بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴; ما ۱۰ بهترین فیلمی که باید ببینید – Carmadio را به شما معرفی می کنیم

بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴;  ما ۱۰ بهترین فیلمی که باید ببینید – Carmadio را به شما معرفی می کنیم

بسیاری از مردم هر سال بهترین فیلم های عاشقانه را جستجو می کنند. ژانر رمانتیک معمولا یکی از پرطرفدارترین ژانرهای فیلم است و در سال های اخیر مخاطبان و طرفداران زیادی داشته است. پس اگر می خواهید بدانید بهترین فیلم های عاشقانه 2024 کدامند، با ما در Carmadio همراه باشید.

1-لیزا فرانکنشتاین

  • کارگردان: زلدا ویلیامز
  • تاریخ انتشار: 20 فوریه 1402 (9 فوریه 2024)

این فیلم از لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2024 آمده است. در طی یک تصادف عجیب، جسدی در گورستان متروکه ای پیدا می شود که لیزا در آن زمان خود را گذرانده است. حالا لیزا باید ورود این مرده زنده شده را هم از خانواده و هم از همکلاسی هایش مخفی نگه دارد. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که او باید تصمیم بگیرد که چقدر می خواهد به این فرد زنده شده کمک کند و به چه قیمتی حاضر است این کارها را انجام دهد. اگر از علاقه مندان به آثار تیم برتون هستید، این فیلم گزینه بسیار خوبی برای تماشای شماست. چون او همین روحیه را دارد. به همین ترتیب، دیابلو کودی، که فیلمنامه جنیفر را نیز نوشته است، اظهار داشت که داستان لیزا فرانکنشتاین در همان دنیای تخیلی بین ستاره‌های این فیلم اتفاق می‌افتد که یکی از بهترین فیلم‌های شناخته شده شامل رمانس 2024 است. کاترین نیوتن، کول اسپروس، لیزا سوبرانو، کارلا گوگینو، جو کرست و هنری آیکنبری جالب است بدانید که این اولین کارگردانی زلدا ویلیامز است و فیلمنامه آن نیز توسط دیابلو کودی، نویسنده برنده جایزه اسکار توسط جونو نوشته شده است. کودی و میسون نویک نیز تهیه کنندگی و جف لمپرت به عنوان تهیه کننده اجرایی.

2- بازیکنان

  • کارگردان: Trish C.
  • بازیگران: جینا رودریگز، دیمون وینس جونیور، تام الیس
  • تاریخ انتشار: 25 بهمن 1403 (14 فوریه 2024)

یکی دیگر از فیلم های عاشقانه جذاب که در لیست جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 قرار گرفته است، Players با بازی بازیگران محبوب است. این فیلم درباره یک خبرنگار ورزشی است که سال ها با هم رابطه کوتاه و غیر جدی داشته و تجربه یک رابطه طولانی مدت را نداشته است. پس از سال ها، او با شخصی آشنا می شود، عاشق او می شود و اکنون باید سخت تلاش کند تا او را در زندگی خود نگه دارد.

3- عشق دروغ می ریزد

  • کارگردان: رز گلس
  • بازیگران: کریستن استوارت، کیتی اوبراین، جنا مالون،
  • تاریخ انتشار: 18 مارس 1402 (8 مارس 2024)

فیلم عاشقانه Love Lies Bleeding که با نام های عشق دورگ خونین و عشق غاق مزد به فارسی ترجمه شده است یکی از بهترین فیلم های عاشقانه سال 2024 می باشد.این فیلم در سایت imdb امتیاز 7 از 10 را کسب کرده است. رز گلس فیلمنامه این نمایش را نوشته و خودش کارگردانی کرده است. داستان این فیلم درباره یک مدیر باشگاه است که عاشق یک بدنساز می شود. این بدنساز که برای شرکت در مسابقه ای به لاس وگاس رفته و اهل آن شهر نیست. داستان این فیلم در سال 1368 روایت می شود و تاکنون نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

4- تصور شما

ایده تو

  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • بازیگران: آن هاتاوی، نیکلاس گالیتزین، پری متفلد
  • تاریخ انتشار: 26 مارس 1403 (16 مارس 2024)

