بهترین فیلم ها و سریال های اندلرن ژائو لوسی

بهترین فیلم ها و سریال های اندلرن ژائو لوسی

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم ها و سری ژائو لوسی (ژائو لوسی) ما پرداخت خواهیم کرد. در این لیست، برنامه های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی و فیلم هایی که ژائو لوسی در آنها بازی کرده است را برای شما آماده کرده ایم. با اندلرن همراه باشید تا لیستی از بهترین سریال ها و فیلم های ژائو لوسی را به شما ارائه دهد.

بازیگر و خواننده چینی ژائو لوسی (赵露思) در 9 نوامبر 1998 در استان سیچوان چین به دنیا آمد. ژائو لو سی کار بازیگری خود را در سال 2017 با اولین بازی خود در درام عاشقانه “عاشقان دست نخورده” آغاز کرد. در سال 2020، او در سریال عاشقانه تاریخی “عاشقانه ببر و رز” ظاهر شد. بازی او در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن را در هفتمین جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی سال در جوایز تنسنت ویدئو استار را برای او به ارمغان آورد.

ژائو لو سی علاوه بر بازیگری، یک خواننده با استعداد است و چندین تک آهنگ و آهنگ های تم را برای بسیاری از درام هایی که در آنها ظاهر شده است، منتشر کرده است. او در درجه اول برای بازی در Oh! شناخته شده برای امپراطور من (2018) و عشق بهتر از جاودانگی (2019).

بهترین سریال ژائو لوسی

در این بخش به ارائه ما پرداخت می کنیم با ما همراه باشید در حال بررسی سریال های چینی با بازی ژائو لوسی.

سریال I Hear You با بازی لوسی بازیگر چینی

برنامه های تلویزیونی با بازی جوائو لوسی / فیلم های ژائو لوسی

I Hear You یکی از سریال های جدید Japo Lucy است که توسط نتفلیکس در سال 2019 ساخته شده است و داستان دختری از یک خانواده معمولی است که آرزوی تحصیل در ژاپن برای تبدیل شدن به یک صداپیشه حرفه ای را در سر می پروراند، اما مادرش می خواهد که او به آن ملحق شود. ثروتمند. .

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال کره ای Big Mouth 2022

سریال عاشقانه تصنیف طولانی

لوسی بازیگر چینی / لوسی بازیگر چینی / فیلم های ژائو لوسی

سریال تصنیف بلند چینی یکی از بهترین سریال های عاشقانه ژائو لوسی است، یک سریال تاریخی چینی محصول 2021 که بر اساس مانهوا به همین نام در سال 2011 توسط شیا دا ساخته شده است. شاهزاده خانمی که به دنبال انتقام از خانواده و عمویش است، خود را درگیر یک شاهزاده قبایلی خوش تیپ می بیند.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی بهترین فیلم های زامبی چینی را معرفی می کنیم

سریال The Romance of Tigre and Rosa 2020

بهترین سریال ژائو لوسی / بهترین سریال ژائو لوسی

این سریال در سال 2020 با بازی ژائو لوسی ساخته و پخش شد. او در این سریال بسیار درخشان است. داستان این داستان از این قرار است که چن شیائوکیان نویسنده ای است که تلاش زیادی برای خلق فیلمنامه ای عالی با محوریت زن انجام داده است. اما به دلیل انتقادات بازیگران از فیلمنامه نتوانست آن را به فیلم تبدیل کند. چن شیائوکیان قول می‌دهد توانایی‌هایش را ثابت کند، اما به طور تصادفی وارد فیلمنامه خودش می‌شود و در آنجا تبدیل به سومین شاهزاده خانم دونگلیانگ می‌شود و…

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی مین هو

سریال چینی قرار ملاقات در آشپزخانه 2020

برنامه های تلویزیونی با بازی ژائو لوسی / فهرست سریال های ژائو لوسی

این سریال نیز یکی از برنامه های تلویزیونی با بازی ژائو لوسی است که در سال 2020 با بازی ژائو لوسی ساخته شد. او در این سریال نقش گو شنگ نان را بازی کرد. این سریال یکی از بهترین سریال های عاشقانه ژائو لوسی است. گو شنگنان به عنوان دستیار آشپز در هتل زیجینگ کار می کرد، او زنی بود که در مسیر تحقق رویاهایش بود و برای رسیدن به آنها سخت تلاش می کرد. در موقعیت مناسب و در شغلی که دوست داشت، آزاد بود از طریق غذا ابراز وجود کند. او علاوه بر داشتن یک شغل عالی، با خوشحالی در…

بیشتر بخوانید: بهترین سریالی که جی چانگ ووک بازی کرده را معرفی می کنیم

عشق مانند سری کهکشان 2022

نام فیلم/سریال چینی ژائو لوسی با بازی ژائو لوسی

این سریال یکی از جدیدترین سریال های ژائو لوسی است که در Am بازی کرده است.وقتی پدر و مادر چنگ شائو شانگ به جنگ می روند او را به دست عمه شیطان صفتش می سپارند. چنگ شائو شانگ برای محافظت از خود در برابر نقشه ها و دسیسه های عمه اش مجبور بود سخت کار کند. او که در تمام عمرش از بی مهری و محبت رنج می برد در انتخاب همسر برای ازدواج نیز با مشکلاتی روبرو بود. چنگ شائو با سه مرد آشنا می شود. لینگ بو یی، پسر خوانده امپراتور، یوان شن با استعداد از کوهستان بایلو، و لو یائو اشرافی که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگرچه مسیر عشق پر از فراز و نشیب است، چنگ شائو هرگز از انتخابی که می کند پشیمان نمی شود و…

بیشتر بخوانید: فیلم جنگ ایران و عراق تکواری بهترین فیلم های رنجر ایرانی.

