بهترین بازی های PS Plus Premium کدامند؟ (ژانويه ۲۰۲۴) | اندلرن

بهترین بازی های PS Plus Premium کدامند؟  (ژانويه ۲۰۲۴) |  اندلرن

سرویس بهبود یافته پلی استیشن پلاس موفقیت بزرگی بوده و همچنان بهتر می شود. PlayStation Plus مدرن ، که PlayStation Plus اصلی را با سرویس پخش پلی استیشن در حال حاضر ادغام کرده است ، به سه ردیف تقسیم می شود: ضروری ، اضافی و حق بیمه. در حالی که تمام ردیف های PS Plus هنوز هم به بازیکنان چند نفره به بازی ها و عناوین ماهانه رایگان دسترسی می دهند ، فقط ردیف های اضافی و حق بیمه یک کاتالوگ بازی ها را بدون هیچ هزینه اضافی فراتر از قیمت اشتراک ارائه می دهند.

سرویس استریم ابری ارائه شده توسط لایه های Extra و Premium شامل کاتالوگی از صدها بازی PS4 و PS5 و همچنین بازی های نسل های قبلی مانند PS2، PS3، PSP و PlayStation اصلی است. پلی استیشن تعداد انگشت شماری از بازی های اول شخص اخیر را به همراه چندین بازی عالی شخص ثالث که باید مطلقاً بازی کنند، به لیست اضافه کرده است. با اندلرن همراه باشید

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

به‌روزرسانی در 28 دسامبر 2023 توسط Michael Colwander: کتابخانه بازی سونی در PS Plus با اضافه شدن بازی‌های بیشتری هر ماه، همچنان قوی‌تر می‌شود. PS Plus شروع به عمل به وعده خود برای تبدیل شدن به یک رقیب واقعی Game Pass کرده است. برای به روز نگه داشتن بهترین لیست بازی های پلی استیشن پلاس، بازی های جدید اضافه شده است.

بازی bugsnax

  • پلتفرم ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2020
  • ژانر: ماجراجویی و اکشن

یکی از اولین بازی های پلی استیشن پلاس که برای PS5 معرفی شد، Bugsnax بود. Bugsnax یک بازی ماجراجویی است که در آن یک بازیکن ناشناس در یک جزیره مرموز و پر از موجودات قرار می گیرد که شبیه غذا و طعم مانند غذا است. بازیکن روزنامه نگاری است که به کاوشگر لیسبرت مگافیگ در جزیره اسنکتوث می پیوندد.

با این حال، لیزبرت ناپدید شده است. بازیکن با گروهی سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیز از شخصیت‌هایی مواجه می‌شود که در جستجوی لیزبرت هستند. البته در قلب Bugsnax پوکمون های Bugsnax مانند قرار دارد که بازیکن می تواند آن را بگیرد و به ساکنان جزیره اسنچ توث تحویل دهد. Bugsnax همچنین شامل گسترش رایگان Isle of Bigsnax است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Dream League 2024

بازی Dragon Ball FighterZ

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

  • تامین کنندگان: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس و سری اس، ویندوز
  • تاریخ انتشار: 13 ژانویه 2018
  • ژانر: ماجراجویی و مبارزه ای.

پلی استیشن پلاس مجموعه ای چشمگیر از بازی های مبارزه ای از فرنچایزهای موفق دارد. پیوستن به بازی هایی مانند Street Fighter V و Mortal Kombat 11 بدون شک بهترین بازی مبارزه ای نسل گذشته در Dragon Ball FighterZ است. Dragon Ball FighterZ از سری بازی های مبارزه ای Arc System Works است که به خاطر فرنچایز Guilty Gear شناخته شده است و دارای گیم پلی انفجاری مبتنی بر تیم است.

بازیکنان می توانند برخی از شخصیت های مورد علاقه Dragon Ball خود را انتخاب کنند و صفحه نمایش خود را با اقدامات دیوانه کننده و توجه به جزئیات پر کنند که طرفداران هاردکور Dragon Ball از آن استقبال می کنند. Dragon Ball FighterZ همچنین یک نسخه نسل بعدی را منتشر خواهد کرد که با یک کد شبکه بازگشتی همراه خواهد بود. تست بتای Netcode Revert برای رایانه شخصی در حال حاضر تا 10 دسامبر در حال اجرا است. اگرچه متأسفانه نت کد بازگشتی به نسخه PS4 Dragon Ball FighterZ اضافه نخواهد شد، اما هنوز زمان هیجان انگیزی برای پیوستن به انجمن Dragon Ball FighterZ است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آیفون

بازی Rayman Legends

لیست بازی های پلی استیشن پلاس

  • پلتفرم ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3، و موارد دیگر
  • تاریخ انتشار: 29 مرداد 1392
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی

Rayman Legends یکی از بهترین بازی های پلتفرم دو بعدی است که تا کنون ساخته شده است. سبک هنری و انیمیشن آن در سال 2023 مانند سال 2013 می درخشد. Rayman Legends دارای کنترل های پلتفرم محکم و سطوح فوق العاده، از جمله سطوح مبتنی بر موسیقی مشابه Super Mario Wonder است. اگرچه سطوح موسیقی Rayman Legends بر اساس آهنگ‌های دنیای واقعی است، مانند نسخه‌ای با تم ماریاچی از Survivor’s Eye of the Tiger.

Rayman Legends پر از سطوح سرگرم کننده است. انگار این کافی نیست، تمام سطوح از Rayman Origins را نیز شامل می شود. کلکسیون‌ها، چالش‌ها و چیزهایی را برای باز کردن اضافه کنید، Rayman Legends چیزهای زیادی برای هر طرفدار پلتفرمینگ دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندروید

بازی های پلی استیشن پلاس این ماه

  • پلتفرم ها: پلی استیشن 2، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3
  • تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2005
  • ژانر: اکشن و معمایی

بازی های اکتبر پلی استیشن پلاس

  • پلتفرم ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، macOS
  • تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2019
  • ژانر: نقش آفرینی

لیست بهترین بازی های PS Plus Premium

  • پلتفرم ها: اندروید، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • تاریخ انتشار: 15 مهر 1393
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی و ترسناک.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.