بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی Cerberun Festival + [زمان پخش از شبکه سه] – فیگر

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی Cerberun Festival + [زمان پخش از شبکه سه] – فیگر

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی جشنواره سربرون + [زمان پخش از شبکه سه] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون. در ادامه بخوانید که به زودی در نوروز و رمضان 1402 از شبکه سه سیما منتشر می شود. این سریال یک سریال تاریخی است.

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.

مجموعه تاریخی جشن سربرون به سرپرستی مجتبی راعی ساخته شد. جشنواره سربرون به سفارش سیما فیلم برگزار می شود و داستان سال های قبل از مشروطه را روایت می کند. تصویربرداری این سریال از مدت ها قبل آغاز شده و هم اکنون ویرایش آن به پایان رسیده و در سال 1402 آماده پخش می شود.

زمان پخش سریال جشن سربرون. : هنوز مشخص نشده است

تکرار سری جشن سربرون : هنوز مشخص نشده است

ابتدا قرار بود این سریال در 45 قسمت ساخته شود. اما پخش آن به عنوان یک سریال مناسبتی که باید در ماه مبارک رمضان پخش شود، باعث شد زمان پخش هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت ها افزایش یابد. شبکه 3 پخش سریال جشن سربرون را در اوایل سال جدید آغاز خواهد کرد.

محمود پاک نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی و بویوک میرزا از بازیگران این فیلم هستند. سری جدید کانال Tres Festejos de Cerbron هستند.

زمان پخش و تکرار سریال رمضان 1402

بهترین سریال ایرانی برای پخش خانگی.

بازیگران سریال تاریخی جشن سربرون

محمود پاکنیت

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.

محمود پاک نیت (زادهٔ ۱۹ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. وی فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران را از سال 1356 آغاز کرد و دارای مدرک هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. پاک نیت از سال 1348 فعالیت خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد و در 52 نمایش شرکت کرد. در سال 1352 به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد.

او مدت ها عضو دائمی گروه نمایش (آزاد شیراز) بود. او پس از بازی در تئاتر «به تو مهتاب شبی…» به کارگردانی علینقی رزاقی به دعوت امرالله احمدجو برای بازی در سریال روزی رزگاری قرار گرفت. وی از سال 1367 در عرصه سینما و تلویزیون فعال بوده و موفق به اخذ مدرک لیسانس هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

  • بهترین نمایش های واقعیت ایران

او با سریال محبوب روزی روزگاری و پشت کوه‌های دراز به شهرت رسید. و محبوبیت آن با مجموعه های Patriarch و After the Rain ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر نقش یعقوب پیامبر را بازی کرد. او همسر ماهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. او در سریال شهرزاد نقش جمشید پدر شهرزاد را بازی کرد.

حسین محجوب

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.

حسین محجوب کارگردان، نویسنده و بازیگر است. اولین کار سینمایی او بازی در رگبار به کارگردانی بهرام بیضایی بود. اولین حضور او در صحنه، همبازی شدن در نقش سلطان مار بیضایی در سال 1348 بود. او برای فیلم «رنگ خدا» برنده جایزه بازیگری جشنواره فرانسه و جشنواره خانه سینما و جشنواره فیلم فجر شد.

  • بهترین مستندهای ایرانی

علاوه بر این، او دوباره برای فیلم «من ترانه 15 ساله هستم» برنده جایزه جشنواره فیلم خانگی شد. او برای فیلم پرده آخر نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر و برای فیلم طبل بزرگ زیر پای چپش (نقش اول) نامزد دریافت جایزه خانه سینما شد. ترانه «من 15 سالمه» ساخته رسول صدر عاملی یکی از آثار برجسته او در دهه 80 است که علیرغم کوتاه بودن، تأثیر عمیقی بر مخاطب بر جای می گذارد. دغدغه های پدر زندانی یک نوجوان به بهترین شکل در کارش متبلور شده و کیفیت چشمگیری دارد.

لاله اسکندری

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.

لاله اسکندری زاده در آذرماه 1354 در تربت حیدریه به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.

