بیماری بهاره افشاری چیست؟ + قبل از عمل

بیماری بهاره افشاری چیست؟  + قبل از عمل

افشاگری بهاره افشاری از بیماری سرطانش; آیا هویت زن بازیگر به خطر افتاده است؟ در ادامه در مورد بیماری بهاره افشاری صحبت می کنیم.

بیماری بهاره افشاری چیست؟

به گزارش بازیگرها، بهاره افشاری بازیگر سینما گفت: در معایناتی که برای سلامتی خود انجام می داد، متوجه توموری شد که می تواند باعث از دست دادن هویت زنانه اش شود.

ویدئویی از بهاره افشاری در فضای مجازی منتشر شده است که در آن بازیگر معروف از بیماری سخت خود می گوید؛ بیماری که به گفته او می تواند زنانگی او را تهدید کند. این ویدیو ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شد.

در این ویدیوی کوتاه خانم بهاره افشاری در مورد ماهیت بیماری خود صحبت می کند، اما احتمالاً برای دریافت اخبار بیشتر و اینکه بدانیم بیماری را شکست داده است یا خیر، باید منتظر قسمت های طولانی تری از صحبت های ایشان باشیم.

این ویدیو مربوط به سری برنامه های تداکس است که در آن هنرمندان و افراد مشهور در مورد اتفاقات مهم زندگی خود صحبت می کنند.

بیوگرافی بهاره افشاری.

چشمه افشاری (زادهٔ ۲۳ تیر ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی از سال 1380 وارد عرصه سینما شد.افشاری در این سریال به ایفای نقش پرداخت. او یک فرشته بود (1384) به شهرت رسید و بعدها در سریال به ایفای نقش پرداخت. فاصله ها (1389) او را بیشتر شهرت بخشید. او علاوه بر بازیگری به طراحی لباس نیز اختصاص دارد.

در شهریور 1393 شایعه ازدواج او با بنیامین بهادری منتشر شد. که بعداً توسط او تکذیب شد. در ابتدا قرار بود افشاری در این سریال حضور داشته باشد. عاشقان برای بازی در نقش «یلدا» اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می کند.
———-
لینک کانال های بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی
کانال خبری بازیگرها در کانال ایتا بازیگرها در کانال سروش سی

بیماری بهاره افشاری چیست؟ + قبل از عملیات اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.