سریال چینی Healing Prodigy 2019

سریال با اجرای ژائو لوسی / میکس سریال ژائو لوسی

سریال شفا دهنده معجزه آسا یکی از برنامه های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی محصول سال 2019 چین می باشد که توسط شبکه یوکو در 36 قسمت 45 دقیقه ای در ژانر اکشن، فانتزی، پزشکی و عاشقانه تولید و تولید شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است که پادشاه یک قبیله مقدس، کینگ را با روش های شرقی و غربی ترکیب می کند تا بیماران را درمان کند و از مرگ نجات دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگ پادشاهی

سریال Who Rules the World 2022

لیست سریال های ژائو لوسی / دانلود سریال ژائو لوسی

سریال عاشقانه Joao Lucy Who Rules the World نیز یک فیلم Joao Lucy در سال 2022 خواهد بود. این سریال هی فنگزی خوش تیپ و ظریف است، در حالی که بای فنگزی زیبا و بی بند و بار است. مخالفان جذب می شوند زیرا هر دو از نظر توانایی قابل مقایسه نیستند. گرفتار جنگ و هرج و مرج دنیای هنرهای رزمی، گل های عشق در میان خون های قربانی شده در ده سال گذشته شروع به شکوفایی می کنند. دست در دست هم سفر می کنند و در دنیا به دنبال عدالت هستند. آیا عشق آنها صلح را به دنیای آشفته می آورد؟

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره بهترین فیلم های جزیره ای جهان را معرفی می کنیم.

سریال آه! امپراطور من 2019

نام سریال Joao Lucy / سریال تاریخی Joao Lucy / فیلم های Joao Lucy

این سریال نیز یکی از سریال های عاشقانه با بازی ژائو لوسی است که در سال 2019 ساخته و پخش شد.لو فی فی دختری قرن بیست و یکمی است که از دوران باستان به دنیای اسرارآمیز سفر می کند و به کشور “هوانگ دائو گو” می رود. هوانگ دائو گو کشوری است که رهبری آن در بین 12 صاحب صورت فلکی هر هزار سال تغییر می کند، جایی که “فی فی” با امپراتور فعلی کشور، بی تیانی، که صاحب صورت فلکی روح نیز هست، ملاقات می کند.

بیشتر بخوانید: سریال مشابه سریال کره ای بچه ها بهتر از گل ها هستند. ژانر کره ای عاشقانه، کمدی و درام.

سریال لطفا مطمئن باشید آقای لینگ 2021

سریال ژائو لوسی / میکس سریال ژائو لوسی / فیلم های ژائو لوسی

این مجموعه از برنامه های تلویزیونی با بازی ژائو لوسی در سال 2021 با بازی ژائو لوسی تشکیل شده است. داستانی در مورد اینکه چگونه یک خرگوش یک گرگ بد بزرگ را به خانه خود می آورد. وقتی گوان به قدرت و جانشینی تبدیل شد… رابطه بین این دو نفر که خیلی متفاوت هستند و به سادگی در یک خانه زندگی می کنند چگونه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های افغانی را معرفی می کنیم

بهترین فیلم های ژائو لوسی

در این قسمت با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های ژائو لوسی بازیگر چینی را به شما معرفی کنیم.

فیلم 1921

ژائو لوسی و بازیگر چینی شوکای لوسی

1921 یک فیلم تاریخی چینی محصول سال 2021 به کارگردانی هوانگ جیانشین و ژنگ داشنگ با بازی هوانگ ژوان، نی نی، وانگ رنجون و لیو هائوران است. این فیلم در تاریخ 1 ژوئیه 2021 به مناسبت صدمین سالگرد حزب کمونیست چین در چین اکران شد. ژائو لوسی در این فیلم نقش لیو زینگ یانگ را بازی کرد.

فیلم عاشقانه Autumn Fairy Tale 2019

نام فیلم های ژائو لوسی / سریال تاریخی ژائو لوسی

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ژائو لوسی در سال 2019 است. وقتی او 3 ساله بود، جون زی خواهر واقعی خود را با پسر دیگری تغییر داد. هجده سال بعد، حقیقت بر اثر تصادف رانندگی فاش می شود. آن زی خواهر او شده است، در حالی که خواهر واقعی او شین یی است. و…

بیشتر بخوانید: معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال Last in Passing Time

سریال City of Rock 2017

فیلم های بازیگر چینی ژائو لوسی

در این فیلم ژائولوسی به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شد و نقش کوتاهی داشت. در فیلم شهر راک، یک نوازنده جوان اهل شهر کوچکی در چین با برپایی یک کنسرت راک خیریه تلاش می کند پارک راک ارزشمند شهرش را نجات دهد.

آخرین کلمه

در این نرم افزار بهترین سریال ها و برنامه های تلویزیونی Joao Lucy را با حضور Joao Lucy و همچنین نام فیلم های Joao Lucy ارائه می دهیم. نظر خود را در مورد این بازیگر و همچنین بهترین سریال ژائو لوسی در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.