بهترین نسخه های دکتر اختاپوس را از دیدگاه بازیگرها – سایت بازیگرها ارائه می کنیم

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس را از دیدگاه بازیگرها – سایت بازیگرها ارائه می کنیم

معرفی بهترین نسخه های دکتر اختاپوس از نگاه سایت بازیگرها اولین بار در وبسایت بازیگرها: سینما، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

قرار است امروز باشد بهترین نسخه های دکتر اختاپوس اجازه دهید به شما معرفی کنیم که این شخصیت های کمیک مارول بیشتر به عنوان ابرقهرمانان در داستان ها ایفای نقش می کنند.

Doctor Octopus اولین کتاب کمیک خود را در Amazing Spider-Man شماره 3 انجام داد و بلافاصله به یکی از بزرگترین دشمنان Spidey تبدیل شد. در حالی که او با اعمال شیطانی مانند مونتاژ Sinister Six و Spidey کنترل کننده ذهن خود را یک دشمن خطرناک نشان داد، داستان هایی مانند “Web of Death” و اجراهایی مانند مرد عنکبوتی برتر، اتو اکتاویوس را به عنوان یک شخصیت پیچیده و تقریباً زیبا معرفی کردند. آنها انجام دادند

معرفی بهترین نسخه های Doctor Octopus

  • بهترین نسخه های دکتر اختاپوس از دیدگاه بازیگرها

در زیر برخی از آنها آورده شده است بهترین نسخه های دکتر اختاپوس ما قصد داریم ارائه دهیم:

  • Doc Ock An Atlantean
  • هیولای دکتر اختاپوس در سال 1602
  • مربی کارولینا
  • mc2 doc باشه
  • دکتر اختاپوس فوت شده
  • اتو اکتاویان
  • دکتر نهایی
  • دکتر اختاپوس در توطئه کلون ها بازگشت
  • سند اصلی
  • اتو اختاپوس را رها کرد
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
نسخه های معروف دکتر اختاپوس در کمیک های مارول

در حالی که او به عنوان یک شرور و یک قهرمان بسیار موفق عمل کرده است، اتو اکتاویوس تنها کسی نیست که چهار بازوی مکانیکی دارد که خود را دکتر اختاپوس می نامد. به لطف کاوش های مارول کامیکس در جهان های متعدد و گذشته و آینده احتمالی، نسخه های چشمگیری از دکتر اختاپوس وجود دارد.

Doc Ock An Atlantean

Doctor Octopus 2099
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس

قسمت Doctor Octopus 2099 بهترین نسخه های دکتر اختاپوس این بر خلاف هر سند قبلی است. این نسخه از دکتر اختاپوس که نام اصلی او همچنان یک راز باقی مانده است، یک دانشمند آتلانتیس است. او پوست آبی دارد و به جای چهار بازوی مکانیکی که به پشتش متصل است، چهار شاخک و چیزی شبیه به اختاپوس دارد. Blue Ock، Atlantean Doc تنها نمونه دیگری از تفاوت سال 2099 با شگفت انگیز است.

این نسخه از شخصیت شرور برای اولین بار به عنوان یکی از اعضای Sinister Six 2099 در Spider-Man 2099 vol. 3 #10. همراه با نسخه های جایگزین بعدی Venom، Vulture، Sandwoman، Venture و Electro، دکتر اختاپوس کنترل Alchemax را به دست گرفت و با میگل اوهارا مبارزه کرد.

هیولای دکتر اختاپوس در سال 1602

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس

مارول جهان 1602 را معرفی کرد که در آن قهرمانان و تبهکاران کلاسیک مارول در اوایل قرن هفدهم وجود داشتند. سریال‌های Tie-in مانند Spider-Man 1602 بر روی شخصیت‌های خاص تمرکز داشتند. دکتر استرنج پزشک ملکه الیزابت بود، چهار شگفت انگیز کاشف بودند و بارون ویکتور اکتاویو یک نجیب زاده بود که از طاعون رنج می برد.

اکتاویو که بهترین نسخه های دکتر اختاپوس او سعی کرد با تزریق خون اختاپوس به بدنش بیماری خود را درمان کند. این آزمایش به آرامی او را به یک هیولای اختاپوس مانند با شاخک های بزرگی که از پشت او رشد می کردند، تبدیل کرد. حتی در شکل هیولایی خود، اکتاویوس به دنبال درمانی بود و معتقد بود خون عنکبوت کلید آن است.

