بهترین گوشی های بازی تا ۵ میلیون شات. [تیر ۱۴۰۳] – بارها و بارها

بهترین گوشی های بازی تا ۵ میلیون شات. [تیر ۱۴۰۳] – بارها و بارها

مقاله بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون تومان. [تیر 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با بودجه 5 میلیونی می توانید یک گوشی خوب برای بازی تهیه کنید. اما اگر نمی دانید کدام مدل برای شما مناسب است راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا قیمت 5 میلیون تومان به شما کمک خواهد کرد.

در دنیای تکنولوژی محور امروزی، بازی های موبایلی به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها تبدیل شده است و بسیاری از گیمرهای موبایل به دنبال گوشی های هوشمندی هستند که بتوانند تجربه ای یکپارچه و با کیفیت را ارائه دهند. اما آیا می توانید یک گوشی گیمینگ خوب با بودجه 5 میلیونی پیدا کنید؟ در این راهنمای خرید بازیگرها پاسخ این سوال را مشخص خواهیم کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های بازی تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 8 میلیون.

راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف 5 میلیون تومان

بازی های موبایلی به سرعت در حال گسترش هستند و هر روز بازی های جدید و هیجان انگیزتری منتشر می شوند که به سخت افزار قدرتمندتری نیاز دارند. از طرفی انتخاب یک گوشی گیمینگ مناسب که بتواند در کنار قیمت مناسب پاسخگوی نیاز گیمرها باشد کار آسانی نیست. در این مقاله به بررسی و ارائه گوشی هایی می پردازیم که تا سقف 5 میلیون تومان بهترین عملکرد را در بازی های موبایل ارائه می دهند. معیارهای انتخاب ما شامل پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و عمر باتری مناسب است. با ما همراه باشید تا بهترین گوشی گیمینگ تا سقف 5 میلیون تومان را بشناسید و هوشمندانه تصمیم بگیرید.

در مقالات قبل از مقدمه بهترین گوشی تا 5 میلیون.، بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون. و بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون ما پرداخت می کنیم؛ اما اگر می خواهید اطلاعات کامل تری داشته باشید راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا سقف 5 میلیون تومان برای شماست.

گلکسی A05

بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون شات.
بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون شات.
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ PLS LCD، وضوح 1600 x 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل عریض + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 25 وات

گوشی گلکسی A05 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تا وزن 5 میلیون تن است که در بازار گوشی های ارزان قیمت از طراحی و ساختار خوبی برخوردار است. این گوشی گیمینگ زیر 5 میلیون از صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل استفاده می کند و از نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند. اما روشنایی 450 نیت آن در محیط های روشن در فضای باز و زیر نور مستقیم خورشید خیلی خوب کار نمی کند. با این حال، ما نمی توانیم از یک گوشی ارزان قیمت انتظار بیشتری داشته باشیم.

این گوشی 5 میلیونی گیمینگ دارای تراشه مدیاتک هلیو جی 85 است که قدرت و عملکرد خوبی در این رنج قیمتی ارائه می دهد. این تراشه 12 نانومتری با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 جفت شده و در نسخه های 4/64 گیگابایت، 4/128 و 6/128 گیگابایت رم عرضه می شود. در اینجا قابل ذکر است که قیمت نسخه 6128 گیگابایتی آن چیزی بیش از 5 میلیون تومان است.

گلکسی A05 برای بازی های سنگین مناسب نیست. اما بازی های سبک و برخی از عناوین نیمه سخت را اجرا کنید و اگر تنظیمات را روی حداقل قرار دهید، حداقل نرخ فریم را دریافت خواهید کرد. از دیگر ویژگی هایی که A05 را در لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا سقف 5 میلیون تومان قرار می دهد، دوام شارژ خوب است. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی گیمینگ به ارزش 5 میلیون تومبا در حالت عادی و ترکیبی یک روز و نیم دوام می آورد. این باتری با حداکثر توان 25 وات در مدت 1 ساعت و 50 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های بازی تا 15 میلیون.

بهترین گوشی های بازی تا 20 میلیون.

Redmi 12C

راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف 5 میلیون تومان

  • صفحه نمایش: 6.71 اینچی IPS LCD، رزولوشن 1650 در 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 2، 3، 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 32، 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 0.08 مگاپیکسل لنز کمکی / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

یک گوشی ردمی به دلیل عملکرد کلی خوبش در این بازه قیمتی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا سقف 5 میلیون تومان قرار گرفته است. Redmi 12C طراحی راحت دارد و استفاده طولانی مدت دست شما را خسته نمی کند.

شیائومی در این گوشی مقرون به صرفه از نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 1650×720 پیکسل استفاده کرده است که در کلاس خود جزئیات و وضوح خوبی دارد. روشنایی صفحه نمایش بد نیست و مانند سایر گوشی های این لیست در زیر نور مستقیم خورشید عملکرد چندان خوبی ندارد.

از دیگر ویژگی های این گوشی 5 میلیونی گیمینگ می توان به باتری 5000 میلی آمپری اشاره کرد که وظیفه تامین برق را به خوبی انجام می دهد و اگر کاربر کم مصرفی باشید حدود یک روز و نیم برای شما دوام می آورد. اما سرعت شارژ Redmi 12C زیاد نیست و شارژ کامل باتری بیش از 2 ساعت طول می کشد.

