بهترین فیلم های جاسوسی ساخته شده در روسیه اندلرن

بهترین فیلم های جاسوسی ساخته شده در روسیه اندلرن

فیلم های جاسوسی ساخته شده در روسیه همیشه یکی از بحث های مورد علاقه سینمادوستان است. با توجه به تاریخچه شطرنجی روابط روسیه با سایر کشورها، فیلم های جاسوسی روسیه همواره مورد توجه بوده اند. در این مقاله اندلرن به معرفی بهترین فیلم های جاسوسی روسی می پردازیم.

فیلم های جاسوسی ساخته شده در روسیه همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این فیلم‌ها به دلیل داستان‌های جالب و پیچیده، بازی‌های قوی و کیفیت تولید بالا، اغلب به عنوان یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی در جهان شناخته می‌شوند.

بهترین فیلم های جاسوسی ساخته شده در روسیه

در اینجا عناوین فیلم های جاسوسی روسی را مشاهده می کنید. چینش فیلم ها بر اساس امتیاز IMDb این فیلم ها می باشد.

فیلم جاسوسی روسی The Bourneبرتری بورن)

  • سال ساخت: 2004
  • ژانر: اکشن، معمایی و معمایی
  • امتیاز AMD: 7.7
  • مدت فیلم: 108 دقیقه
  • بازیگران: مت دیمون، فرانکا پوتنته، برایان کاکس، جوآن آلن، جولیا استایلز

The Bourne Supremacy یک فیلم اکشن هیجان انگیز محصول سال 2004 و یکی از بهترین فیلم های جاسوسی ساخته شده در روسیه است که شخصیت جیسون بورن ساخته رابرت لودلوم را به نمایش می گذارد. این قسمت دوم از سری فیلم های جیسون بورن است. قبل از آن The Bourne Identity (2002) و پس از آن The Bourne Ultimatum (2007)، The Bourne Legacy (2012) و Jason Bourne (2016) منتشر شد.

فیلم جدید جاسوسی روسی The Bourne Supremacy داستان جیسون بورن، یک قاتل سابق سیا را که از فراموشی رنج می برد، ادامه می دهد. نقش بورن را مت دیمون بازی می کند. این فیلم بر تلاش او برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته اش متمرکز است، زیرا او یک بار دیگر خود را درگیر توطئه ای می بیند که شامل سیا و عملیات سنگ خام است.

یونیورسال پیکچرز این فیلم را در 23 جولای 2004 در سینماهای ایالات متحده اکران کرد و با نقدهای مثبت و موفقیت تجاری روبرو شد و با بودجه 75 میلیون دلاری 290 میلیون دلار فروخت. این فیلم یکی از فیلم های جاسوسی روسیه است که محصول مشترک روسیه، آمریکا، آلمان و هند است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

فیلم آنه (آنا) یکی از بهترین فیلم های جاسوسی روسی.

بهترین فیلم های جاسوسی روسیه / فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی درباره صحرا و داعش

  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: اکشن و تعلیق
  • امتیاز AMD: 6.6
  • مدت فیلم: 118 دقیقه
  • بازیگران: کیلیان مورفی، ساشا لوس، لوک ایوانز، هلن میرن، الکساندر پتروف

فیلم جاسوسی روسی آنا یک فیلم اکشن مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی لوک بسون است. آنا یکی از فیلم های جاسوسی روسیه و محصول مشترک آمریکا، فرانسه و کانادا است. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با بودجه 30 میلیون دلاری 31 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در این فیلم جنگی خارجی محصول 1990، آنا، یک زن جوان روسی که قربانی آزار خانگی شده است، برای فرار از زندگی ای که در آن گرفتار شده است، دست به هر کاری می زند. یک مامور KGB، الکس، موقعیت آنا را کشف می کند و او را به عنوان یک مامور میدانی استخدام می کند. پس از یک سال آموزش، به او گفته می شود که تا پنج سال آینده با اولگا، سرپرست ارشد KGB کار خواهد کرد.

پس از تمام شدن پنج سال، او از آژانس آزاد می شود و می تواند زندگی خود را از نو شروع کند. با این حال، واسیلیف، رئیس جدید KGB، از احترام به قرارداد اصلی خودداری می کند، زیرا معتقد است که ماموران سابق در برابر آژانس مسئولیت دارند و تنها راه آزادی مرگ است.

