بهترین سیستم تهویه مطبوع

بهترین سیستم تهویه مطبوع

سیستم‌های تهویه مطبوع

خرید کولر گازی، اولین سیستم تهویه مطبوع در ایران کولر گازی است. شاید قدیمی‌ترین سیستم تهویه مطبوع کولر گازی باشد. زیرا این دستگاه چند سالی هست که به ایران وارد شده است. اما سیستم‌های دیگری مانند داکت اسپلیت و سیستم VRF وجود دارند که از نظر ظرفیت بسیار بالاتر از کولر گازی هستند. جالب است بدانید با اینکه داکت اسپلیت ظرفیت بیشتری نسبت به کولر گازی دارد اما از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه است. زیرا پروسه خنک کردن و گرم کردن از طریق کانال‌های داخل ساختمان انجام می‌شود. VRF نیز یک سیستم تهویه مطبوع برای مجتمع‌های بزرگ تجاری و مسکونی است. پیج اینستاگرام ما companyjafari@ و سایت ما www.companyjafari.ir و تلفن مشاوره 09128922688 است.

بهترین سیستم تهویه مطبوع کدام است؟

سوالی که بسیاری از مردم می‌پرسند بهترین سیستم تهویه مطبوع است. پاسخ این سوال ساده است، بهترین سیستم تهویه مطبوع برای چه مکانی؟ اگر مکان شما یک اتاق یا یک پذیرایی و مغازه است، کولر گازی بهترین سیستم است. همچنین اگر مکان مورد نظر شما یک واحد تجاری یا مسکونی است، بهترین سیستم داکت اسپلیت. در پایان اگر مکان شما یک مجتمع مسکونی یا تجاری است، قطعا سیستم VRF بهترین خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید کولر گازی، داکت اسپلیت و سیستم VRF به سایت ما مراجعه نمایید.

برای مجتمع‌های تجاری و مسکونی کدام سیستم تهویه مطبوع بهتر است؟

مجتمع‌های تجاری یا مسکونی بهتر است از سیستم تهویه مطبوع مرکزی استفاده کنند. زیرا این کار علاوه بر کاهش هزینه‌ها، در مصرف انرژی نیز تاثیر گذار است. قطعا استفاده از کولر گازی و داکت اسپلیت در این ساختمان‌ها اشتباه است و بهترین سیستم تهویه مطبوع، سیستم VRF است. ظرفیت بالای سیستم‌های VRF باعث می‌شود تا یک ساختمان چند طبقه را با چندین واحد پشتیبانی کند. شما می‌توانید برای خرید سیستم VRF کلیک کنید. برای مشاوره نیز می‌توانید با شماره تلفن 09128922688 تماس بگیرید.

کولر آبی یا کولر گازی؟

آبی یا گازی؟ کولر وسیله‌ای برای خنک شدن است (البته کولر گازی برای گرم شدن نیز مناسب است.) در شهرهای کویری استفاده از کولر آبی شاید خنک کننده باشد. ولی با وجود کمبود آب در ایران استفاده از کولر آبی برای خنک شدن کاملا اشتباه است. بهتر است از کولر گازی در شهرهای کویری استفاده کنیم زیرا کولر آبی بعد از مدتی هوا را شرجی کرده و گرم می‌شود. همچنین هزینه سرویس و نگهداری کولر آبی نیز زیاد است. در حال حاضر نیز قیمت کولر آبی نیز بسیار گران شده و اصلا مقرون به صرفه نیست.

کولر گازی یا داکت اسپلیت؟

اگر ساختمان شما نیاز دارد تا همه اتاق‌ها و سالن‌ها گرم و یا خنک شود بهترین دستگاه داکت اسپلیت است. زیرا داکت اسپلیت در تمامی فضاها یک کانال دارد و هوای محیط را به صورت یکنواخت خنک و یا گرم می‌کند. اما کولر گازی برای یک فضا است، مثال کولر گازی فقط پذیرایی خانه شما را خنک یا گرم می‌کند. و اتاق‌ها و راهروها را نمی‌تواند خنک یا گرم کند. به همین دلیل از کولر گازی اغلب برای خنک کردن یک مکان خاص مانند پذیرایی خانه یا مغازه، مسجد و… استفاده می‌کنند. راه اندازی و نصب داکت اسپلیت نیز سخت نیست و می‌توان برای خانه‌های قدیمی نیز نصب کرد. برای خرید داکت اسپلیت کلیک کنید.

