به روز رسانی ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱ منتشر شد. معرفی تابع؛ از طراحی جدید کاوشگر فایل تا حذف پس زمینه با هوش مصنوعی – بازیگرها

به روز رسانی ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱ منتشر شد. معرفی تابع؛ از طراحی جدید کاوشگر فایل تا حذف پس زمینه با هوش مصنوعی – بازیگرها

Windows 11 Update 2024 با چندین ویژگی و بهبود در دسترس عموم قرار گرفت. این به‌روزرسانی که قبلاً روی رایانه‌های Copilot+ آزمایش شده بود، اکنون برای سایر کاربران در دسترس است.

اطلاع رسانی کند جامعه فناوریبه روز رسانی ویندوز 11 2024 با تغییرات مهم، از جمله بهبود عملکرد در پردازش برنامه های x86 در دستگاه های ARM، طراحی جدید منوی File Explorer و امکان ایجاد فایل های فشرده در فرمت های 7zip و TAR بدون نیاز به نرم افزار اضافی.

راهنمای خرید بازیگرها

علاوه بر این، کاربران می توانند به راحتی فایل ها را از طریق File Explorer روی گوشی اندرویدی خود مشاهده کنند. ویژگی های دیگر شامل برنامه جدید Outlook و بهبود عملکرد است. هوش مصنوعی برای حذف نویز پس زمینه و حالت جدید صرفه جویی در مصرف برق است. در زیر ویژگی آپدیت بزرگ ویندوز 11 در سال 2024 را به تفصیل توضیح می دهیم.

ویژگی Windows 11 Update 2024

  • طراحی برگه جدید در File Explorer:

طرح بندی برگه به ​​روز شده در File Explorer به کاربران این امکان را می دهد که با کلیک راست بر روی هر برگه، آن را کپی کنند. این ویژگی به شما کمک می کند تا فایل ها را بهتر مدیریت کنید و به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

  • ایجاد فایل های فشرده:

به روز رسانی جدید به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به نصب نرم افزارهای شخص ثالث، به راحتی فایل های فشرده شده با فرمت های 7zip و TAR را از طریق File Explorer ایجاد کنند.

  • دسترسی به فایل های گوشی اندروید:

کاربران اکنون می‌توانند مستقیماً از File Explorer به فایل‌های موجود در تلفن‌های اندرویدی خود دسترسی داشته باشند و به تسهیل مدیریت و انتقال داده‌ها کمک کنند.

  • برنامه جدید Outlook:

برنامه Outlook با طراحی جدید برای مدیریت ایمیل ها، تقویم و مخاطبین، تجربه یکپارچه و بهبود یافته را به کاربران ارائه می دهد.

  • به روز رسانی برنامه Copilot:

برنامه Copilot اکنون به عنوان یک برنامه وب مستقل در دسترس است و ویژگی های بیشتری را به کاربران ارائه می دهد.

  • حذف پس زمینه با هوش مصنوعی:

امکان حذف پس‌زمینه تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی در گالری عکس به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را بدون نیاز به نرم‌افزار ویرایش پیچیده ارتقا دهند.

  • نقاط بازرسی برای به‌روزرسانی سریع‌تر:

Windows Update اکنون از نقاط بازرسی برای سرعت بخشیدن به روند به روز رسانی پشتیبانی می کند، یعنی زمان نصب کمتر و افزایش عملکرد.

این ویژگی از هوش مصنوعی برای حذف نویز پس زمینه صداهای ضبط شده با میکروفون استفاده می کند و کیفیت تماس ها و ضبط ها را بهبود می بخشد.

  • پیکربندی همزمان حالت های مصرف باتری:

کاربران می‌توانند حالت‌های مصرف باتری را برای زمان‌های مختلف (در صورت اتصال به شارژر و عدم اتصال) تنظیم کنند که به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک می‌کند.

  • حالت جدید ذخیره انرژی:

این حالت جدید که جایگزین حالت صرفه جویی در باتری می شود، مخصوص لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی طراحی شده است و به بهینه سازی عملکرد در مصرف انرژی کمک می کند.

  • تنظیم جهت چرخش ماوس:

کاربران اکنون می توانند جهت چرخش ماوس را از طریق تنظیمات تنظیم کنند، که می تواند به کاربران با نیازهای خاص کمک کند.

  • پشتیبانی از سخت افزار مجهز به Wi-Fi 7:

این به روز رسانی از سخت افزار جدید Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند که سرعت و کیفیت اتصال اینترنت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

  • لایه جدید شبیه سازی PRISM:

این لایه به بهبود عملکرد برنامه های شبیه سازی شده x86 در دستگاه های مبتنی بر ARM کمک می کند و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

  • ادغام Phone Link با منوی شروع:

قابلیت Phone Link اکنون به طور کامل با منوی Home یکپارچه شده است و کاربران می توانند به راحتی به اطلاعات و برنامه های گوشی خود دسترسی داشته باشند.

  • ساده کردن طرح بندی سینی سیستم و نوار وظیفه:

طراحی جدید سینی سیستم و نوار وظیفه به کاربران اجازه می دهد تا به تنظیمات و ابزارهای مختلف با سهولت بیشتری دسترسی داشته باشند.

  • طراحی مجدد منوی تنظیمات سریع:

منوی تنظیمات سریع با ویژگی های سفارشی سازی بهتر به کاربران امکان می دهد به راحتی به تنظیمات مورد نظر دسترسی داشته باشند.

  • تصاویر HDR را به عنوان پس زمینه دسکتاپ خود تنظیم کنید:

کاربران می‌توانند تصاویر HDR را به‌عنوان پس‌زمینه دسکتاپ تنظیم کنند و تجربه بهتری از مشاهده را ارائه دهند.

به روز رسانی ویندوز 11 2024 به صورت مرحله ای منتشر می شود، بنابراین ممکن است همه کاربران فوراً به این ویژگی ها دسترسی نداشته باشند. برای دریافت سریعتر به‌روزرسانی ویندوز 11 2024، توصیه می‌شود گزینه «دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن» را فعال کنید.

بیشتر بخوانید: