بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (آیل) + [زمان پخش] – فیگر

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (آیل) + [زمان پخش] – فیگر

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (آیل) + [زمان پخش] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

امروز بیوگرافی می خواهیم بازیگران سریال ترکی خانواده خوانندگان عزیز می خواهیم شما را با اثر احمد کاتیکشیز که فیلمنامه نویس آن هاکان بونومو است آشنا کنیم.

کیوانچ تاتلیتوگ و سرنای ساریکایا بازیگران این سریال خانوادگی هستند که به زودی از شبکه شو تی وی پخش می شود و به کارگردانی احمد کاتیکشیز که فیلمنامه اصلی آن را هاکان بونومو نوشته است، در حال آماده شدن برای ساخت یک سریال هستند.

سریال خانوادگی با بازی کوانچ توتلی چه روزی پخش می شود؟

زمان پخش سریال ترکی آیله با بازی کیوانچ و سرنای ShutiV

بازیگران سریال ترکی خانواده

بازیگران سریال ترکی خانواده
بازیگران سریال ترکی خانواده

خلاصه ای از تاریخچه سریال خانوادگی. : سریال خانوادگی، داستان اصلان، پسر بزرگ خانواده ای پرجمعیت که یک کلوپ شبانه را اداره می کند. او مردی مرموز و بدخلق است. دوین که یک روان پریش است وارد زندگی سخت اصلان می شود و این آشنایی اتفاقات جدیدی را آغاز می کند. تصویربرداری سری جدید شبکه شوتی با عنوان “خانواده” (آیل) در ازمیر ادامه دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال خانوادگی

نجات ایشلر، کانان ارگودر، اوشان چاکیر، اوموتجان اوتبای، یوسرا گک، عجم سیمگه یورتاپان و بازیگران چیره دست لونت اولگن، آمال گوکسو و نور سورر به داستان عشق گیرای تاتلیتوگ و ساریکایا در این سریال پیوستند که در این سریال بیشتر با هم تفاوت دارند. جنبه های مفهومی

از خانواده، اولین پوستر این سریال که به زودی در اکران این برنامه تلویزیونی در مقابل دیدگان مخاطبان قرار می گیرد، سرنخ هایی از یک داستان عاشقانه را به مخاطب نشان می دهد که درباره آن صحبت های زیادی خواهد شد.

ساریکایای آرام

بازیگران سریال ترکی خانواده
سرنا ساریکایا در سریال خانوادگی

سرنای ساریکایا متولد 1 جولای 1991 در ترکیه بازیگر است. او تا پایان دبیرستان تحصیل کرد تا اینکه در مسابقات زیبایی شرکت کرد و از آنجا وارد عرصه بازیگری و مدلینگ شد و اکنون چهره ای مشهور در کشورش است.

سرنای ساریکایا در 10 ژوئیه 1370 در آنکارا پسر سیهان عمران و مصطفی ساریکایا به دنیا آمد که والدینش در سن 7 سالگی از هم جدا شدند. پدرش دوباره ازدواج کرد و حضانت سرنا به مادرش رسید، او می گوید بزرگ شدن بدون پدر تجربه بسیار سخت و تلخی بود. سرنا مجرد است. در سال 2016 با کرم بورسین رابطه برقرار کرد و پس از 3 سال و نیم از او جدا شد.

سرنای قبلاً با چااتای اولسوی و کرم بورسین رابطه عاشقانه داشت و بعداً با کمدین معروف ترکیه ای جم یلماز رابطه داشت. این روزها خبری از رابطه عاطفی آنها نیست.

کیوانچ تاتلی توآ

بازیگران سریال ترکی خانواده
سریال خانوادگی با بازی Kevanch Tutli Tua

کیوانچ تاتلیتو متولد 27 اکتبر 1983 در ترکیه، بازیگر و مدل تبلیغاتی است. او از دانشگاه کولتور استانبول فارغ التحصیل شد و در 19 سالگی مدلینگ را آغاز کرد تا اینکه با سریال «عشق ممنوع» به شهرت رسید.

کیوانچ تاتلیتوگ به عنوان آخرین فرزند در شهر آدانا ترکیه در 5 نوامبر 1362 به دنیا آمد، او دو خواهر به نام های ملیسا و آیپاک و دو برادر به نام های جم و توگوی دارد.

در دوران دبیرستان در سن ۱۴-۱۵ سالگی که به صورت حرفه ای بسکتبال بازی می کرد، برای درمان بیماری پدرش از ادنا به استانبول نقل مکان کرد. به این ترتیب او به عنوان بازیکن زیر 18 سال استانبول به تیم بسکتبال بشیکتاش پیوست و سپس در تیم های فنرباغچه، الکسپور و باشگاه آمریکایی تارسوس بازی کرد.

جانان ارگودر

بازیگران سریال ترکی خانواده
بازیگران سریال ترکی خانواده

کنان ارگودر در 15 جولای 1977 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. پدرش اوستون ارگودر استاد علوم سیاسی و مادرش رقیه ارگودر است. قد او 173 سانتی متر و وزنش 56 کیلوگرم است. جانان از 4 سالگی در رشته باله آموزش دید، پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان فرانکلین، تحصیلات خود را در کالج مارشال در رشته تئاتر و جامعه شناسی به پایان رساند.

او همچنین مدتی در کارگاه موسیقی و هنرهای نمایشی شکسپیر در لندن آموزش دید. او پس از 14 سال زندگی در آمریکا در سال 2007 به ترکیه بازگشت و در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرد.

از فیلم های معروف او می توان به هیدرولوژیست با راسل کرو، تیراندازی به جانسون روبلینگ و بهزاد سی. پلیس آنکارا با اردال بشیکچ اوغلو، هزار و یک شب با هالیت ارگانچ و برگزار کورل، نبرد گل ها با داملا سونمز از سریال های معروف او اشاره کرد. . جانان ارگودر در فیلم «آب بوسن» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

لونت اولگن

بازیگران سریال ترکی خانواده
بازیگران سریال ترکی خانواده

هانیه طوسلی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۵۸ در همدان بازیگر ایرانی است. وی دارای دیپلم علوم تجربی و فارغ التحصیل رشته ادبیات و فیلمنامه از دانشگاه آزاد تهران است. هانیه چهار خواهر دارد، خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله انتقادی کار می کرد و در حال حاضر کار ترجمه را انجام می دهد. خواهر دیگرش، مهسا، جراح مغز و اعصاب است. یک خواهر دیگر خواننده ای در آمریکا به نام گیفت است.

خواهر کوچکترش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. زمانی که نمایش «پدر دوست داشتنی» با بازی او در یکی از جشنواره های نمایشی تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور حضور داشت، هانیه طوسلی را برای بازی در نمایش «پدر» انتخاب کرد. یک سال بعد در فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام اخیر وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

بیشتر بخوانید:

  • بیوگرافی جمشید شرمهد فعال سیاسی ایرانی و آلمانی
  • بیوگرافی لیلا فروهر خواننده سابق پاپ ایران
  • بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق
  • بیوگرافی گادپوری خواننده نسل جدید رپ فارسی
  • بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (آیل) + [زمان پخش] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.