بهترین قالب وردپرس برای وب سایت های پزشکی اندلرن

بهترین قالب وردپرس برای وب سایت های پزشکی اندلرن

بدون شک سلامتی سرلوحه افکار همگان بوده است. بخش مراقبت های بهداشتی بدون شک یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان است و میلیون ها و میلیاردها دلار سرمایه دارد. از آنجایی که مراقبت های بهداشتی یک صنعت چند میلیارد دلاری است، در سال های اخیر مردم پوسته های وردپرس پزشکی را برای بیمارستان ها و دفاتر مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده اند. تم های پزشکی برای متخصصان، دندانپزشکان، مطب پزشکان، مراکز بهداشتی، متخصصان و سایر انواع وب سایت های مرتبط با سلامت مناسب است. در اینجا ما مجموعه ای از بهترین قالب های وردپرس را برای وب سایت های پزشکی و درمانی ایجاد کرده ایم که کسب و کار شما را به سطح بالاتری می برد.

ما لیستی از بهترین تم های پزشکی وردپرس را گردآوری کرده ایم تا انتخاب تم ایده آل برای برند پزشکی خود را برای شما آسان تر کنیم. تمام تم های لیست شده در زیر قالب هایی با کیفیت بالا و بسیار قابل تنظیم با گزینه های طراحی پیچیده و بسیاری از ویژگی های پیشرفته هستند.

کفی های طبی بسته به نیاز کاربر به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

قالب فروشگاهی پزشکی

پوسته وردپرس پزشکی به دلیل عناصر غیرقابل انکاری که ارائه می دهد، جایگاه اول را در لیست دارد. این موضوع با فرمت انبارهای پزشکی، فرمت سایت تجهیزات پزشکی، قالب مراکز پذیرایی و متخصصین مورد توجه قرار گرفته است.

در زیر تعدادی از بهترین قالب های وردپرس فروشگاه پزشکی آورده شده است:

قالب فروشگاه تجهیزات پزشکی

قالب مدیزین یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین قالب های وردپرس است که در قالب Forest منتشر شده است. این قالب فروشگاهی وردپرس حرف آخر تمام قالب های فروشگاهی است. قالب مدیزین چینش های زیبایی دارد و می توانید ده ها سبک زیبا طراحی کنید. همچنین دارای بسته نصبی است که با سهولت نصب به شما کمک زیادی می کند.

  • رضایت: میزان رضایت از این محصول در سایت چین 78 درصد است.
  • قیمت: قیمت قالب وردپرس فروشگاه مدیزین در سال 1403 و در سایت راستچین 503 هزار تومان می باشد.

قالب وردپرس سایت داروخانه

قالب وردپرس پزشکی و داروسازی برای کارشناسان علمی، متخصصان پزشکی و صاحبان داروخانه های بزرگ یک ضرورت غیرقابل انکار است. این قالب ها قابلیت به روز رسانی و افزودن انواع داروها را دارند.

قالب وردپرس MyMedi در سایت Theme Forest

1710650029 406 بهترین قالب وردپرس برای وب سایت های پزشکی اندلرن

سایت تم فارست یکی از معروف ترین سایت های دنیا برای خرید و فروش قالب وردپرس و بسیاری از خدمات دیگر است. قالب MyMedi یکی از محبوب ترین قالب ها در زمینه پزشکی و داروسازی می باشد.

  • رضایت: از 220 فروش ثبت شده در سایت تم فارست، این تم توانسته امتیاز 5 از 5 را دریافت کند که بسیار نادر است. یعنی تمامی افرادی که این قالب را خریده اند بالاترین امتیاز را به آن داده اند.
  • قیمت: قیمت قالب وردپرس MyMedi Pharmacy Website در Theme Forest 25 دلار است.

قالب پزشکی جامع MedRokkh

شرکت لارن مارکتینگ، یکی از شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ پزشکی و دندانپزشکی، قالب اختصاصی خود را با نام مدروخ برای 9 تخصص پزشکی (متخصص ایمپلنت، متخصص ارتودنسی، متخصص دندانپزشکی کودکان، متخصص پوست و مو، بالینی، فک و صورت) سفارشی کرده است. ). جراح، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشک ترمیمی و زیبایی، متخصص تغذیه و متخصص کاهش وزن). برای این طرح ها از صفحه سازهای Visual Compose و Elementor بر اساس قالب های Hello Elementor و Impreza استفاده شده است.

1710650029 567 بهترین قالب وردپرس برای وب سایت های پزشکی اندلرن

تعداد زیادی از معروف ترین برندهای پزشکی و دندانپزشکی کشور در حال حاضر از فرمت مد رخ در طراحی سایت خود استفاده می کنند.

