به‌روزرسانی iOS 18 رابط کاربری جدید، ناوبری آسان‌تر و جستجوی بهبود یافته را به ارمغان می‌آورد – Techrato

به‌روزرسانی iOS 18 رابط کاربری جدید، ناوبری آسان‌تر و جستجوی بهبود یافته را به ارمغان می‌آورد – Techrato

به روز رسانی پست iOS 18 یک رابط کاربری جدید، ناوبری آسان تر و جستجوی بهبود یافته را به ارمغان می آورد اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آپدیت iOS 18 در راه است و یکی از اپلیکیشن هایی که شاید کمتر به آن توجه کرده اید اپلیکیشن تنظیمات است. اما مارک گورمن از بلومبرگ در توییتی اعلام کرد که این نمایش با ظاهری جدید ارائه خواهد شد. گورمن نوشت: «بسیاری از کاربران macOS 15 و iOS 18 تغییراتی را در برنامه تنظیمات ذکر می‌کنند. این تغییرات شامل یک رابط کاربری جدید با طراحی تمیزتر، مسیریابی آسانتر و جستجوی بسیار بهتر است. همچنین به روز رسانی هایی برای مرکز کنترل وجود دارد.احتمالا 10 ژوئن، زمانی که اپل iOS 18 و ابتکار عمل هوش مصنوعی با انتشار اخبار، جزئیات بیشتری در مورد برنامه تنظیمات خواهیم شنید. این معرفی بخشی از سخنرانی اصلی در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2024 در 10 ژوئن خواهد بود. همچنین در همان روز اولین نسخه بتای توسعه دهندگان iOS 18 منتشر خواهد شد و ماه بعد نسخه بتای عمومی iOS 18 در دسترس خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ترفندهای iOS 17 که نمی دانستید!
  • بهترین اپلیکیشن ها برای ساخت گیف در اندروید و iOS
  • ویژگی های iOS 18; شایعات، تاریخ انتشار و آنچه تاکنون در مورد این سیستم عامل می دانیم

آپدیت iOS 18 مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

به دلیل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که ممکن است در نسخه بتا آزمایش شوند، احتمالاً تعداد بیشتری از کاربران آیفون نسبت به سال‌های گذشته علاقه‌مند به نصب نسخه‌های بتا عمومی iOS 18 خواهند بود. اما به خاطر داشته باشید که نسخه‌های بتا پایدار نیستند و اغلب فاقد ویژگی‌های کلیدی هستند که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. عمر باتری اغلب به شدت کاهش می یابد و ممکن است ماه ها بدون اوج عملکرد باتری بمانید تا اپل نسخه نهایی iOS 18 را در ماه سپتامبر منتشر کند.

اما اگر علاقه مند به تجربه ویژگی های جدید هوش مصنوعی با آپدیت iOS 18 هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. سپس، وقتی آماده شدید، به برنامه Apple Beta Software بروید و روی این لینک کلیک کنید یا مرورگر خود را به https://beta.apple.com هدایت کنید. برای ثبت نام دکمه ثبت نام یا برای ورود لینک ورود را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل به Settings > General > Software Update بروید. در بالای صفحه، روی Beta Updates ضربه بزنید و سه گزینه زیر را انتخاب کنید:

Disabled: با انتخاب این گزینه هیچ نرم افزار بتا برای نصب دریافت نخواهید کرد.

iOS 18 Public Beta – اگر می خواهید نسخه بتای عمومی iOS 18 را دریافت کنید، این گزینه را انتخاب کنید.

iOS 18 Developer Beta – اگر می خواهید iOS 18 Developer Beta را دریافت کنید، این گزینه را انتخاب کنید.

اگر تصمیم به دریافت نسخه بتای iOS 18 دارید، هر بار که منتشر می شود آن را روی صفحه نمایش خود خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی
  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

منبع: phonearena

به روز رسانی پست iOS 18 یک رابط کاربری جدید، ناوبری آسان تر و جستجوی بهبود یافته را به ارمغان می آورد اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.