فیلم Imagine You نیز یکی از فیلم هایی است که می تواند عنوان بهترین فیلم عاشقانه 2024 را به خود اختصاص دهد.داستان این اثر که در لیست فیلم های عاشقانه جدید 2024 قرار گرفته است، آن هاتاوی را در نقش یک 40 به تصویر می کشد. مادر مطلقه ای به نام سوفی که شوهرش به خاطر زنی کوچکتر به او خیانت کرد و او را رها کرد. در همین زمان سوفی به همراه دختر نوجوان 15 ساله خود به یک جشنواره موسیقی می رود و در آنجا با یکی از مشهورترین خوانندگان معاصر جهان به نام هایس کمبل آشنا می شود و پس از مدت کوتاهی زندگی او به کلی تغییر می کند. بهتر است بدانید این اثر با الهام از کتابی به همین نام یکی از بهترین فیلم های رمانتیک سال 2024 است. پیش از این نویسنده کتاب نیز اعلام کرده بود که برای شخصیت اصلی داستان خود از هری استایلز، خواننده مشهور معاصر الهام گرفته است.

5- چالشگران

  • کارگردان: لوکا گوادانینو
  • بازیگران: زندایا، مایک فیست و جاش کانر
  • تاریخ انتشار: 7 مه 1403 (26 آوریل 2024)

بدون شک یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024، فیلم چالشگران با حضور زندایا است که این روزها نقش عاشق را زیاد بازی می کند. این کارگردان پیش از این توانایی خود را در نمایش صحنه های عاشقانه در آثاری مانند Call Me By Your Name و Bones And All به نمایش گذاشته بود و در سال 2024 یکی از بهترین فیلم های عاشقانه سال را ساخت. این کارگردان در فیلم جدید خود، زندایا و جاش اوکانر، دو بازیگر جوان مشهور هالیوود را بازی کرده است. داستان این فیلم با محوریت شخصیت تاشی دانکن با بازی زندیا روایت می شود که در این فیلم تنیسور نابغه سابق است که از زمین تنیس بازنشسته شده و خود را وقف تمرین کرده است. اما همسر تاشی دانکن هنوز هم تنیس بازی می کند. اما مدتی است که با بدشانسی مواجه شده و هر کاری می کند تا شرایط را تغییر دهد. نقطه عطف این فیلم عاشقانه جدید جایی است که همسر فعلی تاشی با پاتریک، بهترین دوست سابق و دوست پسر سابق تاشی آشنا می شود. این اتفاق تاثیر زیادی در روابط و زندگی این سه نفر دارد.

6- با ما به پایان برسانید

با ما تمام کنید

  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • بازیگران: بلیک لایولی، جنی اسلیت، براندون اسکلنار
  • تاریخ انتشار: 9 اوت 2024 (19 اوت 1403)

The Movie Ends With Us یکی از بهترین فیلم های رمانتیک سال 2024 به کارگردانی جاستین بالدونی است. این فیلم بر اساس رمانی از کالین هوور به همین نام در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. این رمان در زمان انتشار به یکی از پرطرفدارترین آثار عاشقانه در رده نوجوانان تبدیل شد و پرفروش شد. این رمان حتی در سال 2022 با ما به پایان می رسد، موفق شد در فهرست پرفروش ترین آثار سال نیویورک تایمز رتبه اول را به خود اختصاص دهد و همه این موفقیت ها باعث شد که آثار کالین هوور به الهام بخشی برای ساخت بهترین فیلم عاشقانه 2024 تبدیل شود. . داستان رمان با ما به پایان می رسد که احتمالا بهترین فیلم عاشقانه 2024 خواهد بود، درباره دختری به نام لیلی است که پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود را برای شروع صفحه ای جدید و دوره ای دیگر از زندگی خود آماده می کند. لیلی پس از نقل مکان به خانه جدیدش با فردی به نام رایل آشنا می شود و در آن لحظه نوعی ارتباط و صمیمیت عاشقانه بین این دو نفر شکل می گیرد. شرایط بین این دو بسیار خوب و عاشقانه پیش می رود که ناگهان عشق قدیمی لیلی وارد داستان می شود و شرایط را تغییر می دهد.

7- جوکر: Folie à Deux

  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: خواکین فینیکس، لیدی گاگا، زازی بیتز
  • تاریخ انتشار: 13 مه 1403 (4 اکتبر 2024)

اگر قصد تماشای یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 را دارید، Joker: The Madness of Two یا Shared Madness به کارگردانی تاد فیلیپس را از دست ندهید. البته باید در نظر داشته باشید که داستان عاشقانه ای که در این فیلم می بینید با فیلم های عاشقانه معمولی که تاکنون دیده اید کاملا متفاوت است. اگر فیلم جوکر 2019 را دیده باشید، مطمئناً متوجه خواهید شد که در حال تماشای یک فیلم عاشقانه متفاوت هستید. فیلم جوکر قرار نبود دنباله ای داشته باشد. اما تاد فیلیپس تصمیم گرفت دنباله ای برای فیلم موفق خود در سال 2019 بر اساس نظر خواکین فینیکس و بازخورد فیلمش بسازد. Joker: Folie à Deux یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 خواهد بود که بی صبرانه منتظر آن هستم و متاسفانه باید تا اکتبر صبر کنم.

