بهترین فیلم ۲۰۲۳| معرفی جدیدترین فیلم های ۲۰۲۳ | اندلرن

بهترین فیلم ۲۰۲۳| معرفی جدیدترین فیلم های ۲۰۲۳ | اندلرن

اگر اهل تماشای فیلم‌های جذاب با ژانرهای متفاوت و جالب هستید؛ به شما توصیه می‌کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید. امسال بهترین فیلم های 2023 منتشر خواهند شد که قطعا نیمی از آنها نظر شما را جلب خواهند کرد. در این مطلب درمورد فیلم های برتر 2023 بطور کامل توضیح داده شده است. امسال انواع فیلم‌های جدیدی وجود دارد که می‌توان درباره آنها هسجان‌زده شد؛ از فیلم‌های پرفروش بزرگ گرفته تا آثار جدید نویسندگان بزرگ.

سال جدید آمد و با آن نوید انواع فیلم‌های جدید هیجان‌انگیز برای لذت بردن، از فیلم‌های پرفروش بزرگ و دنباله‌‌های مورد انتظار گرفته تا آثار جدید نویسندگان بزرگ می‌رسد. مورد انتظارترین فیلم های 2023 که مشتاقانه منتظر اکران آنها هستیم. و بنابراین، در حالی که به سالی که امیدواریم سال عالی دیگری برای سینما باشد، نگاه می‌کنیم، لیستی از 23 مورد از جذاب‌ترین اکران‌های جدید را انتخاب کرده‌ایم که در حال حاضر قرار است امسال در سینماهای دنیا عرضه شوند.

بهترین فیلم های 2023

در ادامه با معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۳ همراه اندلرن باشید.

فیلم Tar از بهترین فیلم های 2023

اولین فیلم این لیست که جزو بهترین فیلم های سال 2023 اگر است، اولین فیلم کارگردان تاد فیلد در بیش از 15 سال، انبار (Tar) با بازی کیت بلانشت که بعنوان آهنگساز و رهبر ارکستر خیالی به نام لیدیا تار در این فیلم بازی می‌کند. در حال حاضر انتظار می‌رود این فیلم نامزدی اسکاررا دریافت کند.

فیلم Babylon (بابیلون) از بهترین فیلم های ۲۰۲۳

فیلم های ۲۰۲۳ / فیلم های جدید ۲۰۲۳

یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2023، ساخته کارگردان فیلم جذاب La La Land است. Damien Chazelle  با فیلمی بازگشته است که تعدادی از شخصیت‌ها را در دوران انتقال از دوره صامت (بی صدا) به دوران صداگذاری فیلم‌سازی هالیوود بررسی می‌کند. یک فیلم دیدنی با بازی بهترین بازیگرهای هالیوود؛ برد پیت، مارگو رابی و با بازی بازیگر کمتر شناخته شده در نقش‌های کلیدی، دیگو کالوا.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم سینمایی جنگی تکاوری خارجی را بشناسید

فیلم The Fabelmans  (فابلمن‌ها)

بهترین فیلم های 2023 / بهترین فیلم های ۲۰۲۳

یکی از بهترین فیلم های 2023 بی شک از نگاه منتقدین، شخصی‌ترین فیلم استیون اسپیلبرگ تا به امروز خواهد بود. داستان فیلم نگاهی تخیلی به دوران نوجوانی او ارائه می‌کند، به دنبال نوجوانی که عاشق فیلم‌ها می‌شود و تصمیم به ساختن فیلم‌های خود می‌کند.

