بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و هانده ارچل – بازیگرها

بازیگران سریال مست عشق

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و هانده ارچل برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر نوشته شده است. هنر – https://bazigarha.com/

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق درباره تولید مشترک ایران و ترکیه به کارگردانی حسن فتحی بیشتر بخوانید. زمان پخش سریال مست عشق مشخص شده است.

سریال پرمخاطب و جنجالی «مست عاشق» که پیش از این با مشکلات مختلفی مواجه شده بود، قرار است در نوروز 1402 در 8 قسمت پخش شود.

ب.بیشتر بخوانید:

سریال مست عشق بالاخره در نوروز 1402 پخش می شود

ماست عشق فیلمی به کارگردانی حسن فتحی است که به احتمال زیاد در نوروز 1402 در هشت قسمت (به صورت سریال) اکران می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق

کیمیا خاتون شمس تبریزی

هانده ارچل در عشق مست
هانده ارچل از عشق مست است

این فیلم بریده ای از زندگی مولوی و شمس تبریزی در سال های 640 تا 645 هجری قمری است که در آن هنرمندان مشهوری چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا حضور دارند. همچنین هنرمندان محبوب ترک مانند بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، ابراهیم چلیککل در نقش اسکندر بازی کردند.

کیمیا خاتون دختر مولانا با بازی هانده ارچل در ماست عشق بود. مادرش کارا خاتون از ازدواج اول دارای همین دختر بود که شوهرش فوت کرد و پس از مرگ شوهرش به عنوان همسر دوم با مولانا ازدواج کرد و کیمیا خاتون با مادرش در خانه مولانا زندگی می کرد.

شمس بالای 60 سال و کیمیا 25 سال داشت که شمس از او خواستگاری کرد و این ازدواج صورت گرفت و این زوج زندگی جدید خود را در همسایگی خانه مولانا در خانه ای که مولانا برایشان تدارک دیده بود آغاز کردند.

ابراهیم چلیککل

تصاویر بازیگران ترکیه ای سریال مست عشق
بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق

ابراهیم چلیککل او در سریال های زیادی بازی کرده است، آخرین سریالی که از او به یاد دارید سریال پرواز پرنده نتفلیکس و سریال روزگارانی در چوکوروا بود. در سریال مست عشق نیز حضور دارد. دانلود سریال روزرانی در چوکوروا با دوبله فارسی از کانال تلگرام بازیگرها.

دانلود سریال روزرانی در چوکوروا با دوبله فارسی

بوران کوزوم

بوران کوزوم
بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق

یکی دیگر از بازیگران ترک در سریال مست عشق بوران کوزوم بوران کوزوم در فیلم قیامت عشق ظاهر شد. دانلود این فیلم با زیرنویس فارسی از کانال تلگرام بازیگرها:

دانلود فیلم ترکی قیامت عشق با زیرنویس فارسی

بنسو سورال

بنسو سورال
بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق

بنسو سورال او اخیراً در سریال تلویزیونی «تله» که از شبکه هشت سیما پخش می شود ظاهر شد. او در کنار ارس بلوط اینملی یکی از ستاره های سریال تاثیرگذار بود. این بازیگر زیبای ترکیه ای در سریال مست عشق نیز حضور دارد.

زیباترین بازیگران زن ترکیه.

سلما ارگچ

سلما ارگچ
سلما ارگچ

سلما ارگچ چه در سریال دختر پشت پنجره. او نقش سلن را بازی می کند، در سریال مست عشق حضور دارد. سریال دختر پشت پنجره را می توانید با دوبله فارسی از کانال تلگرام بازیگرها دانلود کنید.

دانلود سریال دختر پشت پنجره با دوبله فارسی

بوراک توزکوپران و پارسا پیروزفر

بوراک توزکوپران و پارسا پیروزفر
بوراک توزکوپران و پارسا پیروزفر

بوراک توزکوپران از دیگر بازیگران سریال مست عشق که در بالا با او به نمایش درآمد پارسا پیروزفر بازیگران سریال یاغی را مشاهده می کنید. پارسا یکی از بازیگران اصلی سریال مست عشق است و نقش مولانا را بازی می کند.

جزئیات ساخت فصل 2 سریال یاغی +[دانلود فصل اول به طور یکجا]

شهاب حسینی

سریال مست عشق شمس تبریزی
سریال مست عشق شمس تبریزی

سریال مست عشق شمس تبریزی و خواستگار کیمیا خاتون شهاب حسینی پخش شده متاسفانه زمان پخش سریال مست عشق هنوز مشخص نشده است. ابتدا انتشار آن به دلیل ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و سپس مشخص نشد که چرا هنوز منتشر نشده است.

شخصیت های سریال مست عشق

بازیگران سریال مست عشق

  • پارسا پیروزفر: مولانا
  • شهاب حسینی: شمس تبریزی
  • بوراک توزکوپرانسلطان ولد
  • بوران کوزوم: علاءالدین
  • هانده ارچل از عشق مست است : زن شیمیایی
  • بنسو سورال: ماریا
  • سلما ارگچ: همسر مولانا (کره خاتون)
  • حسام منزل: حسام الدین چلبی
  • ابراهیم چلیککل: اسکندر

اخبار بیشتر:

  • محبوب ترین فیلم ها و سریال هانده ارچل + [سریال جدید Hande Erçel]
  • هانده ارچل در ویدیویی جدید درخواست مراقبت های بهداشتی کرد!
  • طولانی ترین فیلم ها و سریال های کرم بورسین و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل
  • محبوب ترین فیلم ها و سریال های Burak Ozcivit + [کمک‌های او به زلزله ترکیه]
  • بهترین فیلم ها و سریال های ارس بولوت در مالی و هانده ارچل
  • جذاب ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و هانده ارچل برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر نوشته شده است. هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.