8- یک رابطه خانوادگی

  • کارگردان: ریچارد لاگراونیس
  • بازیگران: نیکول کیدمن، اولیویا مک لین، ایان گرگ، جوی کینگ، زک افران، گیست والنتین، شری کولا، کتی بیتس، لیزا کوشی
  • تاریخ انتشار: زمان نامشخص در سال 2024

اگرچه قول اکران یک اثر خانوادگی به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 داده شده است، اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن مشخص نشده است و فقط می دانیم که این فیلم عاشقانه جدید در طول سال 2024 اکران خواهد شد. این اثر که یکی از بهترین فیلم های عاشقانه سال 2024 است، درباره یک زن جوان، مادرش و رئیسش در محل کار است و یک رمان عاشقانه اثرات عجیب و گاهی خنده دار در زندگی آنها ایجاد می کند. و هر سه با مشکلاتی در زمینه عشق و مسائل هویتی دست و پنجه نرم می کنند. کارگردانی این فیلم را کارگردانی سرشناس به نام ریچارد لاگراونیس برعهده دارد و از ستارگان این فیلم می توان به نیکول کیدمن، جوی کینگ و زک افرون اشاره کرد.

9- آرزوی ایرلندی

آرزوی ایرلندی

  • کارگردان: جین دامیان
  • بازیگران: اد اسپلرز، لیندسی لوهان، الکساندر ولاهوس
  • تاریخ انتشار: 25 مارس 1403 (15 مارس 2024)

یکی از بهترین فیلم های رمانتیک سال 2024، فیلم ایرلندی دیزایر است که داستان شخصی به نام مدی را روایت می کند که با وجود اینکه بهترین دوستش نامزد کرده و هنوز نمی تواند آن را بپذیرد، قبول می کند خدمتکار او در ایرلند شود. از نظر احساسی فیلم رویای ایرلندی یکی از بهترین فیلم های رمانتیک جدید سال 2024 محصول آمریکا به کارگردانی جین دامیان است. این فیلم عاشقانه جدید و زیبا بر اساس فیلمنامه ای از کرستن هانسن ساخته شده است و یکی از بازیگران آن اد اسپلرز است.

10- کریسمس مبارک

  • کارگردان: سریرام راغوان
  • بازیگران: کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجی کاپور، وینای پاتاک
  • تاریخ انتشار: 22 ژانویه 1402 (12 ژانویه 2024)

وقتی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 صحبت می کنیم، باید نگاهی به دنیای بزرگ بالیوود بیندازیم، زیرا برخی از شاهکارهای رمانتیک سال های اخیر توسط هندی ها ساخته شده اند. ضمنا یکی از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 به نام کریسمس مبارک محصول کشور هندوستان است که در سایت IMDB امتیاز 7 از 10 را کسب کرده است. فیلم کریسمس مبارک به کارگردانی سریرام راغوان و فیلمنامه آن با همکاری راغوان به همراه آریجیت بیسواس، پوجا لادا سورتی و آنوکریتی پاندی تهیه شده است. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های عاشقانه امسال محسوب می شود به تهیه کنندگی جایا تورانی، سانجی روتری و گیوال گارگ ساخته شده است. کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجی کاپور و وینای پاتاک از جمله ستارگان کریسمس مبارک هستند. جالب است بدانید کریسمس مبارک به صورت همزمان به زبان هندی و تامیل فیلمبرداری می شود. تامیلی زبان رایج در مناطق جنوبی هند و برخی از کشورهای منطقه اقیانوس هند مانند سریلانکا است. منتظر آثار محبوب و عاشقانه های جدید در سال آینده باشید. سال 2024 برای دوستداران سینمای رمانتیک سالی هیجان انگیز خواهد بود. در این مقاله از Carmadio 10 مورد از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 را به دوستداران و علاقمندان به ژانر رمانتیک تقدیم می کنیم. شما عزیزان هم می توانید مطالعه کنید. 10 فیلم اکشن خارجی 2024 شناختن

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.