بهترین بازی هری پاتر در تمام دوران. نظرات و رتبه‌بندی‌های میراث هاگوارتز ارسال شده • DigiCala Mag

Hogwarts Legacy

بازی مورد انتظار Hogwarts Legacy، جدیدترین اثر شرکت Avalanche Software بالاخره منتشر شد. به همین ترتیب اخیرا نقدهای بازی نیز منتشر شده است که تصویری از کیفیت این بازی اکشن و نقش آفرینی به دست می دهد.

این بازی سال هاست که در Avalanche در حال توسعه است و می توان آن را بزرگترین تلاش کمپانی برادران وارنر برای ساخت یک بازی موفق بر اساس رمان های محبوب هری پاتر دانست. طرفداران قبلاً بازی‌های مبتنی بر فیلم‌ها را تجربه کرده‌اند، اما این بازی جهان باز ساخته‌ای متمایز است که در دهه 1890 اتفاق می‌افتد و در واقع هری پاتر و دوستانش را نمایش نمی‌دهد، در عوض بازیکنان کنترل یک دانش‌آموز جدید در هاگوارتز را به دست خواهند گرفت. مدرسه. میراث هاگوارتز به طور کلی مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفته است و بخش‌های مختلف آن مورد تحسین قرار گرفته است.

IGN / امتیاز 9 از 10

تقریباً از هر نظر، میراث هاگوارتز RPG الهام گرفته شده از هری پاتر است که همیشه می خواستم آن را تجربه کنم. عناصر ماجراجویی جهان باز آن با شخصیت های جدید و به یاد ماندنی همراه با مبارزات چالش برانگیز و ظریف تمام هیجان و شگفتی های دنیای جادوگری را به تصویر می کشد و اجرای شگفت انگیز این فانتزی ده ها ساعت مرا سرگرم کرد. اگرچه مشکلاتی مانند اشکالات، داستان اصلی نه چندان عمیق و تنوع کمی از دشمنان در بازی وجود دارد، اما حتی آنها نمی توانند به گیم پلی جذاب بازی آسیبی وارد کنند.

استاندارد شبانه / امتیاز 4 از 5

بازی پر از سرگرمی های مختلف است که می توانید از آنها لذت ببرید. آیا به معجون علاقه دارید؟ ساعت ها را صرف کشاورزی و جمع آوری مواد خام از سراسر نقشه وسیع بازی کنید تا نمونه های جدید بسازید. اگر حیوانات بیشتر مورد علاقه شما هستند، چرا یک Thestral یا Hippogriff یا موجودات عجیب و غریب دیگری مانند Mooncalf را اهلی نکنید؟ و برای کسانی که دوست دارند بجنگند، کمپ های راهزنان متعددی نیز برای یافتن و نابود کردن وجود دارد که اگرچه سخت نیست، اما انجام آنها سرگرم کننده است.

بازی میراث هاگوارتز

زیر زمین (متر) / امتیاز 4 از 5

ترکیب مناظر سرسبز و فعالیت های به ظاهر بی حد و حصر به این اثر امتیازی می دهد که مدت هاست در مجموعه هری پاتر گم شده بود. با رهایی از داستان اصلی و مجموعه فیلم، شما همچنان با ویزلی ها و پیشینیان مدرن هاگوارتز روبرو خواهید شد، اما داستان هرگز واقعاً متعلق به آنها نیست. این یک تغییر خوشایند است و چیزی که فرانچایز جنگ ستارگان باید به آن توجه زیادی داشته باشد.

GameRant / امتیاز 4 از 5

سازندگان کار فوق العاده ای روی این بازی انجام داده اند و علاوه بر جان بخشیدن به قلعه هاگوارتز، زیبایی شناسی سری هری پاتر را به خوبی نمایش داده اند. آوالانچ به همراه موسیقی متن دلربا با فضای هری پاتر فضای خاصی را ایجاد کرده است که طرفداران این مجموعه را کاملا مجذوب خود خواهد کرد. می توانید ساعت ها در اطراف مدرسه قدم بزنید و مناظر را تحسین کنید.