بیشتر بدانید: طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی با قالب وردپرس مد

قالب وردپرس روانشناسی

این موضوع به دقت برای مراکز خانواده درمانی، مشاوران درمانی، بخش های درمانی و مراکز مشاوره خانواده ساخته شده است. قالب وردپرس روانپزشکی یکی از محبوب ترین تم های پزشکی است و نکات برجسته ارزشمندی را ارائه می دهد. در این سایت ها علاوه بر اطلاعات کلی ارائه شده به کاربران، امکان درآمدزایی نیز وجود دارد.

قالب وردپرس روانشناسی – مشاوره توسط طراحی تم

این تم در سایت جنگل تم ارائه شده و دارای امکانات ویژه برای سایت های روانشناسی مانند رزرو نوبت آنلاین و … می باشد. این یک الگوی روانپزشکی ممتاز است که به طور خاص برای سازمان های مراقبت از سلامت روان، اقدامات پزشکی، مشاوران روانشناسی، روانشناسان و مراکز مشاوره طراحی شده است. این یک تم مدرن و واکنش گرا است که شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها برای کمک به ایجاد یک وب سایت حرفه ای و موثر است.

  • رضایت: از 692 فروش ثبت شده در ThemeForest، این قالب روانشناسی امتیاز کامل را دریافت کرد!
  • قیمت: قیمت قالب روانشناس در Theme Forest 69 دلار است.

قالب وردپرس دندانپزشکی

هنگام ایجاد یک وب سایت دندانپزشکی، به تمی نیاز دارید که خدمات بهداشتی دندان شما را به شیوه ای حرفه ای نمایش دهد. همچنین می خواهید بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت اطلاعات کلیدی مانند آدرس کلینیک و شماره تماس شما را پیدا کنند.

در زیر یکی از بهترین قالب های وردپرس دندانپزشکی را که می توانید استفاده کنید به اشتراک می گذاریم.

قالب دندانپزشکی Dentalia

Dentalia یک قالب وردپرس قابل تنظیم است و برای پزشکان و مراکز پزشکی مناسب است. این قالب همه چیزهایی را که برای راه اندازی یک وب سایت نیاز دارید دارد. قالب دندانپزشکی دنتالیا کاملا ریسپانسیو با کیفیت بسیار بالا و طراحی عالی و دارای رنگ های نامحدودی است که می توانید بدون دانش کدنویسی از آنها استفاده کنید.

این قالب وردپرس دندانپزشکی را می توانید از سایت راستچین خریداری کنید.

  • رضایت: از 328 فروش قالب وردپرس دنتالیا، 84 درصد خریداران از این محصول رضایت داشته اند.
  • قیمت: قیمت پوسته دندان دنتالیا در سایت راستچینا 557 هزار تومان است.

سایت کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، گوارش و…

یک پوسته وردپرس که به طور خاص برای انواع تخصص های پزشکی طراحی شده است. این یک تم مدرن و با ویژگی های غنی است که شامل طیف گسترده ای از ابزارها و گزینه ها برای کمک به ایجاد یک وب سایت حرفه ای و موثر است.

برای سئو، این سایت ها به طور کلی نیاز به تولید محتوای در مقیاس بزرگ دارند و همچنین دارای ناوبری و رابط کاربری ساده هستند.

قالب های وردپرس پزشکی یک انتخاب عالی برای پزشکانی است که به دنبال یک وب سایت حرفه ای و موثر هستند و با طیف گسترده ای از امکانات و گزینه های سفارشی سازی، ابزاری قدرتمند برای حضور آنلاین و جذب بیماران جدید است.

قالب پزشکی آوات

1710650029 664 بهترین قالب وردپرس برای وب سایت های پزشکی اندلرن

قالب آوات، یک قالب کاملاً ایرانی چند منظوره شرکتی طراحی و برنامه ریزی شده با صفحه ساز المنتور. این قالب دارای امکاناتی مانند فروشگاه ووکامرس، چند زبانه بودن و … می باشد.

این قالب را می توان گزینه خوبی برای متخصصان پزشکی در نظر گرفت.

  • رضایت: از بین 860 فروش ثبت شده در سایت فروش قالب وردپرس جکات، این پوسته توانسته است امتیاز 5 از 5 را دریافت کند!
  • قیمت: قیمت این قالب وردپرس 645 هزار تومان می باشد.

نتیجه گیری با مروری بر انتخاب بهترین مدل پزشکی.

بنابراین، اگر شما یک شرکت یا فردی هستید که در زمینه پزشکی فعالیت می کنید و می خواهید سایت وردپرس خود را ایجاد کنید، انتخاب یک قالب وردپرس مناسب یکی از مهمترین تصمیمات خواهد بود. در بالا سعی کردیم برخی از بهترین قالب های وردپرس را برای وب سایت های پزشکی تجزیه و تحلیل کنیم و مشخصات هر کدام را به شما بگوییم.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.