فیلم Knock at the Cabin  (در کابین ضربه بزنید)

فیلم سینمایی ۲۰۲۳ / فیلم های 2023

جدیدترین فیلم 2023 کارگردان بداخلاق ام نایت شیامالان که براساس یک رمان ترسناک موفق از پل جی ترمبلی ساخته شده است هم در بین فیلم های برتر 2023 خواهد بود. داستان فیلم خانواده‌ای سه نفره را دنبال می‌کند که توسط چهارغریبه گروگان گرفته می‌شوند و از آنها می‌خواهند که برای جلوگیری از آخرالزمان فداکاری نهایی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای جادوگری هالیوود

فیلم Magic Mike’s Last Dance (آخرین رقص جادویی)

fijvdk فیلم۲۰۲۳ / فیلم های جدید 2023

چانینگ تیتوم برای سومین اثر از این سه‌گانه بازمی‌گردد؛ با پشت دوربین استیون سودربرگ. این کاراکتر عنوان را دنبال می‌کند که او یک باردیگر به صحنه می‌رود، زمانی که یک معامله تجاری بهم خورد و باعث شد او در فلوریدا در حال بار فروشی باشد. بی شک یکی از فیلم های مورد انتظار 2023 خواهد بود.

فیلم Creed III (کرید 3) جدیدترین فیلم ۲۰۲۳

فیلمهای ۲۰۲۳ / فیلم جدید ۲۰۲۳

سومین قسمت از سری فیلم‌های اسپین آف راکی، ستاره مایکل بی جردن را می‌بینید که اولین کارگردانی خود را انجام می‌دهد و شخصیت اصلی را دنبال می‌کند، زیرا او قصد دارد با دوست سابق و اعجوبه بوکس دیمیان «دیم» اندرسون- با بازی جاناتان تازه‌وارد در رشته بازیگری.

بیشتر بخوانید: ده فیلم برتر رزمی جهان

فیلم Pearl  (مروارید) از برترین فیلم های 2023

فیلم های سال ۲۰۲۳ / بهترین فیلم2023

ریلز Ti West  برای فیلم موفق خودX  در سال 2022 در ایالات متحده منتشر شد اما سرانجام در ماه مارس به بریتانیا آمد. این بعنوان یک داستان پیش‌درآمد برای شخصیت شرور- با بازی میا گوت- که چیزی جز تبدیل شدن به یک ستاره سینما نمی‌خواهد قبل از رفتن به مسیری بسیار متفاوت عمل می‌کند. بازی خوب بازیگرانش این فیلم را جزو بهترین فیلم های ۲۰۲۳ قرار داده است.

فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک: فصل چهارم)

فیلم ۲۰۲۳ جدید / فیلم سینمایی 2023

فصل چهارم جان ویک یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2023 امسال اکران خواهد شد. کیانو ریوز برای چهارمین بار در مجموعه اکشن پرطرفدار بازمی‌گردد، که او را در مبارزه با High Table  در سرتاسر جهان و در جستجوی قدرتمندترین بازیکنان دنیای اموات می‌بیند.  

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

بهترین فیلم ۲۰۲۳ / فیلم های سینمایی ۲۰۲۳

جیمز گان قسمت دیگری از سری نگهابانان کهکشان را کارگردانی می‌کند، با Star-Lord و همکارانش برای یک ماجراجویی بین کهکشانی دیگر. این یکی از سه فیلم MCU است که در سال 2023 وارد سینما می‌شود.

فیلم Fast X  (سریع X) از بهترین فیلم های ۲۰۲۳

جدیدترین فیلم های ۲۰۲۳ / فیلم های اکران شده ۲۰۲۳

دو سال پس از آخرین ورود به مجموعه اکشن دلخراش، وین دیزل در نقش دومینیک تورتو بازگشته است تا در اولین قسمت پایانی فیلم مهیج سریع یکی از فیلم‌های جدید 2023، حضور داشته باشد. جیسون موموآ در نقش دانته شرور جدید به بازیگران می‌پیوندد، که با رمز شارلیز ترون متحد می‌شوند تا دام و گروهش را یکبار برای همیشه نابود کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی در جنگل

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

 فیلمهای جدید 2023 / فیلم جدید 2023

از زمانی که اولین فیلم Spider-Man در سال 2018 عرضه شد، بعنوان یکی از پردرآمدترین فیلم‌های انیمیشن تمام دوران سقوط کرد- بنابراین فشار برای ارائه یک دنباله ارزشمند وجود دارد. در ادامه، مایلز مورالس ماموریت جدیدی را برای نجات همه جهان‌های Spider-People از شر یک شرور جدید مرموز که می‌تواند فاجعه‌ای فاجعه‌بار ایجاد کند، نجات دهد. پس از اینکه بهترین دوست و همراهش گوئن استیسی به او نزدیک شد.

