بهترین گوشی های شیائومی تا ۷ میلیون شات [مرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

بهترین گوشی های شیائومی تا ۷ میلیون شات [مرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

مقاله بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون شات [مرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شیائومی چندین گوشی در محدوده هفت میلیونی عرضه می کند. اما همه آنها ارزش خرید ندارند. اگر نمی دانید کدام مدل برای شما مناسب است راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا قیمت ۷ میلیون تومان به شما کمک خواهد کرد.

شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه فناوری و تولید گوشی های هوشمند، با ارائه انواع مدل های باکیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در بازار جهانی پیدا کند. این برند چینی با ترکیب فناوری های پیشرفته و قیمت های رقابتی توانست رضایت طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی با قیمت مناسب و امکانات خوب هستید، گزینه های مختلفی از شیائومی در دسترس است. در این راهنمای خرید بازیگرها بهترین گوشی های شیائومی را با قیمت 7 میلیون تومان به شما معرفی می کنیم که هر کدام با ویژگی ها و قابلیت های خاص خود شاید گزینه مناسبی برای شما باشند. از طراحی و کیفیت ساخت گرفته تا عملکرد دوربین و باتری، این گوشی ها پاسخگوی تمام نیازهای روزانه شما خواهند بود. با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی های مقرون به صرفه و کارآمد بیشتر آشنا شوید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • بهترین گوشی های میان رده 2024
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون دستگاه

در مقالات قبلی معرفی شد. بهترین گوشی تا 7 میلیون.، بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون. و بهترین گوشی های بازی تا 7 میلیون. ما پرداخت می کنیم اما اگر بودجه خود را برای خرید گوشی شیائومی اختصاص داده اید یا اطلاعات کامل تری می خواهید، این راهنمای خرید برای شما مناسب است.

M5 کوچولو

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون شات
بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون شات
  • صفحه نمایش: 6.58 اینچی IPS LCD، رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک هلیو G99 (6 نانومتری)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 18 وات

گوشی Poco M5 به دلیل داشتن باتری قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و عملکرد پردازشی خوب یکی از بهترین گوشی های زیر 7 میلیون شیائومی به حساب می آید. این گوشی در نسخه های 4/64، 4/128 و 6/128 گیگابایت رم و حافظه موجود است.

Poco M5 دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی فول اچ دی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است که تجربه ای روان و لذت بخش را ارائه می دهد و در هنگام بازی عملکرد خوبی دارد.

این گوشی 7 تنی شیائومی از لنز 50 مگاپیکسلی واید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد و می توان گفت در این رنج قیمتی و در مقایسه با گوشی های دیگر عکس های خوبی می گیرد. همان رتبه اش کلاس البته فقط می توانید روی دوربین اصلی آن حساب کنید و لنزهای ماکرو و عمق سنج بیشتر تزئینی هستند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن نیز می تواند در شرایط نوری خوب عکس های خوبی بگیرد. در مجموع پوکو M5 بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی از نظر دوربین است.

M5 کوچولو همین است بهترین گوشی های کوچک 2024 این سخت افزار از تراشه هشت هسته ای هلیو G99 مدیاتک با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز استفاده می کند و به راحتی از پس کارهای روزمره بر می آید و برنامه هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و بازی های سبک را بدون مشکل اجرا می کند.

باتری 5000 میلی آمپری پوکو ام 5 با شارژر 18 واتی در مدت 2 ساعت و 19 دقیقه به طور کامل شارژ می شود و در استفاده متوسط ​​و معمولی می تواند تا 24 ساعت و 58 دقیقه دوام بیاورد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی نقد و بررسی Poco M5 خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 5 میلیون.

بهترین گوشی تا 6 میلیون.

Redmi A3

گوشی شیائومی با کمتر از ۷ میلیون نفر جمعیت

  • صفحه نمایش: 6.71 اینچ IPS LCD، رزولوشن 1650 در 720 پیکسل، نرخ به روز رسانی 90 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G36 (12nm)
  • رم: 3، 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 8 مگاپیکسل عریض + لنز جانبی 0.08 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

گوشی Redmi A3 که در فوریه 1402 معرفی شد، یکی از جدیدترین و ارزان ترین مدل های شیائومی به حساب می آید. طراحی ماژول دوربین این گوشی مشابه مدل های پرچمدار سری اولترا مانند شیائومی 12 اس اولترا، شیائومی 13 اولترا و شیائومی 14 اولترا که ظاهری مغرور به آن بخشیده است.

این گوشی زیر 7 میلیون شیائومی از صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با وضوح 1650 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 استفاده می کند. تراکم پیکسلی آن 268 پیکسل بر اینچ و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می رسد. با توجه به نسبت صفحه نمایش به بدنه 82.9 درصدی، باید گفت که حاشیه های قابل توجهی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد که برای گوشی های ارزان قیمت چندان غیرعادی نیست.

Redmi A3 از تراشه MediaTek Helio G36 با پردازنده هشت هسته ای و حداکثر سرعت ساعت 2.2 گیگاهرتز استفاده می کند این تراشه برای کارهای روزمره مناسب است، اما برای بازی توصیه نمی شود.

