بهترین سریال پاکستانی ارائه لیست سریال های پاکستانی.

بهترین سریال پاکستانی  ارائه لیست سریال های پاکستانی.

در این مقاله تعدادی از بهترین سریال های پاکستانی را معرفی می کنیم. اکثر این سریال های پاکستانی متعلق به ژانر عاشقانه هستند و در سال 2022 تولید شده اند. با اندلرن همراه باشید که بهترین سریال های عاشقانه پاکستانی را ارائه می دهد.

سریال های پاکستانی در دنیا و به خصوص ایران طرفداران زیادی پیدا می کنند. بسیاری از سریال های عاشقانه پاکستانی جدید امسال و همچنین بازیگران جدید برای اولین بار عرضه شده اند. در حالی که یک تغییر پارادایم بزرگ در صنعت پاکستان وجود دارد، جایی که درام ها بالاخره از شر داستان های عاشقانه معمول خلاص می شوند. نویسندگان و تهیه کنندگان امروز علاقه زیادی به ارائه عناصر داستانی مختلف نشان می دهند که موضوعات اجتماعی را برجسته می کند. سریال های جدید پاکستانی که به تازگی پخش شده است جایگاه ویژه ای در قلب مخاطبان ایجاد کرده است.

بهترین سریال پاکستانی

در زیر لیست سریال های پاکستانی را ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا ما را با نام سریال های پاکستانی و داستان های آنها آشنا کنید.

سریال پاکستانی سانگ و ماه

  • امتیاز imdb: 9.0
  • سال ساخت: 2022

ما هرگز نمی‌توانیم حضور عاطف اسلم را به‌عنوان امتیاز مثبت این سریال درام پاکستانی انکار کنیم، اما در طرح سانگ ماه چیزی بیشتر از ستاره‌های معروف وجود دارد. این درام بر خانواده های قبیله ای و قربانی های آنها در پاکستان امروزی به نام سنت ها متمرکز است. این سریال دنباله‌ای بر Sang e Mar Mar است که در سال 2017 به پایان رسید و پس از آن داستان را دنبال خواهد کرد. هر دو نمایش نقش حیاتی در برجسته کردن بخش‌های زشت جامعه ما داشتند که اغلب به آنها پشت می‌کنیم.

مضامین این مجموعه اکشن پاکستانی شامل قتل های ناموسی، خشونت خانگی، رشوه خواری عروس و مردسالاری در جوامع فئودالی است و سعی دارد با فیلمنامه و طرحی قوی به این موضوع بپردازد. این سریال به دلیل امتیاز بالایش در AMDB یکی از بهترین سریال های پاکستانی است.

سریال دل آویز ; سریال عاشقانه پاکستانی

سریال های عاشقانه پاکستانی / سریال های جدید پاکستانی

  • امتیاز imdb: 8.7
  • سال ساخت: 2022

سریال دلنواز یکی از سریال های پاکستانی جدید 2022 است.داستان دلنواز کمی شبیه داستان هایی است که ما با تماشای آن در استار پلاس بزرگ شدیم و حول رنج های شخصیت اصلی یعنی دل آویز می چرخد. او که به دلیل گذشته مادرش مورد بی مهری پدرش قرار گرفته است، مورد لطف خواهر و خواهر ناتنی اش است که همیشه با او رفتار بسیار بدی می کنند. با پیشروی داستان این سریال عاشقانه پاکستانی، دیلویز با سیکندر آشنا می شود و عاشق او می شود. با این حال سیکاندر خواهر ناتنی خود را دوست دارد و تصمیم می گیرد با او ازدواج کند.

خواهر ناتنی، فاریا، با دوست پسرش فرار می کند و دیلاویز را ترک می کند تا با ازدواج با مردی که هرگز او را دوست نداشته، غرور هر دو خانواده را آرام کند. داستان پر از لحظات غافلگیر کننده است و باعث می شود جامعه ما و چهره هایی که پنهان می کند تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های افغانی را معرفی می کنیم

سریال مشکیل

سریال جدید پاکستانی / لیست سریال های عاشقانه پاکستانی

  • امتیاز imdb: 8.3
  • سال ساخت: 2022

داستان سریال درام مشکیل پامستانی در هر قسمت مشخص می شود. این سریال با زندگی دانشگاهی و مشکلات ثمین و فراز شروع شد. تاریخ به سرعت تغییر کرده است. نامزد ثمین او را ترک کرد. والدین آنها تصمیم گرفتند با آنها ازدواج کنند.

بازیگران این سریال عاشقانه پاکستانی شامل صبورعلی، خوشحال خان و زینب شبیر به صورت اختصاصی به ایفای نقش پرداخته اند. تا آنجا که به داستان مربوط می شود، طرح داستان سریع بوده و در این مرحله به فلاش بک متکی نیست.

سریال پاکستانی خیس خوردن

معرفی سریال های عاشقانه پاکستانی / سریال های پاکستانی 2022

  • امتیاز imdb: 8.3
  • سال ساخت: 2020

Dunk یکی از بهترین سریال های پاکستانی و یکی دیگر از درام های شگفت انگیز است که روی آنتن می رود و در ARY Digital مورد تحسین بسیاری قرار می گیرد. از بازیگران اصلی سریال Dank می توان به نیومن ایجاز، ثنا جاوید و بلال عباس اشاره کرد. داستان دانک همچنین به قلدری می پردازد، با این حال، به جنبه جدیدی پرداخته شده است. هر قسمت جدید فصل جدیدی از داستان را باز می کند، پس آن را از دست ندهید. شما می توانید آن را چهارشنبه ساعت 20:00 فقط در ARY Digital تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: سریال عاشقانه مافیایی تایلندی