سخت افزار تام / امتیاز 4 از 5

اگر برای سری هری پاتر احترام زیادی قائل هستید، میراث هاگوارتز پیشنهاد خوبی است. این اثر به وضوح محصول عشق تیم توسعه در استودیو Avalanche است و احترام آنها به منبع منبع به وضوح قابل مشاهده است. فرصت کشف تفریحات باشکوه قلعه هاگوارتز کافی است تا طرفداران هری پاتر را وادار به پرداخت هزینه کند.

بازی میراث هاگوارتز

GamesRadar (+GamesRadar) / امتیاز 3.5 از 5

مانند بسیاری از RPG های اکشن مدرن، هاگوارتز Legacy از مشکلاتی خارج از مجموعه جستجوی اصلی خود رنج می برد. با پیشرفت در ماجراجویی، ماموریت های جانبی اهمیت کمتری پیدا می کنند و فعالیت ها یکنواخت تر می شوند. از طرفی تنوع محیط ها نیز کاهش می یابد. میراث هاگوارتز منطقه جدیدی به نام Poitsare Beach را معرفی می کند که به همان اندازه که زیباست، بایر است.

CVG (CVG) / امتیاز 4 از 5

بهمن برای هری پاتر همان چیزی است که Shadow of Mordor برای ارباب حلقه ها بود. در حالی که هر دو فرنچایز باید چند دهه صبر می کردند، هر کدام یک اقتباس عظیم و عالی از بازی های ویدیویی ارائه کردند که دقیقاً همان چیزی است که طرفداران از اوایل دهه 2000 منتظر آن بودند. این بازی ها نوستالژیک نیستند، اما تأثیر مشابهی دارند. از طرفی بدون درهم ریختن شخصیت ها و داستان اصلی به آثار سریال احترام می گذارند. به سختی می توان انکار کرد که میراث هاگوارتز قوی ترین ورود به دنیای جادوگران از زمان پایان فیلم های بیش از یک دهه پیش است.

Gamereactor / امتیاز 8 از 10

این اثری است که همه طرفداران هری پاتر آرزوی آن را داشته اند و شایسته آن بوده اند. شما به راحتی می توانید به جنبه های مختلف ماجراجویی نزدیک شوید و بازی را به شیوه خود تجربه کنید. اگر مخفی کاری را به عمل ترجیح می دهید، می توانید سطح خود را بالا ببرید و ماهرتر شوید. از طرف دیگر، اگر به دنبال اکشن بیشتری هستید، ابزارهای کافی برای آن در بازی وجود دارد.

میراث هاگوارتز

Gamespew / امتیاز 8 از 10

میراث هاگوارتز نزدیک ترین تجربه به حضور در مدرسه هاگوارتز است که فوق العاده جادویی است. واضح است که بازی با عشق ساخته شده است و توجه به جزئیات شگفت انگیز است. البته بازی بدون مشکل نیست، اما چند چیز وجود دارد که مانع از لذت کلی شما می شود. جلوه‌های بصری زیبا به نظر می‌رسند، گیم‌پلی بازی خوب است و جادوگر بودن به همان اندازه که می‌توانیم امیدوار باشیم سرگرم‌کننده است.

CBR

میراث هاگوارتز فرصتی عالی برای کشف دنیای جادوگران است. در بهترین حالت، بازی یادآور Elden Ring یا Breath of the Wild است و بازیکنان را تشویق می‌کند تا دنیای وسیع آن را کشف کنند و کشف کنند که می‌خواهند چه کسی باشند. حتی زمانی که سرعت بازی کاهش می یابد، مانند یک سواری سرگرم کننده در یک دنیای فانتزی به نظر می رسد. از طرفی گیم پلی روان و گرافیک چشم نواز در غرق شدن بازیکنان در دنیای بازی معجزه می کند.