فیلم Mission: Impossible- Dead Reckoning Part One

 سینمایی ۲۰۲۳ / جدید ترین فیلم های ۲۰۲۳ / رد وان 2023

تام کروز به لطف موفقیت خارق‌العاده Top Gun: Maverick از موفق‌ترین سال‌های خود را تا به امروز در سال 2022 تجربه کرد- و اکنون او بعنوان یکی دیگر از قهرمانان اکشن نمادین خود، ایتان هانت، برای هفتمین قسمت از ماموریت طولانی مدت بازمی‌گردد: فرنچایز غیرممکن تاکنون اطلاعات کمی درمورد این طرح منتشر شده است، اما گفته می‌شود که جسورانه‌ترین بدلکاری‌های ستاره تا بحال در آن دیده می‌شود- با توجه به تمام کارهایی که او در گذشته انجام داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگی پادشاهی

فیلم ۲۰۲۳ Oppenheimer

فیلمهای 2023 / سینمایی 2023 / فیلم های۲۰۲۳

یک فیلم جدید کریستوفر نولان همیشه یک رویداد است و این فیلم جدید هیچ تفاوتی به نظر نمی‌رسد. کیلیان مورفی یک بازیگر بسیار پرستاره (امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، رامی مالک و فلورانس پوگ از جمله دیگر نام‌های بزرگ هستند) را در نگاهی به زندگی فیزیکدان نظری و پدر بمب اتمی جی رابرت اوپنهایمر رهبری می‌کند.

فیلم Barbie (باربی) از معروف ترین فیلم های ۲۰۲۳

فیلم هایی که در سال 2023 اکران می شوند / بهترین فیلم 2023

یکی دیگر از مورد انتظارترین فیلم های 2023، مارگو رابی در نقش عروسک باربی در این فیلم جدید جذاب از کارگردان Little Women و Lady Bird، گرتا گرویگ، بازی می‌کند. خلاصه داستان حاکی از آن است که باربی را در حالی دنبال می‌کند که او برای یافتن خوشبختی واقعی به‌سوی دنیای انسا‌ها حرکت می‌کند . گفته می‌شود که انواع شگفتی‌ها در انتظار بینندگان است و یکی از بهترین فیلم های 2023 است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تکاوری ایرانی

فیلم The Killer (قاتل) جدیدترین فیلم ۲۰۲۳

فیلم های سینمایی 2023 / فیلم های ۲۰۲۳ اکران شده

مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون در این اکشن مهیج neo-noir نتفلیکس از دیوید فینچر، که براساس مجموعه زمان گرافیکی فرانسوی به همین نام اثر الکسیس نولنت ساخته شده است، بازی می‌کنند. هیچ تاریخ اکرانی تایید نشده است، اما فیلمبرداری آن در مارس 2022 به پایان رسید، بنابراین به نظر می‌رسد مطمئنا در مقطعی از سال جاری فرود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله تلاش کردیم لیستی از بهترین فیلم های 2023 را مورد بررسی قرار دهیم. سعی کردیم خلاصه‌ی کوتاهی از فیلم‌ها را در این مقاله ارائه دهیم و ازبهترین و مورد انتظارترین فیلم های 2023 نام ببریم. امسال انتظار می‌رود که سال خوبی برای صنعت سینمای جهان باشد و فیلم‌های مورد انتظار 2023 این دیدگاه را برای فیلم‌بازان ایجاد کرده است. لطفا نظرات خود را درمورد این لیست با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.