بهترین سریال ها و بهترین فیلم های سام درخشانی را تقدیم شما می کنیم. اندلرن

بهترین سریال ها و بهترین فیلم های سام درخشانی را تقدیم شما می کنیم.  اندلرن

در این مطلب به ارائه بهترین سریال ها و فیلم های سام درخشانی می پردازیم. برای دیدن لیست بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی سام درخشانی به اندلرن مراجعه کنید.

سام درخشانی متولد 10 تیر 1354 در تهران مجری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل علوم تجربی و دانشجوی تئاتر است. او دوره بازیگری را در آموزشگاه بازیگری تساریگان گذرانده است. مجموعه تلویزیونی شب زادگان اولین تجربه او در تلویزیون بود.

سام درخشانی در فیلم های: مرگ خوار، نیلگون، خوب بد جلف 2: ارتش مخفی، کت شتر، تگزاس 2، پاستوریونی، تخته گاز، دشمن زن، خجالت نکش، تگزاس، خوب بد جلف، هوس، باج، عروس برفی ارثیه ای پرماجرا، راه روشن، رهبر، دغدغه، فرزندی مثل پدر، در این مطلب تعدادی از بهترین فیلم های سام درخشانی را به همراه بهترین سریال سام درخشانی ارائه خواهیم کرد.

بهترین فیلم های سام درخشانی

برای ارائه بهترین فیلم های سام درخشانی و بهترین سریال سام درخشانی با ما همراه باشید.

فیلم دشمن یکی از فیلم های طنز سام درخشانی است.

داستان فیلم ژانر کمدی خانوادگی درباره مرد جوانی است که به اصرار مادرش با دختری که دوستش ندارد ازدواج می کند و برای منصرف کردن او دست به هر کاری می زند. این فیلم یکی از فیلم های طنز سام درخشانی است که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است.سام درخشانی در این فیلم با بازیگرانی چون الناز حبیبی، امیرحسین آرمان، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، سام درخشانی، گوهر خیراندیش، مریم همبازی بوده است. سعادت، مونا ششن، سیروس همتی. این فیلم یکی از فیلم های کمدی خانوادگی سام درخشانی است.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم The Road 2009 نقد و بررسی فیلم Road 2009

فیلم تخته گاز از فیلم های سام درخشانی و کمبیس دیرباز می باشد.

فیلم های سام درخشانی و کامبیس درباز / فیلم های سام درخشانی

داستان این فیلم به صورت طنز درباره مردی میانسال با بازی سام درخشانی است. او با همسر و پسرش در خانه ای زندگی می کند، اما به نظر می رسد رابطه چندان گرمی با یکدیگر ندارند. فیلم تخته گاز نیز در سال ۱۳۹۶ ساخته و اکران شد و سام درخشانی در این فیلم به خوبی ایفای نقش کرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سام درخشانی بود که در کنار هنرمندانی چون الهام حمیدی، بیژن بنفشه خواه، پرستو صالحی، داریوش فرهنگ، رز رضوی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، نفیسه روشن، نیما شاهرخ شاهی به ایفای نقش پرداخت. است.

فیلم پاستوریونی از فیلم های سام درخشانی

فیلم سام درخشانی

داستان این فیلم با موضوعی کاملا شاد و مفرح درباره رستورانی عالی است که غذاهای محلی تهیه می کند اما مشکل بزرگ آن وجود رقیب جدی در آن سوی خیابان است.

یکی از فیلم های شاد سام درخشانی پاستوریونی با بازی خره رهنما، حمیدرضا فلاحی، سام درخشانی و گوهر خیراندیش است.

بیشتر بخوانید: بررسی خلاصه داستان و بازیگران سریال مستوران خلاصه تمام قسمت های سریال مستوران.

از فیلم های کمدی سام درخشانی خجالت نکشید

فیلم های سام درخشانی و الناز حبیبی

یکی از معروف ترین فیلم های سام درخشانی فیلم خجالت نکش است، این فیلم درباره زن و شوهر سالخورده ای است که اگرچه فرزندان زیادی در سنین مختلف دارند اما هر کدام خانه و زندگی خود را دارند. می آید…

بازیگران این فیلم احمد مهران فر، الناز حبیبی، سام درخشانی، شبنم مقدمی، شهره لرستانی، علیرضا رئیسی، لیندا کیانی بودند که در سال 1395 اکران شد.

فیلم تگزاس 1 و 2 از فیلم های جدید سام درخشانی

تمامی فیلم های سام درخشانی و پژمان جمشیدی.

یکی از معروف ترین فیلم های سام درخشانی فیلم تگزاس است. این فیلم از سری فیلم های پژمان جمشیدی و سام درخشانی است که فروش بالایی هم داشتند. داستان این فیلم درباره دو دوست صمیمی بهرام و ساسان است. ساسان که چند سال پیش تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به خارج از کشور برود و با دختر مورد علاقه اش در آنجا تشکیل خانواده دهد، در این بین بهرام نیز تصمیم می گیرد از او مراقبت کند. یک بچه بگیرید تا در برزیل زندگی کند. آنها با برادر دختر مورد علاقه ساسان به مشکل می خورند و سعی می کنند برادر آلیس را از چنگال کارلوس نجات دهند… اما کارلوس به آلیس پیشنهاد ازدواج با او می دهد. و ساسان با این موضوع موافق نیست. پس از آن کارلوس دستگیر می شود و اتفاقات خوبی برای دو عاشق و بهرام می افتد و آنها به کشورشان باز می گردند، متوجه می شوند که مادر ساسان با پدر بهرام ازدواج کرده است و… .