مربی کارولینا

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس در کمیک های مارول

برای بیش از 30 سال انتشار، مرد عنکبوتی با یک و تنها دکتر اختاپوس مبارزه کرد تا اینکه کین به طرز وحشیانه ای اتو را در حماسه کلون به قتل رساند. چند ماه پس از مرگ اتو، کارولین ترینر، شاگرد سابق اکتاویوس، بازوهای فلزی آشنا و دکتر اختاپوس جدید را به دست گرفت. بهترین نسخه های دکتر اختاپوس در کمیک های مارول شماره 406 در مرد عنکبوتی شگفت انگیز.

پدرش، سوارد ترینر، ماه ها به بن ریلی کمک می کرد و رابطه آنها باعث حسادت کارولین شد. او پس از انتخاب نام «بانوی اختاپوس» برای فاصله گرفتن از بت خود، چندین بار در دهه 90 با اسکارلت اسپایدر جنگید و سپس در داستان‌های محبوب‌تری مانند «شکار» و «جنگ شوم» ظاهر شد.

mc2 doc باشه

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
نسخه های برتر Doctor Octopus

قسمت mc2 نسخه های برتر Doctor Octopus و جهان دیگری را کاوش کرد که در آن پیتر پارکر و مری جین واتسون در جهان ساکن بودند و دو فرزند به نام‌های می و بنجی داشتند. می مانند پدرش قدرت عنکبوتی را توسعه داد و پس از بازنشستگی پدرش به دختر عنکبوتی تبدیل شد. اتو اکتاویوس مانند سال 616 در این دنیا دکتر اختاپوس بود و در جوانی بارها با مرد عنکبوتی مبارزه کرد.

پس از بازنشستگی اسپایدی، داک اوک به جنایت می پردازد و چندین کارمند دیلی باگل از جمله رابی رابرتسون را می کشد. Spider-Girl بالاخره برای آخرین بار اتو را شکست می دهد و به کما می رود. مشابه با 616 Universe، کارولین ترینر پس از مرگ اتو تبدیل به بانوی اختاپوس شد.

دکتر اختاپوس فوت شده

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
نسخه های برتر Doctor Octopus

Spider-Man: Reign، نوشته و تصویرسازی شده توسط Kaare Andrews، یکی از نسخه‌های تاریک‌تر از دنیای مرد عنکبوتی را ارائه کرد. پیتر پارکر که در 30 سال آینده اتفاق می‌افتد، بازنشسته است و اکثر ابرقدرت‌ها یا مرده یا غیرقانونی هستند. جهان توسط The Reign، یک نیروی اقتدارگرا اداره می شود.

پس از اینکه پیتر مجبور به عقب نشینی می شود، The Reign شش دیو را آزاد می کند تا او را متوقف کنند. پیتر قبل از اینکه توسط بازوهای فلزی دکتر اختاپوس نجات پیدا کند تقریباً توسط Sinister Six کشته می شود. حتی پس از مرگ، بازوهای برنامه ریزی شده اکتاویوس، پیتر را به قبر عزیزانش می برند. آخرین اقدام اکتاویوس پس از مرگش همان چیزی بود که پیتر را برای تبدیل شدن به مرد عنکبوتی ترغیب کرد.

اتو اکتاویان

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس

Spider-Man: Life Story مفهوم دنیای مارول را معرفی کرد که در آن شخصیت‌ها به طور طبیعی در طول سال‌ها پیر می‌شوند. داستان زندگی بیشتر بر پیتر پارکر متمرکز شده است. اما این مفهوم را می توان تقریباً برای هر شخصیت دیگر مارول به کار برد. در داستان زندگی، اتو اکتاویوس درست مانند دنیای اصلی مارول با مرد عنکبوتی مبارزه کرد.

با این حال، این آهن که جزء بهترین نسخه های دکتر اختاپوس و پس از یک حمله قلبی در دهه 1970 مجبور به بازنشستگی شد. در سال 2019 اتو بازگشت و این بار فرماندهی بدن مایلز مورالس را بر عهده داشت. پیتر همانطور که در فیلم Superior Spider-Man انجام داد، اتو را متقاعد کرد که جسد را به صاحب واقعی اش برگرداند. در داستان زندگی و جهان 616، اتو کاملاً بی رحم نبود و در نهایت به لطف درس های مسئولیت پذیری پیتر، کار درست را انجام داد.

دکتر نهایی

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس در کمیک های مارول

دکتر اختاپوس جزء نهایی است بهترین نسخه های دکتر اختاپوس در کمیک های مارول او بازوهای خود را به صورت مغناطیسی کنترل می کند. The Ultimate Universe خوانندگان جدیدی را با Marvel Comics معرفی کرد. محبوب ترین قهرمانان و شروران مارول در دنیای جدیدی راه اندازی مجدد می شوند. در دنیای نهایی، اتو اکتاویوس یک کارمند اسکورت بود که با یک انفجار آزمایشگاهی با بازوهای فلزی در بدنش ذوب شد. اتو جوان تر و در وضعیت بهتری نسبت به همتای 616 خود، به یکی از کشنده ترین دشمنان اسپایدی تبدیل شد.