GodisaGeek / امتیاز 9 از 10

هاگوارتز لگاسی این روزها کاری را انجام می دهد که کمتر بازی می تواند انجام دهد و باعث شد حتی زمانی که آن را تجربه نمی کردم به آن فکر کنم. حتی اکنون که این بررسی را می نویسم، می خواهم به هاگوارتز برگردم، پازل ها را حل کنم و کشف کنم، و در نهایت فکر کنم که آیا هنوز جایی وجود دارد که از دست داده ام. کاوش بازی به اندازه مبارزه و آزادی عمل راضی کننده است و شخصیت ها چشمگیر هستند. بهمن همه بخش های بازی را شگفت انگیز کرد و فکر می کنم مدتی طول می کشد تا آن را از ذهنم پاک کنم.

گیم پلی هاگوارتز Legacy

مربع فشار / امتیاز 8 از 10

بازی میراث هاگوارتز امیدها و رویاهای طرفداران هری پاتر را به واقعیت تبدیل کرده است. این یک سیم کارت مدرسه جادوگر مناسب است که به شما امکان می دهد شخصیت خود را بسازید، در کلاس ها شرکت کنید و مناظر وسیع دنیای بیرون را کشف کنید. با این حال، این بازی بدون مشکل نیست. کوئست های جانبی بسیار ابتدایی و ساده هستند، منوها و رابط کاربری ضعیف انجام شده اند و تایمرهای آزاردهنده به تجربه بازیکن لطمه می زند. با این حال، این مسائل از لذتی که به وضوح ناشی از عشق گسترده به الهام است، کم نمی کند. نزدیک به 26 سال پس از انتشار اولین کتاب هری پاتر، طرفداران بازی های ویدیویی بالاخره یک اثر هنری جادویی دارند که باید به آن افتخار کنند. این همه آن چیزی است که ما آرزویش را داشته ایم.

PureXbox / امتیاز 9 از 10

از همان ابتدا، به نظر می‌رسید که میراث هاگوارتز برای برآورده کردن انتظارات طرفداران کار سختی خواهد داشت، اما خوشبختانه، استودیو Avalanche موفق شده است یک ماجراجویی دنیای باز خارق‌العاده را ارائه دهد که بهترین بازی هری پاتر ساخته شده تا کنون است. تاریخ.

بازی میراث هاگوارتز در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه های شخصی در دسترس است. این اپوس همچنین در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و 25 جولای (3 آگوست 1402) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.. در نهایت شایان ذکر است که این بازی توانسته از مجموع ۵۶ نقد منتشر شده، امتیاز متای ۸۶ را در پلتفرم پلی استیشن ۵ در وبسایت متاکریتیک کسب کند.


تمامی امتیازات داده شده به بازی را در زیر مشاهده می کنید.

  • روند بازی: 95 از 100
  • پلی استیشن یونیورس: 9.5 از 10
  • اتومیکس: امتیاز 93 از 100
  • IGN ایتالیا: 9.2 از 10
  • IGN: 9 از 10
  • Game Informer: 9 از 10
  • IGN اسپانیا: 9 از 10
  • Fanboy Attack: 4.5 از 5
  • خدا یک گیک است: 9 از 10
  • امتیاز بازی: 9 از 10
  • سبک زندگی پلی استیشن: 9 از 10
  • گیم بلاگ: 9 از 10
  • شروع را فشار دهید – امتیاز 9 از 10
  • سطح بالا: 9 از 10
  • سن ایکس باکس: 9 از 10
  • PC Gamer: امتیاز 83 از 100
  • Metro Game Central: امتیاز 8 از 10
  • VGC: امتیاز 4 از 5
  • Destructoid: 7 از 10
  • PCGamesN: 7 از 10

منبع: PC Gamer


کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

۲۷,۹۹۷,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

۱۳,۲۰۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

لگو مدل هاگوارتز اکسپرس کد 75955

لگو هاگوارتز اکسپرس مدل 75955

۷ %

۸، ۹ ۰ ۰، ۰ ۰
۸,۲۷۰,۰۰۰ به مرد

ببینید و بخرید

بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۲، ۲۹۵، ۰ ۰ ۰

به مرد

بازی فیفا 23 برای PS4

بازی فیفا 23 برای PS4

۱, ۹۵ ۸, ۱ ۷ ۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و بررسی و پیش نمایش digikalag

نوشته شده توسط بهترین بازی هری پاتر تمام دوران. نظرات و رتبه‌بندی‌های میراث هاگوارتز اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.