بهترین فیلم های ۲۰۲۳ معرفی فیلم های جدید ۲۰۲۳٫ wiki

بهترین فیلم های ۲۰۲۳ معرفی فیلم های جدید ۲۰۲۳٫ wiki

اگر دوست دارید فیلم های جدید و جذاب با ژانرهای متفاوت و جذاب تماشا کنید; توصیه می کنم حتما مقاله فیلم های 2023 را مطالعه کنید امسال بهترین فیلم های 2023 اکران خواهند شد که نیمی از آنها قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. در این مطلب فیلم های جدید 2023 به طور کامل توضیح داده شده است. اندلرن را با جدیدترین و بهترین فیلم‌های ۲۰۲۳ دنبال کنید.

امسال چند فیلم جدید برای هیجان زده شدن وجود دارد. از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 تا آثار جدید نویسندگان بزرگ. از دغدغه های سینماگران و سینمادوستان; این برای این است که بدانیم چه فیلم ها و سریال هایی قرار است ساخته شوند. در این مقاله سعی کردیم مورد انتظارترین فیلم های سال 2023 را در لیستی قرار دهیم تا با خیال راحت به سراغ آن ها بروید. سال 2023 یک سال پرمشغله و هیجان انگیز برای فیلمسازان خواهد بود.

معرفی بهترین فیلم های سال 2023

در زیر به بررسی بهترین و جدیدترین فیلم های سال 2023 می پردازیم.لیست بهترین فیلم های سال 2023 هر ماه آپدیت می شود و فیلم های بیشتری به آن اضافه می شود. پس با ما همراه باشید

فیلم اعتقادنامه III یکی از بهترین فیلم ها ۲۰۲۳

در سومین قسمت از سری فیلم های اسپین آف راکی، ستاره مایکل بی جردن اولین کارگردانی خود را انجام می دهد. آدونیس کرید پس از تسلط بر دنیای بوکس، هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی شخصی خود موفق شده است. وقتی دوست دوران کودکی او و اعجوبه بوکس سابقش، دامیان، پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی مدت زندان دوباره ظاهر می شود، او مشتاق است ثابت کند که هیکس برای او در رینگ قابل مقایسه نخواهد بود.

رویارویی بین دوستان قدیمی چیزی بیش از یک دعوا است. برای تسویه حساب، آدونیس باید آینده خود را مقابل دامیان به خطر بیندازد. در یک مبارزه چیزی برای از دست دادن ندارید. این فیلم با داستان جذاب خود احتمالا به یکی از بهترین فیلم های سال 2023 تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در imdb

فیلم John Wick: Chapter 4 یکی از بهترین فیلم های سال 2023 است

    فیلم 2023 / فیلم 2023

امسال فصل چهارم جان ویک، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 نمایش داده می‌شود. کیانو ریوز برای چهارمین قسمت از مجموعه موفق اکشن بازمی‌گردد، که در آن او با میز بالا در سراسر جهان در جستجوی مردان قدرتمندتر مبارزه می‌کند. برای ارتشش جان ویک (کیانو ریوز) در چهارمین قسمت آینده این مجموعه با مرگبارترین دشمنان خود روبرو می شود. این فصل از جان ویک یکی از هیجان انگیزترین فیلم های سال 2023 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی تاریخی پادشاهی

فیلم x سریع یکی از بهترین فیلم ها ۲۰۲۳

فیلم 2023 / بهترین فیلم های سال 2023

دو سال پس از آخرین تلاش خود در اکشن هیجان انگیز، وین دیزل در نقش دومینیک تورتو در اولین قسمت از فصل آخر تریلر سریع 2023 بازمی گردد. یک بار برای همیشه دام و گروهش را نابود کنید. بر اساس آنچه از سری فیلم های سریع و خشن دیده ایم، انتظار داریم این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 2023 باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ماجراجویی جنگل

عروسی با تفنگ ساچمه ای یکی از بهترین فیلم های سال 2023 است

فیلم های جدید 2023 / فیلم جدید 2023

یک فیلم کمدی اکشن با بازی جنیفر لوپز بازیگر معروف 53 ساله که مطمئنا سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. داستان این فیلم جدید 2023 یکی از جذاب ترین داستان های فیلم های 2023 را دارد و در مورد ازدواج دو زوج به نام های دارسی و تام است که اخیراً رابطه آنها به مشکل خورده است. اما آنها فکر می کنند که شاید برگزاری جشن عروسی به حل مشکلات آنها کمک کند.

درست در زمانی که این دو با خانواده خود برای عروسی آماده می شوند، یک حادثه زندگی آنها را به خطر می اندازد. زمانی که دارسی و تام باید عزیزان خود را نجات دهند، در این ماجراجویی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، معنای کاملاً جدیدی به خود می‌گیرد. البته اگر قبل از آن همدیگر را نکشند. با توجه به حضور جنیفر لوپز، این فیلم شاید یکی از بهترین و پرفروش ترین فیلم های سال 2023 باشد.