وقتی The Ultimate Spider-Man داستان کلون را اقتباس کرد، این شغال نبود که کلون های مرد عنکبوتی را خلق کرد، بلکه Doc Ock بود. Doc Ock در نهایت قبل از شکست و زندانی شدن در Triskelion، مقر Ultimate S.H.I.E.L.D، با مرد عنکبوتی و کلون هایش مبارزه کرد.

دکتر اختاپوس در توطئه کلون ها بازگشت

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
نسخه های معروف دکتر اختاپوس در کمیک های مارول

بسیاری از قهرمانان مرده، تبهکاران و شخصیت های فرعی به لطف روش شبیه سازی پیشرفته بازگشته اند. اتو اکتاویوس یکی از این شخصیت ها بود نسخه های معروف دکتر اختاپوس در کمیک های مارول است؛ اما این اتو مغز نسخه ای از اتو را داشت که به عنوان مرد عنکبوتی نهایی به رویداد Spider-Verse پیوست.

پس از وقایع جنگ های کلون، اتو ذهن خود را به بدنی منتقل کرد که قسمت های مساوی پیتر پارکر و قسمت های مساوی اتو اکتاویوس بود. این نسخه از اتو تبدیل به Ultimate Octopus شد و بعداً به Spider-Man بازگشت. این اوتو که احیا شده بود، هنوز انسانیتش را در وجودش ریشه دوانده بود، به لطف عشقش به آنا ماریا مارکونی، زنی که به اصلاح او در دوران سوپریور کمک کرد.

سند اصلی

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
نسخه های برتر Doctor Octopus

اتو اکتاویو جاز نسخه های برتر Doctor Octopus این توسط استن لی و استیو دیتکو ساخته شده است. این شخصیت دانشمندی بود که برای کمک به او در آزمایشاتش، بازوهای مکانیکی ساخت. در طی یک انفجار آزمایشگاهی، بازوها به بدن او پیوند زدند و در نهایت او را به دکتر اختاپوس تبدیل کردند. از زمان ASM شماره 3، Doc Ock مسلماً بزرگترین شرور Spidey بوده است.

داک اوک Sinister Six را که یک مرد عنکبوتی تحت کنترل ذهن بود جمع آوری کرد و به طور غیرمستقیم مسئول مرگ بسیاری از متحدانش بود. با این حال، شخصیت غیر قابل جبران نبود. حتی قبل از گرفتن جسد مرد عنکبوتی، نشان می دهد که اوک تا حدودی احساس شرافت دارد. «Web of Death» و «Anmory for Octopus» تنها دو داستانی هستند که انسانیت اوک را نشان می دهند. او حتی در داستان اول جان پیتر را نجات داد.

اتو اختاپوس را رها کرد

بهترین نسخه های دکتر اختاپوس
بهترین نسخه های دکتر اختاپوس

دن اسلات تعدادی از بهترین مرد عنکبوتی را در صفحات مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 698 ارائه کرد و همچنین بهترین نسخه های دکتر اختاپوس مجموعه، جایی که مشخص می شود اتو اکتاویوس با موفقیت اجساد را با پیتر پارکر عوض کرده است. Dying Wish کمانی است که در ASM #700 به اوج خود رسید، همچنین داستان هیجان انگیزی دارد و زمانی اتفاق می افتد که پیتر می دود تا بدنش را پس بگیرد.

به طرز عجیبی او شکست خورد و اتو تبدیل به مرد عنکبوتی برتر شد. اما این شکست قبل از اینکه پیتر آخرین درس قدرت و مسئولیت را به او بدهد اتفاق نیفتاد. دوران مرد عنکبوتی برتر گاهی اوقات هیجان انگیز و بحث برانگیز بوده است. اما برای یکی از سرسخت ترین دشمنان اسپایدی، او یک شخصیت فوق العاده ساخت و از او قهرمانی ساخت که در نهایت خود را برای بازگشت پیتر فدا کرد.

بیشتر بخوانید:

  • نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 از نگاه سایت بازیگرها
  • دروغ های کوچکی که همه می گوییم مانگا در آوریل به پایان می رسد
  • مانگا دوست پسر آندروژن من در آوریل به پایان می رسد
  • مانگای Val x Love در ماه آوریل به پایان می رسد
  • استراحت جدید از مانگای Grand Blue Dreaming

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین نسخه های دکتر اختاپوس ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام بازیگرها فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

معرفی بهترین نسخه های دکتر اختاپوس از نگاه سایت بازیگرها اولین بار در وبسایت بازیگرها: سینما، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.