سریال رقص بسمی

سریال های پاکستانی 2022 / نام سریال های عاشقانه پاکستانی

  • امتیاز imdb: 7.9
  • سال ساخت: 2020

رقص بسمیل یکی از بهترین سریال های عاشقانه پاکستانی، داستانی از فداکاری در جستجوی عشق واقعی است. به محض پخش این سریال عاشقانه پاکستانی، تماشاگران با دیدن ظاهری جدید عمران اشرف دیوانه شدند. بازیگران درخشانی چون سارا خان، زارا شیخ، محمود اسلم، انوشی عباسی، مومین ثاقب و فرقان گرد هم آمده اند تا آن را به بهترین سال تبدیل کنند. رقص باسمیل به کارگردانی وجت رئوف است. رقص بسمل هر جمعه ساعت 20:00 از تلویزیون HUM پخش می شود. با توجه به محبوبیت این سریال در لیست بهترین سریال های عاشقانه پاکستانی قرار گرفته است.

سریال خدا و عشق

جدیدترین سریال های پاکستانی / دانلود سریال های پاکستانی

  • امتیاز imdb: 7.8
  • سال ساخت: 2021

خدا اور محبت یکی از سریال های پاکستانی است که از شبکه ژئو تی وی پخش شد. قسمت اول در 12 فوریه منتشر شد. این فیلم دارای بازیگران جذاب اقرا عزیز، جنید خان و فیروز خان می باشد. این درام توسط همان هاشم ندیم داستان نویس به کارگردانی سید وجت حسین و تهیه کنندگی عبدالله کیدوایی و اسد قریشی نوشته شده است. فصل سوم یکی از پرطرفدارترین درام های God Bringing Love است. داستان یکسان اما متفاوت است تا تجربه ای کاملاً جدید را در اختیار بینندگان قرار دهد. هر جمعه ساعت 20 از ژئو تی وی تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران فیلم The Lord of the Rings: Rings of Power

سریال طرفداران

سریال عاشقانه پاکستانی با دوبله فارسی / سریال جدید پاکستانی

  • امتیاز imdb: 7.7
  • سال ساخت: 2021

یکی از بهترین سریال های پاکستانی جدید Phaans است که از تلویزیون HUM پخش می شود. این سریال بر اساس قسمت تاریک روابط و آزارهای جسمی و روحی است که در پی دارد. اگرچه سریال‌های زیادی را بر اساس تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی دیده‌ایم، اما این سریال پاکستانی نشان می‌دهد که طبقه پایین در چنین شرایطی چگونه با فشار مواجه می‌شود. از بازیگران اصلی این سریال می توان به زارا نور عباس، سامی خان، علی طاهر، شهزاد شیخ و یشما گیل اشاره کرد. سریال سپاسگزاری را می توانید هر شنبه ساعت 20:00 از شبکه تلویزیونی HUM تماشا کنید.

سریال در پاریس

سریال پاکستانی 2022 / سریال عاشقانه پاکستانی

  • سال ساخت: 2022

این سریال کمدی پاکستانی علیرغم داشتن داستان های دردناک، حس آرامش دارد. شهرت پرستان بیشتر به خاطر حضور مروب و جنید خان نیازی به عنوان یک زوج بود. همه این دو ستاره را با هم دوست دارند و خودمان را مسخره نکنیم، این دو با هم زیبا به نظر می رسند. داستان حواشی زیادی دارد، اما کمدی بودن آن حال ما را بد نمی کند. هر قسمت نوید یک خنده و خنده را می دهد و ما برای آن اینجا هستیم!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگ پادشاهی

سریال عاشقانه پاکستانی Raqeeb Se

سریال معروف پاکستانی / بهترین سریال پاکستانی

  • سال ساخت: 2021

داستان این سریال عاشقانه پاکستانی با گذشته کاملا متفاوت است که زندگی یک خانواده خوب را تغییر می دهد. رقیب سه مانند یک داستان عاشقانه کلاسیک با بازیگران افسانه ای در نقش های قوی و فراموش نشدنی است. نیومن ایجاز، حدیقه کیانی، سانیا سعید، ایقره عزیز و فریال محمود بازیگران اصلی این درام هستند. در این داستان عشق چیزهای بیشتری برای فاش کردن وجود دارد، پس به تماشا کردن ادامه دهید. این درام هر چهارشنبه ساعت 20 از شبکه HUM TV پخش می شود.

سریال پرواز

مجموعه تلویزیونی پاکستانی

  • سال ساخت: 2015

سریال پرواز یکی از بهترین سریال های پاکستانی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. این سریال در سال 1394 ساخته شده و داستان آن از این قرار است که زنی پس از متهم کردن یک مرد معلول ذهنی به تجاوز جنسی در مسیر عدالت خواهی با دشمنان و فشارهای جامعه روبرو می شود.

سریال پاکستانی Kaisa Hai Naseeban (kaisa Hai Naseeban)

سریال پاکستانی درباره ازدواج های اجباری

داستان در مورد او دختری شیرین و بی گناه است که وقتی متوجه می شود پسر عمویش احمد در مالزی زندگی می کند، خود را خوش شانس ترین در جهان می داند. و پدری که فکر می کند اگر دخترش را به پسر پولدار خواهرش بدهد دخترش تا آخر عمر غرق در خوشبختی می شود. بدون اینکه بدانم با این شغل …

بیشتر بخوانید: فیلم جنگ ایران و عراق تکواری

آخرین کلمه؛ فیلم های پاکستانی

در این مقاله، سریال های درام، اکشن، عاشقانه پاکستانی و غیره را ارائه می دهیم. نظر شما در مورد لیست بهترین سریال های پاکستانی چیست؟ بهترین سریال پاکستانی از نظر شما کدام است؟ اگر فکر می کنید جای سریالی در این لیست خالی است، در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

 

 

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.