در این گوشی گیمینگ 5 میلیونی از پردازنده Mediatek Helio G85 استفاده شده است. این تراشه مدیاتک برای اجرای نرم افزارهای رایج روزانه مناسب است و می تواند بازی ها را نیز انجام دهد. البته کمی تاخیر و کندی وجود دارد که در این بازه قیمتی قابل ایراد نیست.

قیمت Redmi 12C در نسخه 3.64 گیگابایتی تقریباً 5 میلیون تومان است و نسخه های بالاتر با قیمت بالاتر در دسترس هستند.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی Redmi 12C خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون.

Moto G04

راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا سقف 5 میلیون
راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا سقف 5 میلیون
  • صفحه نمایش: 6.56 اینچی IPS LCD، رزولوشن 1612 در 720 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: Unisoc T606 (12 نانومتر)
  • رم: 4 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: 16 مگاپیکسل زاویه باز / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 15 وات

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که در لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا قیمت 5 میلیون تومان به شما معرفی می کنیم، Motorola Moto G04 است که طراحی زیبا و چشمگیری دارد. اما بدنه آن چندان مقاوم نیست و پیشنهاد می کنیم حتما از قاب و شیشه محافظ استفاده کنید.

بهترین گوشی گیمینگ موتورولا تا سقف 5 میلیون مجهز به صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD است و تصاویر را با وضوح 1612 در 720 پیکسل نمایش می دهد. این صفحه نمایش با نرخ رفرش 90 هرتز سرعت خوبی برای پخش فیلم و بازی دارد. اما گاهی اوقات کمی کندی مشاهده می شود که برای یک گوشی ارزان قیمت غیرعادی نیست.

Moto G04 انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و با حداکثر توان 15 وات شارژ می شود. اگر کاربر سنگینی هستید، احتمالاً باید یک بار در روز گوشی خود را شارژ کنید. اما در استفاده معمولی می توانید از این گوشی برای 5 میلیون بازی برای یک روز کامل استفاده کنید.

این گوشی مقرون به صرفه موتورولا از تراشه 12 نانومتری Unisoc T606 با حداکثر فرکانس پردازش 1.6 گیگاهرتز استفاده می کند و از پردازنده Mali-G57 MP1 برای پردازش گرافیکی استفاده می کند. سیستم پردازش Moto G04 برای اجرای بازی های سبک و نرم افزارهای معمول روزمره مناسب است. اما برای بازی های سنگین مشکل دارد. در مجموع نمی توان از یک گوشی گیمینگ تا سقف 5 میلیون تومان انتظار زیادی داشت.

عملکرد تنظیمات دوربین Moto G04 نیز مناسب است و می تواند عکس های خوبی در محیط های با نور خوب بگیرد. این گوشی هوشمند در نسخه های 4/64، 4/128 و 8/128 گیگابایت موجود است. اما فقط مدل 4/64 در محدوده 5 میلیون قابل خرید است.

سوالات متداول

بهترین گوشی گیمینگ تا 5 میلیون تن از نظر دوربین کدام است؟

اگر می خواهید یک گوشی گیمینگ 5 میلیون شات تهیه کنید که دوربین خوبی هم داشته باشد، گلکسی A05 را پیشنهاد می کنیم که می تواند عکس های خوبی با وضوح بالا، جزئیات خوب و رنگ های طبیعی در محیط هایی با شرایط نوری مناسب ثبت کند. این گوشی از لنز 50 مگاپیکسلی واید با فوکوس خودکار، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

بهترین گوشی گیمینگ 5 میلیونی از نظر باتری کدام است؟

گلکسی A05 با باتری 5000 میلی آمپری بهترین گوشی گیمینگ تا 5 میلیون تومان از نظر باتری است. باتری این موبایل در حالت متوسط ​​و مختلط حدود یک روز و نیم شارژ می شود. سرعت شارژ گلکسی A05 نیز بالاتر از سایر گوشی های این لیست است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 8 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 9 میلیون.
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون.

نظر شما در مورد راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف 5 میلیون تومان چیست؟ به نظر شما کدام گوشی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و سایر کاربران برای اشتراک گذاری و اخبار تلفن با ما بمان.

{“@context”: “https://schema.org”، “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی گیمینگ تا 5 میلیون تومان از نظر دوربین کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”اگر می‌خواهید یک گوشی گیمینگ 5 میلیون تومانی تهیه کنید که دوربین خوبی هم داشته باشد، گلکسی A05 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در محیط‌هایی با شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های خوب با وضوح بالا، جزئیات خوب و رنگ‌های طبیعی ثبت کند. این گوشی از لنز واید 50 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و سلفی 8 مگاپیکسل بهره می‌برد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی 5 میلیون گیمینگ از نظر باتری کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”گلکسی A05 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، بهترین گوشی گیمینگ تا 5 میلیون تومان از نظر باتری است. باتری این موبایل در حالت استفاده متوسط و ترکیبی حدود یک روز و نیم شارژدهی دارد. سرعت شارژ گلکسی A05 هم بالاتر از سایر گوشی‌های این فهرست است.”}}]}

مقاله بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون تومان. [تیر 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.