  • بهترین سایت نقد و بررسی فیلم و سریال ایرانی

وی همچنین فعالیت های متعددی در زمینه هنرهای تجسمی داشته است که از آن جمله می توان به برگزاری چندین نمایشگاه عکاسی، نقاشی و معرق در داخل و خارج از کشور اشاره کرد. از سال 1386 برای زیباسازی شهری با شهرداری تهران همکاری می کند. او خواهر ستاره اسکندریه است.

نادر فلاح

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.

نادر فلاح (زاده ۱۴ شهریور ۱۳۵۲ در کرمان) بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. فلاح فعالیت تئاتری خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش های «دل به دل»، «شاه بازی خیر بازی»، «پرده زر»، «حمال و همایون» و «آخرین برونشیت» آغاز کرد. فلاح با فیلم «مثل خرما» برای مراسم تشییع به طور جدی وارد عرصه سینما شد.

  • بهترین یوتیوبرهای ایرانی

او با فیلم «متر مکعب زیاد عشق» بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی چشمگیر خود توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشن خانه سینما دریافت کند و کاندیدای جشنواره حافظ و فیلم شهر شود. فلاح در سال ۱۳۹۴ با دو فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

فلاح دارای لیسانس ادبیات نمایشی (1378) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر (1398) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

فرخ نعمتی

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.
بازپخش جشن سربرون در کانال سه

فرخ نعمتی (زاده ۱ آذر ۱۳۳۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. بازیگری در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «ذائر خلف» با همکاری «یدالله نواساری» آغاز کرد. نعمتی همسر سهیلا رضوی بازیگر و دارای مدرک مدیریت اقتصادی است.

  • بهترین کمیک های ایرانی.

او فعالیت حرفه ای خود را از سال 1358 در سن 28 سالگی با نمایش لیمون با در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز کرد و مدت ها در تئاتر فعالیت کرد. او با سریال خانه سبز به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ در سال ۱۳۷۵ شناخته شد.

سهیلا رضوی

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون.
سری جدید کانال Tres Festejos de Cerbron

سهیلا رضوی (زاده ۹ شهریور ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون ایرانی است. او همسر فرخ نعمتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی درباره شروع فعالیت خود چنین می گوید:

در سال 59 تازه انقلاب شده بود و شرایط فرهنگی کشور کاملاً تغییر کرده بود، اولین کار جدی من با نمایش ساموئل بکت به کارگردانی مجید جعفری بود. البته در اولین تجربه و در این کار بازی نکردم اما به عنوان مجری مشترک در این نمایش حضور داشتم.

  • بهترین پادکست های ایرانی

بازپخش جشن سربرون در کانال سه

تکرار سری جشن سربرون
تکرار سری جشن سربرون

جدول پخش سریال های جشنواره سربرون: هنوز مشخص نشده است

تکرار سری جشن سربرون: هنوز مشخص نشده است


  • غمگین ترین فیلم ها و سریال های ایرانی
  • عاشقانه ترین فیلم های ایرانی

خلاصه داستان سریال جشن سربرون

خلاصه داستان سریال جشن سربرون
خلاصه داستان سریال جشن سربرون

بهادر کدخدای ایل پوسان رقابت و مخالفت دیرینه ای با کدخدای ایل همسایه سرخو دارد. آتش کینه ها مدت هاست که خاموش شده است. تا اینکه سرخو با اطمینان پیشنهاد بهادر جهان جوان زیبا و جوان را می پذیرد.

  • بهترین رمان های ایرانی.

بی خبر از اینکه جهان فسند قرار است مدتی بعد با دختر عمویش ازدواج کند. بهادر به شدت با این اتحاد مخالف است. زخم های جانبازان خوب می شود. هر دو طایفه از خدای خود حمایت می کنند. درگیری بزرگتر می شود و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید:

  • جدیدترین فیلم ها و سریال های نماوا
  • بهترین فیلم ها و سریال های فیلمو
  • بهترین فیلم های ایرانی.

از شرکت شما در انتهای مقاله بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون. ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام بازیگرها فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی جشنواره سربرون + [زمان پخش از شبکه سه] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.