در این فیلم همبازی های سام درخشانی پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، گابریلا پتری، تاگو متوس، آدریانو تولوسا بودند.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم الافزار + معرفی بازیگران و خلاصه داستان

فیلم خوب بد جلف سری 2 ارتش

فیلم های طنز سام درخشانی

یکی از فیلم های جدید سام درخشانی فیلم خوب بد جلف 2 آسن است که در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم یکی از فیلم های طنز سام درخشانی است که در کنار بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، ریحانه پارسا، سام درخشانی، گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته است. ، شکیب شجره.

فیلم قدغان یکی از فیلم های عاشقانه سام درخشانی است

فیلم عاشقانه سام درخشانی / فیلم های عاشقانه سام درخشانی

این فیلم یکی از فیلم های عاشقانه سام درخشانی است که رابطه قدیمی مرتضی و دوستش با پیوستن زن جوانی به آنها پیچیده می شود. مرتضی که پس از مدت ها به شهرش بازگشته است، نمی داند چه عشق و خیانتی در انتظارش است. بازیگرانی چون ساناز سعیدی، افشانا شیره آزاد، علیرضا استادی، ونوس کانلی به همراه سام درخشانی در این فیلم اخراج شده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال ترکی سه سکه (Üç Kuruş); داستان و بازیگران سریال ترکی سه عصر.

بهترین سریال سام درخشانی.

با ما همراه باشید تا بهترین سریال سام درخشانی را به شما معرفی کنیم.

روزی روزگاری سریال مریخ سریال جدید سام درخشانی

فیلم های جدید سام درخشانی / فیلم های عاشقانه سام درخشانی

این سریال یکی از آخرین سریال های سام درخشانی است که در سال 1401 ساخته شد و در کنار بازیگرانی چون ام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، بهادر مالکی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، مهراب قاسم خانی، الناز حبیبی . ، لیلی رشیدی. ، نگار فروزنده، فرناز رهنما، ناهید مسلمی، رامین ناصرنصیر به ایفای نقش پرداخته اند. این آخرین فیلم است.

روی زمین، ناصر، یک جنایتکار و قمارباز همیشه بازنده، در آستانه انجام آخرین و بزرگترین شرط زندگی خود است. تا آن زمان، او باید تشنه خون خود را از دست دشمنان پنهان کند… در مریخ، لونا، بانوی زمین-مریخ و مشاور املاک مریخی، مشغول مشکلات کاری و خانوادگی است و منتظر بسته است. رازی که قرار است از روی زمین به سراغش بیاید.

بیشتر بخوانید: سریال مشابه سریال کره ای بچه ها بهتر از گل ها هستند. ژانر کره ای عاشقانه، کمدی و درام.

سریال پژمان از سریال سام درخشانی و پژمان جمشیدی.

سریال سام درخشانی و پژمان جمشیدی

این سریال یکی از بهترین و پرطرفدارترین سریال های سام درخشانی است که طرفداران زیادی دارد. این سریال یکی از اولین سریال های سام درخشانی و پژمان جمشیدی است که هنوز هم بینندگان زیادی از آن یاد می کنند.

حمید درخشان، بهروز دری فر، علی موسوی، محمد محمدی، آرش برهانی و حسین ماهینی از جمله فوتبالیست هایی هستند که در این مجموعه تلویزیونی بازی کردند.

در این مجموعه تلویزیونی سام درخشانی و پژمان جمشیدی از فوتبالیست های سابق تیم ملی ایران در نقش خود ستاره سابق پرسپولیس بازی می کنند. او نقش فوتبالیستی را بازی می کند که با وجود تلاش فراوان، برای چهارمین فصل متوالی نتوانسته تیمی پیدا کند.

سریال سام درخشانی سریال خواب آلود

فیلم های سام درخشانی دوشمن زن / فیلم های سام درخشانی هیئت گاز

از سریال اجتماعی سام درخشانی این سریال خواب نام دارد. خفته ها اثری بسیار متفاوت با دیگر آثار سیروس مقدم است که با پایتخت که طنز بود و با سریال نرگس که به مسائل خانوادگی و اجتماعی می پرداخت متفاوت است. این سریال محصول سال 2018 می باشد.

برنامه تلویزیونی آوای باران

فیلم و سریال سام درخشانی

این سریال در 50 قسمت در سال 92 از شبکه سه پخش شد.سام درخشانی در سریال آوای باران در نقش نادر توتونچی خواهرزاده یکی از مدیران شرکت ایفای نقش کرد. نقش او در این سریال یکی از معدود نقش های منفی او در سریالش است. اکثر مردم سریال آوای باران را با نام شکیب می شناسند.

سریال غسال یکی از جدیدترین سریال های سام درخشانی است.

نام فیلم سام درخشانی است.

سریال غسال نام یکی از سریال های سام درخشانی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی است که محصول سال 1375 می باشد.این سریال در 40 قسمت تهیه و تولید شده و از شبکه یک سیما پخش شده است. سام درخشانی در سریال غسال نقش ارشایا بسان محافظ معاون وزیر را بازی کرد.

آخرین کلمه

در این مطلب به معرفی بهترین فیلم ها و سریال های سام درخشانی می پردازیم. اگر عنوان فیلم و برنامه تلویزیونی سام درخشانی دیگری را می شناسید که می تواند در این لیست قرار بگیرد، لطفاً در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.