بهترین ضبط کننده های صفحه برای بازی های ویندوز اندلرن

بهترین ضبط کننده های صفحه برای بازی های ویندوز اندلرن

در این مقاله لیستی از بهترین ضبط کننده های صفحه گیمینگ ویندوز برای بازی را در اختیار شما قرار می دهیم و ویژگی های هر کدام را به اختصار شرح می دهیم، پس با اندلرن همراه باشید.

لیست بهترین ضبط کننده های صفحه برای بازی های ویندوز

OBS یک ضبط کننده صفحه نمایش رایگان و متن باز است که روی ویندوز، مک و لینوکس کار می کند. این ابزار قادر به ضبط صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی و پخش زنده است. شما می توانید تنظیمات زیادی را برای کیفیت، فرمت، کدک، نرخ فریم و غیره انجام دهید. OBS یک ضبط کننده صفحه نمایش قدرتمند و پیشرفته مناسب برای کاربران حرفه ای است.

1. ضبط صفحه FoneLab

FoneLab Screen Recorder یک ضبط کننده صفحه پولی است که روی اندروید، آیفون، ویندوز، مک و غیره کار می کند. این ابزار می تواند صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی ها، تماس های ویدیویی و غیره را ضبط کند. شما می توانید تنظیمات مختلفی برای کنترل کامل بر روی فایل های خروجی داشته باشید. FoneLab Screen Recorder یک ضبط کننده صفحه نمایش انعطاف پذیر و ساده است که برای کاربران مبتدی مناسب است.

لینک دانلود: FoneLab Screen Recorder برای ویندوز

بیشتر بخوانید: 2 راه برای یافتن رمز وای فای در گوشی اندروید

2. برنامه AZ Game Screen Recorder

برنامه ضبط صفحه AZ Game Screen Recorder

AZ Game Screen Recorder یک ضبط کننده صفحه نمایش رایگان بازی برای ویندوز است که فقط روی اندروید کار می کند. این ابزار قابلیت ضبط بازی، صدا، وب کم، تصاویر و فیلم ها را بر روی گوشی دارد. می توانید تنظیمات ساده ای را برای کیفیت، فرمت، نرخ فریم و غیره انجام دهید. AZ Game Screen Recorder یک ضبط کننده صفحه ساده و بدون تبلیغات است که برای کاربران اندرویدی مناسب است.

دانلود: نرم افزار ضبط صفحه نمایش NVIDIA برای ویندوز

بیشتر بخوانید: تلگرام پریمیوم چیست؟ قیمت و امکانات تلگرام پریمیوم

3. نرم افزار ضبط صفحه نمایش NVIDIA

نرم افزار ضبط صفحه نمایش NVIDIA

NVIDIA Screen Recording یک ضبط کننده صفحه نمایش رایگان است که فقط در ویندوز کار می کند. این ابزار قادر به ضبط صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی و پخش زنده است. می توانید تنظیمات پیشرفته ای را برای کیفیت، فرمت، کدک، نرخ فریم و غیره انجام دهید. NVIDIA Screen Recording یک ضبط کننده صفحه نمایش مبتنی بر GPU با کیفیت بالا است که برای کاربران دارای کارت گرافیک NVIDIA مناسب است.

دانلود: نرم افزار ضبط صفحه نمایش NVIDIA برای ویندوز

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از هوش مصنوعی بینگ در گوگل کروم

4. ضبط کننده صفحه نمایش ویندوز EaseUS RecExperts

ضبط کننده صفحه نمایش ویندوز EaseUS RecExperts

EaseUS RecExperts – یک ضبط کننده صفحه بازی ویندوز پولی که روی ویندوز و مک کار می کند. این ابزار می تواند صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی ها، تماس های ویدیویی و غیره را ضبط کند. شما می توانید تنظیمات مختلفی برای کنترل کامل بر روی فایل های خروجی داشته باشید. EaseUS RecExperts یک ضبط کننده صفحه نمایش حرفه ای و قابل اعتماد است که برای کاربران حرفه ای مناسب است.

دانلود: EaseUS RecExperts Windows Screen Recorder برای ویندوز

5. برنامه Wondershare DemoCreator

برنامه Wondershare DemoCreator

Wondershare DemoCreator یک ضبط کننده صفحه پولی است که بر روی ویندوز و مک کار می کند.این ابزار قادر به ضبط صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی ها، آموزش ها، دموهای محصول، نظرات و غیره است. می توانید تنظیمات ساده ای را برای کیفیت، فرمت، نرخ فریم و غیره انجام دهید. Wondershare DemoCreator یک ضبط کننده صفحه نمایش ساده و قدرتمند است که برای کاربران خلاق مناسب است.

