بهترین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 – Tekrato

بهترین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 – Tekrato

مقاله بهترین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ در سری گلکسی اس 24 از هوش مصنوعی استفاده می کند. ما هنوز بهترینیم ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی آنچه در این مجموعه یافت می شود را به شما ارائه می دهیم.

سامسونگ پرچمداران امسال خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده تا تجربه کاربری گوشی های خود را بهبود بخشد. ما به 6 مورد از این موارد ادامه می دهیم. قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy S24 شما را معرفی می کنیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Galaxy AI از Google Cloud پشتیبانی می کند
  • سری گلکسی اس 24 برای اولین بار تصاویر HDR را به اینستاگرام، اسنپ چت، تیک تاک و واتس اپ می آورد.
  • ترفندهای سامسونگ; آموزش تصویری ویژگی ها و کدهای مخفی OneUI 6
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی‌های مورد انتظار]

6 مورد از بهترین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24

اولین ویژگی هوش مصنوعی که می خواهیم به آن اشاره کنیم این است تابع دایره برای جستجو بدون شک قابلیت های گوگل این را نشان می دهد. با این حال، این ویژگی با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy S24 یکپارچه شده است.

کاربران سری گلکسی S24 می توانند دکمه Home یا Gesture Suggestion را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارند تا این ویژگی فعال شود. در این حالت، کاربران می توانند دور هر چیزی که روی صفحه گوشی وجود دارد دایره ای بکشند و آن را برجسته کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورند. این مد می تواند از موقعیت مکانی برای دریافت اطلاعات بیشتر از اینترنت استفاده کند.

سامسونگ از هوش مصنوعی قدرتمند خود برای بهبود برنامه گالری استفاده می کند قابلیت ویرایش مولد در حین ویرایش عکس در گالری، کاربران می توانند بر روی دکمه هوش مصنوعی ضربه بزنند تا ویرایش ژنراتیو را فعال کنند.

با این ابزار قدرتمند جدید می توانید دو کار انجام دهید. ابتدا می توانید تصاویر را بچرخانید و به هوش مصنوعی اجازه دهید هر فضای خالی در پس زمینه ناشی از برش را پر کند.

ثانیاً می توانید اشیاء موجود در عکس را انتخاب کرده و آنها را جابه جا یا تغییر اندازه دهید. دوباره، هوش مصنوعی قسمت های خالی عکس را بازسازی می کند. این پردازش در فضای ابری انجام می شود، بنابراین برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید. سرعت پردازش هر تصویر ممکن است متفاوت باشد. با این حال، نتیجه نهایی قابل تحسین است.

سایر ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 عبارتند از: حرکت آهسته فوری فوق الذکر. با این قابلیت می توانید ویدیویی را که در گالری خود باز کرده اید به صورت اسلوموشن پخش کنید. هوش مصنوعی فریم های جدیدی را برای ایجاد حرکت آهسته در پرواز تولید می کند. به‌طور دقیق، این یک ابزار ویرایش نیست، بلکه به شما امکان می‌دهد تا سرعت بخش‌هایی از ویدیوی خود را تا فریم بالاتری کاهش دهید.

کمک رونویسی و قابلیت های کمک یادداشت دو ویژگی دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 در نظر گرفته شده است. با قابلیت Note Assist، کاربران می توانند متن های طولانی را در قسمت یادداشت های گوشی خلاصه کنند. علاوه بر این، ابزار مشابهی برای خلاصه کردن مقالات در اینترنت سامسونگ موجود است.

ویژگی دستیار رونویسی هوش مصنوعی همچنین به کاربران امکان می دهد گفتار را به متن تبدیل کنند، خلاصه کنند و حتی در برنامه ضبط صدا ترجمه کنند.

در نهایت آخرین ویژگی که قصد داریم به آن بپردازیم این است امکان ترجمه زنده (ترجمه زنده) توی تماس های تلفنی هست این ابزار به شما کمک می کند تا با افرادی که به زبان دیگری صحبت می کنند راحت تر تماس های تلفنی برقرار کنید.

هوش مصنوعی صدای مخاطب شما را فورا ترجمه می کند. کاربران حتی می توانند زبان خاصی را برای مخاطب خود برای ترجمه انتخاب کنند و همیشه از ترجمه زنده در تماس های خود با آن مخاطب استفاده کنند.

اینها تنها تعدادی از آنها هستند ویژگی های هوش مصنوعی برای سری گلکسی اس 24 هستند. در حال حاضر، مشخص نیست که چه تعداد از این ویژگی ها با به روز رسانی One UI 6.1 برای گوشی ها و تبلت های قدیمی گلکسی فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

  • واقعاً قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را در ویرایش عکس ببینید
  • محدودیت زبان هوش مصنوعی سری Galaxy S24. چه زبان هایی پشتیبانی می شوند؟
  • قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy S24; از وبگردی گرفته تا ساخت فیلم های اسلوموشن
  • هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی اس 24 هنگام اتصال به اینترنت و اکانت گوگل فعال می شود
  • هوش مصنوعی گلکسی اس 24 چیزی شبیه پاک کن جادویی پیکسل خواهد بود

نظر کاربران بازیگرها در مورد این ویژگی های هوش مصنوعی برای سری گلکسی اس 24 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: sammobile

مقاله بهترین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.