این گوشی 7 میلیونی شیائومی از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و لنز کمکی 0.08 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین اصلی عملکرد قابل قبولی ارائه می دهد، اما لنز کمکی بیشتر تزئینی است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در این بازه قیمتی تصاویر خوبی می گیرد. البته وضوح و کیفیت آن به خوبی لنز اصلی و دو گوشی دیگر که معرفی کردیم نیست. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که دوربین های اصلی و سلفی این گوشی قابلیت فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارند.

یکی از ویژگی های قابل توجه ردمی A3 که آن را در لیست راهنمای خرید گوشی شیائومی تا سقف 7 میلیون تومان قرار داده است، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که به دلیل مصرف کم تراشه، عمر بالایی دارد. و تجسم این باتری با توان 10 وات در مدت 2 ساعت و 40 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.

Redmi 12C

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی
راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی
  • صفحه نمایش: 6.71 اینچی IPS LCD، رزولوشن 1650 در 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 2، 3، 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 32، 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: زاویه باز 50 مگاپیکسلی + لنز کمکی 0.08 / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

آخرین مدلی که در راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون به شما ارائه می کنیم، ردمی 12 سی است که در اواخر سال 2022 به صورت رسمی معرفی شد و یکی از گوشی های خوب در این رنج قیمتی به حساب می آید. این گوشی با بدنه پلاستیکی و طراحی مناسب گوشی راحتی است که هنگام استفاده طولانی مدت از آن دست شما را خسته نمی کند. بافت خاص پنل پشتی نیز از لیز خوردن گوشی از دست شما جلوگیری می کند.

این گوشی 7 میلیونی شیائومی دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD است و به لطف رزولوشن 1650 در 720 پیکسل از جزئیات و کیفیت خوبی برخوردار است. رنگ های این صفحه نمایش خیلی خوب نیست و روشنایی آن خیلی زیاد نیست. اما به طور کلی، نمایشگر Redmi 12C عملکرد مناسبی را در این بازه قیمت ارائه می دهد.

شیائومی در این گوشی مقرون به صرفه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که به دلیل مصرف کم پردازنده و نمایشگر می تواند راندمان شارژ بالایی داشته باشد. عمر باتری Redmi 12C در استفاده معمولی به حدود یک روز و نیم می رسد که یکی از ویژگی های خوب این گوشی تا سقف 7 میلیون شیائومی است. اما سرعت بارگذاری خیلی تعریف نشده است. Redmi 12C با حداکثر توان 10 وات به بیش از 2 ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد.

این گوشی شیائومی تا 7 میلیون تومان قیمت دارد و به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر کمکی تشخیص عمق مجهز شده است. با دوربین اصلی Redmi 12C می‌توانید در محیط‌هایی با نور خوب عکس‌های مناسبی بگیرید. محدوده دینامیکی و تعادل رنگ سفید نیز کافی است و رنگ ها نسبتا طبیعی هستند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز عکس های معمولی می گیرد و به طور کلی شما را فعال نگه می دارد.

از جمله نقاط قوت Redmi 12C که نام آن را در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا قیمت 7 میلیون تومان قرار داده است، عملکرد پردازشی است. این گوشی هوشمند از تراشه Mediatek Helio G85 با حداکثر فرکانس 2.0 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می برد. این سیستم پردازشی برای اجرای نرم افزارهای رایج روزانه و برخی بازی ها مناسب است. در صورت خرید نسخه رم 6 گیگابایتی، خطاها و لگ های کمتری خواهید دید.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی Redmi 12C خواندن.

سوالات متداول

بهترین گوشی 7 میلیونی شیائومی از نظر دوربین کدام است؟

پوکو M5 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی از نظر دوربین است. با لنز اصلی این گوشی می توانید عکس های خوبی با جزئیات خوب در شرایط نوری مطلوب ثبت کنید. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز عکس های مناسبی می گیرد و زمانی که نور محیط کافی باشد می توانید روی قابلیت های آن حساب کنید.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون از نظر باتری کدام است؟

Poco M5 با میانگین زمان شارژ 24 ساعت و 58 دقیقه، بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی از نظر باتری است. این گوشی در 2 ساعت و 19 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

نظر شما در مورد راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا قیمت ۷ میلیون تومان چیست؟ به نظر شما کدام گوشی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و سایر کاربران برای اشتراک گذاری و اخبار موبایل با ما بمان.

{“@context”: “https://schema.org”، “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی 7 میلیونی شیائومی از نظر دوربین کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”پوکو M5 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل، تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل، بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی از نظر دوربین است. با لنز اصلی این گوشی می‌توانید عکس‌های خوب با جزئیات مناسب را در شرایط نوری مساعد ثبت کنید. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز عکس‌های قابل قبولی می‌گیرد و در شرایطی که نور محیطی مناسب باشد، می‌توان روی قابلیت‌های آن حساب کرد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی از نظر باتری کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”پوکو M5 با میانگین شارژدهی 24 ساعت و 58 دقیقه، بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی از نظر باتری است. این گوشی در مدت زمان شارژ 2 ساعت و 19 دقیقه فول شارژ می‌شود.”}}]}

مقاله بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون گرفته شده است [مرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.