دانلود: Wondershare DemoCreator برای ویندوز

6. برنامه پس سوز MSI

برنامه پس سوز MSI

MSI Afterburner – یک ضبط کننده صفحه نمایش رایگان بازی برای ویندوز که فقط روی ویندوز کار می کند. این ابزار قابلیت ضبط صفحه نمایش، صدا، بازی و عکس های باکیفیت را دارد. می توانید تنظیمات پیشرفته ای برای کدک، فرمت، نرخ فریم و غیره انجام دهید. MSI Afterburner یک ضبط کننده صفحه نمایش تخصصی و چند منظوره مناسب برای کاربران دارای کارت گرافیک MSI است.

7. نرم افزار ضبط صفحه نمایش لپ تاپ حرفه ای Bandicam

نرم افزار ضبط صفحه نمایش لپ تاپ حرفه ای Bandicam

Bandicam یک ضبط کننده صفحه پولی است که روی ویندوز کار می کند. این ابزار می تواند صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی ها، تلویزیون، فیلم های آنلاین و غیره را ضبط کند. می توانید تنظیمات مختلفی را برای کیفیت، فرمت، نرخ فریم و غیره انجام دهید. Bandicam یک ضبط کننده صفحه نمایش سبک وزن و پرسرعت است که برای کاربران عادی مناسب است.

دانلود: نرم افزار حرفه ای ضبط صفحه لپ تاپ Bandicam برای ویندوز

8. برنامه ضبط صفحه Fraps

ضبط کننده صفحه نمایش Fraps

Fraps یک ضبط کننده صفحه پولی است که فقط در ویندوز کار می کند. این ابزار قابلیت ضبط صفحه، صدا، بازی، عکس و نمایش نرخ فریم در بازی ها را دارد. می توانید تنظیمات ساده ای را برای کیفیت، فرمت، نرخ فریم و غیره انجام دهید.
Fraps یک ضبط کننده صفحه نمایش قدیمی و محبوب مناسب برای گیمرها است.

دانلود: نرم افزار ضبط صفحه Fraps برای ویندوز

9. برنامه ضبط صفحه بستنی

اپلیکیشن Ice Cream Screen Recorder

Icecream Screen Recorder – یک ضبط کننده صفحه پولی است که روی ویندوز و مک کار می کند.این ابزار قابلیت ضبط صفحه نمایش، صدا، وب کم، بازی ها، آموزش ها، دموهای محصول و غیره را دارد. شما می توانید تنظیمات مختلفی برای کنترل کامل بر روی فایل های خروجی داشته باشید. Icecream Screen Recorder یک ضبط کننده صفحه نمایش زیبا و با کاربری آسان و مناسب برای کاربران خلاق است.

دانلود: Icecream Screen Recorder برای ویندوز

آخرین کلمه

در این مقاله بهترین ضبط کننده های صفحه نمایش مناسب برای بازی را ارائه می دهیم. می توانید از این ضبط کننده صفحه برای ضبط گیم پلی خود استفاده کنید و هیجان را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

کدام ضبط کننده صفحه کمترین تأثیر را روی FPS بازی دارد؟

ضبط کننده های صفحه ای که از رمزگذاری سخت افزاری استفاده می کنند، مانند Shadowplay و OBS Studio با NVENC، کمترین تأثیر را بر FPS بازی دارند.

آیا ضبط کننده های صفحه برای پخش بازی مناسب هستند؟

بله، بسیاری از ضبط کننده های صفحه برای پخش بازی مناسب هستند.
برخی از ضبط کننده های صفحه، مانند OBS Studio، به طور خاص برای پخش جریانی طراحی شده اند.

بهترین ضبط کننده صفحه برای بازی های ویندوز چیست؟

بهترین ضبط کننده صفحه برای شما بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.
برخی از محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

OBS Studio – یک ضبط کننده صفحه رایگان و منبع باز با ویژگی های قدرتمند
Bandicam – یک ضبط کننده صفحه با استفاده آسان با نسخه های رایگان و پولی
Shadowplay – یک ضبط کننده صفحه نمایش یکپارچه برای کارت های گرافیک Nvidia
Fraps – یک ضبط کننده صفحه نمایش با کیفیت بالا

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.