خرید کولر گازی کم مصرف

کم مصرف بودن کولر گازی باعث می‌شود تا سر ماه با قبض سنگین برق مواجه نشوید. برخی از افراد به دلیل اینکه شنیده‌اند هزینه برق کولر گازی زیاد است اقدام به خرید نمی‌کنند. اما باید بدانید که کولر گازی نیز مانند هر وسیله‌ای نیاز به استفاده صحیح و یادگیری روش استفاده دارد. روشن و خاموش کردن مداوم کولر گازی باعث افزایش هزینه برق خواهد شد. وقتی کولر گازی را روشن می‌کنید بهتر است آن را خاموش نکنید و اجازه دهید خود دستگاه اتوماتیک کند. همچنین استفاده از کولر گازی‌های اینورتر باعث می‌شود هزینه برق شما بسیار کم باشد. سیستم‌های اینورتر در مصرف برق بسیار بهینه هستند.

کولر گازی هوشمند

هوشمند بودن کولر گازی باعث می‌شود تا زندگی با آسایش بیشتری داشته باشیم. زیرا سیستم هوشمند جدید در کولر گازی‌های هایسنس، الجی و سامسونگ کاملا هوشمند دمای منزل شما را کنترل خواهند کرد. همچنین با کنترل دمای بدن افراد و… آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورند. این سیستم در مصرف برق نیز بهینه است و هزینه‌های خانواده شما را کاهش خواهد داد. امکان کنترل با تلفن همراه و وجود حالت خواب و خنک کنندگی سریع از ویژگی‌های کولر گازی هوشمند است. شما می‌توانید برای خرید کولر گازی هوشمند با شماره 09128922688 تماس بگیرید.

بهترین برند کولر گازی

شاید شما هم به دنبال خرید بهترین برند کولر گازی در ایران باشید. اما بهتر است ابتدا بگویی بهترین برند از نظر شما چه ویژگی‌هایی دارد. زیرا هر فرد ویژگی خاصی را در نظر دارد. به طور مثال فردی داشتن دوام و استحکام را نشانه بهترین برند می‌داند. دیگری ممکن است داشتن آپشن‌ها و امکانات زیاد را نشانه بهترین برند بداند. ولی به صورت کلی دستگاهی که دارای گارانتی بلند مدت باشد. یعنی دوام خوبی دارد و قطعات با کیفیتی دارد، حال اگر امکانات و آپشن‌های مناسبی داشته باشد. قیمت آن نیز مناسب باشد قطعا بهترین کولر گازی خواهد بود. پس در خرید کولر گازی به دنبال داشتن گارانتی بلند مدت باشید.

کولر گازی

نمایندگی کولر گازی

برندهای زیادی در ایران وجود دارند و همچنین چند برند ایرانی نیز در حال حاضر به تولید کولر گازی می‌پردازند. وجود نمایندگی خدمات پس از فروش برای این محصولات لازم است. اگر برندی به دنبال ارائه خدمات به مشتریان خود باشد قطعا تعداد نمایندگی زیادی در کشور خواهد داشت. به طور مثال برندهایی مانند: الجی، سامسونگ، هایسنس و… دارای شعب نمایندگی در سراسر ایران هستند. در زمان خرید کولر گازی حتما به شرکت گارانتی کننده دستگاه توجه کنید. زیرا معتبر بودن شرکت گارانتی کننده در کیفیت کالا نیز تاثیر دارد. برای مشاوره می‌توانید با شماره 09128922688 تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی کولر گازی

راه اندازی و نصب کردن کولر گازی از کارهای فنی است و بدون تجربه و دانش ممکن است باعث خرابی دستگاه شوید. همچنین به دلیل حساس بودن کمپرسور کولر گازی، در صورت نصب غیر استاندارد، ممکن است. دستگاه شما دچار مشکلات فنی و حتی خرابی شود. دقت در نصب سیستم‌های تهویه مطبوع باعث می‌شود تا عمر دستگاه شما افزایش پیدا کند. شما می‌توانید برای خرید کولر گازی در کاشان کلیک کنید. در ضمن برای نصب و راه اندازی می‌توانید با شماره تلفن 09128922688 تماس بگیرید.

ارتباط با ما

شما هموطنان عزیز می‌توانید از طریق سایت کمپانی جعفری به آدرس www.companyjafari.ir به بررسی و خرید محصول بپردازید. همچنین شما می‌توانید برای تماس با شماره تلفن 09128922688 تماس بگیرید. این شماره در شبکه‌های اجتماعی فعال است و آماده پاسخ گویی به سوالات شما در روبیکا، تلگرام، واتس آپ و… است. پیج اینستاگرام ما نیز به آدرس companyjafari@ است و از طریق دایرکت می‌توانید با ما در ارتباط باشید. آدرس ما نیز: اصفهان، کاشان، خیابان 22 بهمن است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.