اما در زیر زیبایی خیره کننده آنا پولیاتوا رازی نهفته است که قدرت و توانایی پاک نشدنی او را برای تبدیل شدن به یکی از ترسناک ترین قاتلان دولت آشکار می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی تاریخی پادشاهی

فیلم جاسوسی روسی تصمیم به انحلالتصمیم در مورد likvidatsii)

فیلم های جاسوسی ساخت روسیه / فیلم های جاسوسی اسرائیل

  • سال ساخت: 2018
  • ژانر: اکشن
  • امتیاز AMD: 5.6
  • مدت فیلم: 96 دقیقه
  • بازیگران: ایگور پترنکو، ایوان شاخنازاروف، الکسی ورکوف

The Decision to Liquidate یکی از بهترین فیلم های جاسوسی روسیه است که در سال 2018 در ژانر اکشن ساخته و در سال 2021 اکران شده است. الکساندر آروین کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

در داستان این فیلم جاسوسی روسی، بازغایف افراطی بی‌رحم، مسئول حملات تروریستی که صدها غیرنظامی از جمله کودکان مدرسه‌ای را کشته است، اقدامات جدیدی را طراحی می‌کند. گروهی از ماموران امنیتی آن را پیدا و نابود می کنند.

بیشتر بخوانید: فیلم جنگ ایران و عراق تکواری بهترین فیلم های رنجر ایرانی

فیلم جاسوسیجاسوس) از بهترین فیلم های جاسوسی روسی

فیلم اطلاعات امنیتی روسیه / فیلم جاسوسی امنیتی روسیه

  • سال ساخت: 2012
  • ژانر: اکشن، درام و تعلیق
  • امتیاز AMD: 5.4
  • مدت فیلم: 108 دقیقه
  • بازیگران: دانیلا کوزلوفسکی، فئودور بوندارچوک، آنا چیپوفسکایا

جاسوس یک فیلم جاسوسی روسی محصول 2012 است که بر اساس رمان جاسوس بوریس آکونین ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی الکسی آندریانوف ساخته شده است. این فیلم یکی از بزرگترین بودجه های فیلم در تاریخ روسیه را داشت.

داستان این فیلم جاسوسی روسی در سال 1941 و ماه ها قبل از حمله آلمان به روسیه اتفاق می افتد. دو قهرمان داستان، افسران NKVD دورین و اوکتیابرسکی، به دنبال جاسوس آلمانی Abwehr در مسکو می گردند. آنها معتقدند که موفقیت آنها ممکن است نقشه های هیتلر و تاریخ دقیق تهاجم را آشکار کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال و فیلم جنگ شمشیر لشکری

فیلم های جاسوسی روسی پرابابوشکا لیوگکوگو پوودنیا. ناچالو

فیلم های جاسوسی روسیه / فیلم های جدید اطلاعات امنیتی روسیه

  • سال ساخت: 2021
  • ژانر کمدی
  • امتیاز AMD: 5.1
  • مدت فیلم: 91 دقیقه
  • بازیگران: الکساندر رووا، دیمیتری ناگیف، ناتالیا نولووا

این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های جاسوسی ساخته شده در روسیه در ژانر کمدی است که رویدادهای المپیک 1980 مسکو را دنبال می‌کند. ووا روبینشتاین به تنهایی مخفیانه خود را به عنوان ستاره‌های پاپ شوروی در می‌آورد و با سازماندهی کنسرت‌های جعلی پولدار می‌شود.

در یکی از این کنسرت ها، KGB او را کشف می کند و او را به عنوان یک مامور مخفی استخدام می کند. حالا، برای اینکه به زندان نرود، ووا باید یک ماموریت مسئول را انجام دهد: یک ماده شیمیایی مرگبار ایجاد شده در یک آزمایشگاه مخفی در بازار سیاه.

ووا باید با سر در ورطه جاسوسی در مسکو در دهه 80 فرو برود: یک شیمیدان پیدا کند، از ضعیف شدن خرس المپیک جلوگیری کند، بوسه پرشور برژنف را تجربه کند و عشق زندگی او را ملاقات کند … و همه اینها در تصویر لوئیز کارپوونا روبینشتاین فاحشه امری عادی است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت

آخرین کلمه؛ فیلم های جاسوسی روسی

در این مطلب به معرفی فیلم های جاسوسی روسی می پردازیم. به نظر شما کدام فیلم جاسوسی روسی در این لیست وجود ندارد؟ آیا فیلم های جاسوسی روسی دیگری می شناسید؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.