بیشتر بخوانید: ده بهترین فیلم های رزمی جهان بهترین فیلم های رزمی جهان.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول

جدیدترین فیلم های 2023 / 2023 فیلم

به لطف موفقیت خارق‌العاده Top Gun: Maverick، تام کروز موفق‌ترین سال‌های خود را تا به امروز تجربه کرده است و اکنون او برای قسمت هفتم به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی اکشن هیجان‌انگیز، ایتان هانت، بازگشته است. اطلاعات کمی در مورد فیلم جدید 2023 فاش نشده است، اما گفته می شود با توجه به تمام کارهایی که تام کروز در گذشته انجام داده است، برخی از جسورانه ترین بدلکاری های تام کروز تا به امروز در آن دیده می شود. حضور تام کروز در این فیلم قطعا این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های سال 2023 تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هلندی

فیلم اوپنهایمر یکی از بهترین فیلم ها ۲۰۲۳

فیلم های 2023 / فیلم جدید 2023

فیلم های کریستوفر نولان همیشه یک رویداد تاریخی و به یاد ماندنی است. کیلیان مورفی بازیگر با استعدادی است که در این فیلم در کنار ستارگان دیگری مانند (امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، رامی ملک و فلورانس پوگ) ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم برای مشاهده زندگی فیزیکدان نظری و پدر بمب اتمی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است. بدون شک مانند دیگر بازی های مورفی، در این اثر نیز قرار است جذابیت و آرامش اجرای او را بکوبیم. بدون شک کارگردانی نولان این فیلم را در لیست بهترین فیلم های سال 2023 قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی خارجی

فیلم باربی یکی از بهترین فیلم های سال 2023.

فیلم 2023 / فیلم 2023

یکی دیگر از موردانتظارترین فیلم های سال 2023، فیلم جذاب و رنگارنگ باربی است. مارگو رابی نقش یک عروسک باربی را در این فیلم جدید و جذاب از گرتا گرویگ کارگردان لیدی برد و زنان کوچک بازی می کند. خلاصه داستان حاکی از آن است که باربی برای یافتن خوشبختی واقعی به دنیای انسان ها می رود. گفته می شود انواع شگفتی ها در انتظار بینندگان است. Hazur Margot Robbie بازیگر زیبا و جذاب هالیوود نیز این فیلم را در لیست بهترین فیلم های سال 2023 قرار داده است.

بیشتر بخوانید: با بهترین فیلم زامبی در بیمارستان آشنا شوید

فیلم The Covenant از فیلم های جدید 2023 گای ریچی

فیلم 2023 / جدیدترین فیلم های سال 2023

یکی دیگر از مورد انتظارترین فیلم های سال 2023 فیلمی به کارگردانی گای ریچی است. همانطور که در خلاصه داستان مشاهده می شود; ما شاهد یک داستان جنگی هیجان انگیز خواهیم بود. عهد گای ریچی; داستان درباره یک گروهبان ارتش آمریکا به نام جان کینلی و مترجم افغانش احمد است. بر اساس قراردادی که جان کینلی با آمریکا داشت، احمد باید با آمریکایی ها موافق باشد. اما او متوجه می شود که احمد و خانواده اش این کار را انجام نداده اند، بنابراین کینلی برای نجات جان آنها قبل از اینکه توسط طالبان دستگیر شوند، برمی گردد. این فیلم همچنین یکی از بهترین فیلم های سال 2023 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

فیلم 2023 وانکا

فیلم های منتشر شده در سال 2023 / فیلم های منتشر شده در سال 2023

فیلم جدید Wonka محصول 2023 یک فیلم موزیکال فانتزی به کارگردانی پل کینگ بر اساس فیلمنامه ای از سایمون فارنبی و کینگ است. این فیلم به‌عنوان پیش درآمدی بر رمان چارلی و کارخانه شکلات‌سازی نوشته رولد دال در سال 1964 عمل می‌کند و تیموتی شالامه به عنوان شخصیت اصلی، پس از روزهای اولیه‌اش به عنوان یک شکلات‌ساز عجیب و غریب، بازی می‌کند. کیگان مایکل کی، روآن اتکینسون، سالی هاوکینز، اولیویا کولمن و جیم کارتر در نقش های فرعی بازی می کنند. حضور تیموتی چلامی این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های سال 2023 تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جادوگر هالیوود

فیلم Super Mario Bros یکی از آخرین فیلم های سال 2023 است

بهترین فیلم های اکران شده در سال 2023 / جدی ترین فیلم های سال 2023

انیمیشن برادران سوپر ماریو به کارگردانی آرون هوروث قرار است در سال 2023 ساخته شود و در زمره بهترین فیلم های سال 2023 قرار دارد.این فیلم محصول ژاپن و آمریکا می باشد. داستان این انیمیشن در مورد لوله کشی به نام ماریو است که با برادرش لوئیجی در زیرزمینی زندگی می کند. آنها در حال تلاش برای نجات یک شاهزاده خانم زندانی هستند. این فیلم اقتباسی از بازی معروف Super Mario می باشد.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی ژاپنی بهترین فیلم زامبی ژاپنی

آخرین کلمه

این مقاله برای سینماگران و علاقمندان به دنیای سینما است. چون در این مقاله سعی کردیم؛ به طور کلی، بیایید نگاهی به لیستی از بهترین فیلم های سال 2023 بیندازیم. ما خلاصه ای کوتاه از هر یک از این فیلم های مورد انتظار سال 2023 ارائه کرده ایم و بهترین و موردانتظارترین فیلم های سال 2023 را نام برده ایم. انتظار می رود امسال سال خوبی برای این فیلم باشد. صنعت سینمای جهان و موردانتظارترین فیلم های سال 2023 این چشم انداز را برای تماشاگران سینما ایجاد کرده است. امسال سال پرمشغله و هیجان انگیزی برای بازیگران مشهور هالیوود و طرفدارانشان خواهد بود. نظرات خود را در مورد لیست بهترین فیلم های سال 2023 با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.