بیوگرافی دوگوکان گونگور به همراه فیلم ها، سریال ها و عکس های او. اندلرن

بیوگرافی دوگوکان گونگور به همراه فیلم ها، سریال ها و عکس های او.  اندلرن

Doğukan Güngör بازیگر ترکیه ای است که با بازی در نقش فاتح در سریال شربت بلوبری به شهرت رسید. در این مقاله به بیوگرافی، عکس ها، فیلم ها و سریال های دوکان گونگور می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

بیوگرافی دوکان گونگور.

Doğukan Gungur در 1 ژوئیه 1996 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. آغاز شهرت او در سریال ترکی شربت زغال و بازی در نقش فاتح بود.

دوغوکان گونگور در سال 2017 وارد دانشگاه بکنت در رشته بازیگری شد. در این دوره در نمایش های متعددی چون اتللو، اوموت، سنت روستای ما و داستان هیچکس بازی کرد. پس از مدتی در نمایش روش چابک با هاریکا اویگور همکاری کرد. او اولین بار در پروژه مریم جلوی دوربین رفت.

همسر دوکان گونگور سیلا ترک اوغلو است. سیلا تورک اوغلو و دوکان گونگور در سریال شربت بلوبری همکار بودند، با هم آشنا شدند و همین شناخت باعث شد با هم ازدواج کنند.

گفته می شود این زوج که سال جدید را با هم در چشمه گذرانده بودند در راه بازگشت با یک سانحه رانندگی مواجه شدند. این دو نفر که قصد بازگشت به استانبول را داشتند، تقریباً در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند، در حالی که خودرویی که راننده آن دوغوکان گونگور بود آسیب قابل توجهی دید. خوشبختانه این دو بدون حادثه فرار کردند و از مرگ حتمی نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ایلول کاندمیر بازیگر نقش یاسمن در سریال خواهران و برادران

فیلم و سریال دوکان گونگور

فیلم و سریال دوکان گونگور

دوکان که بازیگری خود را از سال 2020 آغاز کرد تا به امروز در 3 سریال و 4 فیلم بازی کرده است. در زیر شما را با فیلم ها و سریال های Dukan Gungor آشنا می کنیم.

  • سری Phoenix (Zümrüdüanka) در سال 2020
  • فیلم Dilbray Küçük Dev Kadin محصول 2022
  • سریال حکیم در سال 2022
  • فیلم سید راگمن او در سال 2023
  • سری شربت بلوبری (Kizilcik Serbeti) از 2022 تا کنون
  • فیلم سادیک احمد در سال 2024
  • فیلم ظفرین رنگی محصول 2024

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر مشهور ترکیه ای

تصاویر دوگوکان گونگور

بیوگرافی دوگکان گونگور بازیگر نقش فاتح

بیوگرافی دوگان گونگور عکس از دوکان گونگور بیوگرافی دوکان گونگور و همسرش. عکس از فروشگاه Gungor بیوگرافی Dukan Güngör Doğukan Güngör ازدواج دوکان گونگور

    سریال جدید دوکان گونگور

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.