بهنوش بختیاری راز باورنکردنی زندگی خود را فاش کرد!

بهنوش بختیاری راز باورنکردنی زندگی خود را فاش کرد!

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال گذشته در اینستاگرام به قصد خودکشی اشاره کرد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; خبر خودکشی کیومرث پوراحمد شوک بزرگی برای جامعه هنری بود. هنرمندان مختلف در صفحات شبکه مجازی خود با یادآوری خاطره ای از وی و یا ابراز تاسف از تصمیم خالق این اثر به عزاداری پرداختند.

در این میان بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرام خود با اشاره به مرگ کیومرث پوراحمد از قصد خودکشی در سال گذشته که در فضای مجازی خبرساز شده بود اشاره کرد.

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرام خود با اشاره به درگذشت دردناک کیومرث پوراحمد نوشت: شرایط به قدری بد بود که با وجود اینکه چهره ام همیشه خندان دیده می شد، سال گذشته یک بار تصمیم گرفتم مانند استادم آقای پوراحمد رفتار کنم.

به خدا قسم اگر دروغ بگویم. بعداً با دوستان سینما صحبت کردم دیدم آنها هم به اینجا رسیده اند. باور نکردنی است، اما حقیقت دارد.”

بهنوش بختیاری در ادامه داستان خود با اشاره به اینکه فضای بسیار وهم انگیز و غم انگیز و پر از استرس و ناامنی است، تاکید کرد: خون به جگر اهالی سینما ریخته شده است و این «چرخه معیوب» همه را خواهد گرفت. زندگی اساتید و نوابغ دیگر

وی در پایان با اشاره به ارزش جان انسان نوشت: به خدا قسم در این شرایط انسان می میرد.

اقدام به خودکشی با قرص زاناکس

بهنوش بختیاری سال گذشته در مصاحبه ای با تی وی پلاس گفته بود که با 30 قرص زاناکس قصد خودکشی را داشته است.

بختیاری در این گفت و گو گفت: تاریخ نشان داده است که هر که بمیرد عزیز و شیرین می شود و همه خوبی های او را به یاد می آورند، در این مدت شاید بیش از 10 بار آرزوی مرگ کرده ام.

من آدم بسیار قوی و قلدری هستم و گاهی با خودم می گویم اگر فقط یکی از اتفاقاتی که برای من افتاد برای یکی از افراد سوسول بیفتد، دوام نمی آورد.

من دیده ام که 80 میلیون نفر به من حمله کردند. شاید نتوانید تحمل کنید اگر یک نفر در یک گروه چهار نفره به شما یا هر فرد دیگری نگاه کند، اما من بارها دیده ام که همکاران و مردمم حمله کرده اند. حملات نابخردانه و ناجوانمردانه.»

وی در توضیح وضعیت روحی خود ادامه داد: چندی پیش شب خیلی بدی را پشت سر گذاشتم و با وجود تمام توان و کتاب هایی که جمع آوری کرده ام و کلیپ های انگیزشی همراه با تاکیدات یک جعبه زاناکس و 30 عدد قرص فوم خوردم. دستم رو خالی کردم و به خودم گفتم تمومش کنم.

خیلی مریض بودم نمی دانم چه صدایی بود که به من گفت برو بیرون، قدم بزن، حال و هوای تو عوض می شود و قطعا فردا روز بهتری خواهد بود.»

نوشته «بهنوش بختیاری» راز باورنکردنی زندگی او را فاش کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.