بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید اندلرن

بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید اندلرن

آیا نمی دانید که آیا می توانید با چراغ قوه تلفن اندرویدی خود کارهای بیشتری نسبت به استفاده از آن در تاریکی انجام دهید؟ ما بسیار شگفت زده شدیم که متوجه شدیم می توانید از چراغ قوه تلفن Android خود به عنوان چراغ بارق، چراغ مهمانی، سیگنال SOS و موارد دیگر استفاده کنید! با این حال، برنامه های زیادی در پلی استور وجود دارند که به سادگی چراغ قوه را روشن می کنند و نه چیز دیگری. این لیست از Cashify از کارهای روزمره دور شده و 5 برنامه چراغ قوه را پوشش می دهد که چراغ قوه شما را در دسترس تر می کند یا ابزار جدیدی را به آن اضافه می کند.

1. نماد مشعل – چراغ قوه

یک برنامه چراغ قوه اندروید ساده و سرراست که رابط کاربری ندارد و فقط از آیکون ها استفاده می کند. امتیاز: 4.6 با 12000 بررسی و بیش از 1 میلیون دانلود.

هیچ تبلیغات مزاحم، تنظیمات، ابزارک و رایگان است. می توانید کلید را در این برنامه در هر جایی از صفحه اصلی گوشی خود قرار دهید. آن را روی دسک‌تاپ، نوار راه‌اندازی سریع، نوار پیمایش پایین یا نوار اعلان‌ها قرار دهید.

کلید میانبر را فشار دهید تا چراغ قوه بلافاصله فعال شود. دوباره آن را فشار دهید تا خاموش شود. همچنین می‌توانید تنظیمات برق را با نصب یک برنامه همراه مدیریت کنید که به دکمه روشن/خاموش تلفن شما اجازه می‌دهد چراغ قوه را روشن یا خاموش کند، حتی در دستگاه قفل شده. کافی است دکمه پاور را سه بار فشار دهید و به راحتی می توانید چراغ قوه را با نماد مشعل روشن یا خاموش کنید.

2. مشعل با قدرت بالا

1727620357 9 بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید اندلرن

High Power Torch که ادعا می‌کند درخشان‌ترین چراغ قوه LED اندروید است، دارای امتیاز 4.4 در فروشگاه Play Android با 487000 بررسی و بیش از 10 میلیون بارگیری است.

این برنامه با ضربه های سریع و در دسترس گوشی شما را به یک چراغ قوه روشن تبدیل می کند. دارای سه حالت روشنایی است که با فعال کردن فلاش دوربین، طراحی تمیز و رابط کاربری آسان کار می کند. قدرتمند، سریع، ساده و رایگان، دارای حالت strobe با 10 فرکانس فلاش مختلف و حالت سیگنال SOS داخلی است. یک قطب نما که بدون اینترنت کار می کند یک مزیت آشکار است. بنابراین اگر به دنبال یک چراغ قوه همه کاره با قطب نما هستید، این یکی است.

3. مشعل – چراغ قوه کوچک

1727620357 804 بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید اندلرن

یکی از بهترین ابزارهای بهره وری، Torch – Tiny Lantern دارای امتیاز 4.4 ستاره، 4 میلیون بررسی و بیش از 100 میلیون بارگیری است.

Tiny Lantern + LED یک برنامه چراغ قوه رایگان و ساده با چراغ های LED و حالت های نمایش چندگانه است. دارای افزونه های رایگان مانند بارق، چراغ های هشدار، مورس و چراغ های چشمک زن. یک برنامه مشعل قابل اعتماد و بسیار بهینه که همچنین باتری کمی از تلفن شما را مصرف می کند. این یک برنامه کوچک چراغ قوه برای اندروید با حجم دانلود تنها 6.99 مگابایت است.

4. چراغ قوه

1727620357 931 بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید اندلرن

این برنامه ساده چراغ قوه/نور دارای امتیاز 4.3 با 460000 بررسی و بیش از 10 میلیون بارگیری است. برنامه Flashlight یک برنامه چراغ قوه رایگان، بصری و با کاربری آسان برای اندروید است که از فلاش LED داخلی دوربین برای ارائه روشن ترین نور ممکن استفاده می کند.

اگر دستگاه شما فلاش دوربین ندارد (یا اگر خراب است یا مشکل دارد)، می توانید از حالت صفحه سفید استفاده کنید. برای دسترسی سریع به برنامه چراغ قوه، می‌توانید از دکمه‌های نوار وضعیت در ناحیه اعلان استفاده کنید یا روی ویجت چراغ قوه در صفحه اصلی کلیک کنید. آنچه را که می گوید با سهولت دسترسی و سادگی انجام می دهد.

5. چراغ قوه را تکان دهید

1727620357 234 بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید اندلرن

Shake Lantern با ارائه یک راه منحصر به فرد برای روشن کردن چراغ قوه در اندروید، با امتیاز 4.1 با 55000 بررسی و بیش از 1 میلیون بارگیری، به نام خود عمل می کند.

تکان دادن چراغ قوه آن را به سادگی با تکان دادن دستگاه روشن و خاموش می کند. دارای تنظیماتی است که به شما امکان می دهد حساسیت به لرزش را تنظیم کنید.

در دستگاه‌های اندرویدی که از تشخیص لرزش ژیروسکوپی در هنگام خاموش بودن صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کنند، کار می‌کند و در دستگاه‌های اندرویدی که از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند، ممکن است لازم باشد هنگام استفاده از ویژگی لرزش، صفحه را روشن نگه دارید. بنابراین اگر به دنبال راهی منحصر به فرد برای روشن کردن چراغ قوه خود هستید، این برنامه برای شما مناسب است.

اینها پنج انتخاب برتر ما برای بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید بودند که کارهایی را که می توانید با چراغ قوه زیر دوربین عقب و در برخی موارد صفحه نمایش انجام دهید را گسترش می دهند. ما همه موارد دارای رتبه برتر را آزمایش کرده‌ایم و آنها را به تعداد انگشت شماری کاهش داده‌ایم تا مجبور نباشید. کدام یک را دانلود کردید و چگونه می خواهید از آن استفاده کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

4/5 – (1 امتیاز)