبز می‌غلتانید و تماشا می‌کنید که چگونه در سراسر باغ شما گل می‌کارد. هر چه جلوتر می روید، گل های بیشتری می کارید. شما می توانید شکل، اندازه و رنگ گنوم را انتخاب کنید و ببینید که چگونه هر کدام به روشی متفاوت روی قارچ ها و زمین می پرند. تنه درختان را هدف بگیرید تا بتوانید به جلوتر برسید.

آخرین کلمه

در این مقاله بهترین بازی های doodle گوگل را معرفی می کنیم. Google Doodle Games بخشی سرگرم‌کننده از Google است که طرفداران زیادی دارد و زمانی که حوصله دارید یا منتظر رسیدن قرار یا ملاقات خود هستید می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. کدام یک از بازی های گوگل را ترجیح می دهید؟ پیشنهاد خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

5/5 – (1 امتیاز)

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.