بیوگرافی راک (دواین جانسون) + بهترین فیلم و سریال او – Carmadeo

بیوگرافی راک (دواین جانسون) + بهترین فیلم و سریال او – Carmadeo

دواین جانسون (راک) یکی از ستاره های هالیوود است که در نقش های اکشن به زیبایی می درخشد. این بازیگر که یک کشتی گیر است در رینگ با نام The Rock شناخته می شود اما نام اصلی او دواین جانسون است. این بازیگر مشهور که 8 سال پیش یک کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای بود، با ورود به سینما توانست در فیلم هایی بازی کند که بیش از 10.5 میلیارد دلار فروش داشتند.

به همین دلیل او را به عنوان یکی از ستاره های سینما می شناسند که فیلم های پرفروش دارد. جانسون در 2 می 1972 در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر دواین یک کشتی گیر حرفه ای بود و همین امر باعث شد تا دواین با دنیای کشتی حرفه ای آشنا شود و به دلیل سفرهای پدرش به نقاط مختلف جهان به این حرفه علاقه مند شود. دواین در نوجوانی شروع به بازی راگبی کرد. سپس توانست به یکی از ستاره های کشتی حرفه ای تبدیل شود. با اندلرن همراه باشید.

زندگی شخصی همسر و فرزندان دواین جانسون (راک)

لورن هاشین، همسر دواین جانسون (راک)

دواین جانسون (راک) که به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های جهان شناخته می شود، در دانشگاه میامی تحصیل کرد و در آنجا به فوتبال آمریکایی ادامه داد. حتی نتوانستم برای تیم های لیگ برتری بازی کنم. پس از دریافت مدرک لیسانس در رشته جرم شناسی و فیزیولوژی در سال 1995، جانسون از دانشگاه میامی فارغ التحصیل شد، اما نتوانست به فوتبال ادامه دهد و از تیم اخراج شد.

دواین جانسون (صخره) در کشتی

او به کشتی بازگشت و مانند پدرش که به راکی ​​جانسون معروف بود قهرمان شد. در سال 1997 دواین جانسون برای اولین بار با زنی به نام دنی گارسیا ازدواج کرد و در سال 2001 اولین فرزند آنها به نام سایمون به دنیا آمد. دختر دواین به مدت شش سال از شوهرش جدا شد، اما جانسون تصمیم گرفت در سال 2019 با لورن هاشین، دختر یکی از موسیقیدانان مشهور آمریکایی، سب هاشین، ازدواج مجدد کند. دواین جانسون (راک) از ازدواج دوم خود دو دختر داشت و در حال حاضر با همسر و دخترانش در آرامش زندگی می کند.

فرزندان دواین جانسون (راک)

فرزندان دواین جانسون (راک)

 

دواین جانسون و همسرش

رابطه بین دواین جانسون و همسرش بسیار آرام است و او توانست با همسر سابقش دنی گارسیا رابطه کاری محترمانه داشته باشد. این بازیگر مشهور در حال حاضر خانه ای در ساوت وست رنچس فلوریدا در ایالات متحده دارد. او همچنین خانه دیگری در لس آنجلس، کالیفرنیا خرید. دواین همچنین صاحب یک مزرعه واقع در ویرجینیا است. یکی از دختران جوان جانسون، سیمون، در حال حاضر آموزش کشتی را در مراکز WWE آغاز کرده و با این شرکت قرارداد امضا کرده است.

بهترین فیلم های دواین جانسون (راک)

دواین جانسون که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، رابطه بسیار خوبی با طرفدارانش دارد. این بازیگر مشهور آمریکایی از سال 1999 تا 2007 افتخارات زیادی را در رشته کشتی خود کسب کرد و توانست در عرصه سینما و تلویزیون بدرخشد. اگرچه او شروع به ورزش حرفه ای کرد، اما اکنون به عنوان یک بازیگر هالیوود و یک چهره تاثیرگذار در جهان شناخته می شود. حتی دواین جانسون اعلام کرده است که می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود.

اولین حضور رسمی دواین جانسون (راک) در سینما با فیلم مومیایی برمی گردد که در سال 2001 اکران شد. با توجه به درخشش دواین جانسون در این فیلم و شهرت او در دنیای کشتی حرفه ای، این فیلم به فروش رفت. خوب و دواین توانست دومین فیلم خود به نام پادشاه عقرب را اکران کند. دستمزد بالای دواین جانسون در حدود 5.5 میلیون دلار، آن را به یکی از بالاترین دستمزدها برای بازی در فیلم The Scorpion King تبدیل کرد و نام خود را برای بالاترین دستمزد در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد. او در زندگی هنری خود در فیلم های متعددی بازی کرده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سریع و خشن
  • جومانجی
  • گشت و گذار در جنگل
  • وضعیت قرمز
  • هرکول
  • گارد ساحلی
  • سن اندریاس
  • جاسوس مرکزی
  • تخریب
  • نقشه بازی
  • اطلاع دهنده

بیوگرافی راک (دواین جانسون) + بهترین فیلم ها و سریال های او

بهترین سریال راک (دواین جانسون)

دواین جانسون به غیر از بازی در فیلم های معروفی مانند Fast and Furious، در سریال های زیادی نیز بازی کرده است. این بازیگر مشهور آمریکایی همچنین در سریال هایی مانند Footballers، Young Rock، Titan Games، Lifeline، Transformers: Prime، Family Guy، Wizards of Waverly Neighborhood، Cory at Home، Hannah Montana، HBO و … بازی کرده است.

سریال‌هایی مانند HBO و The Footballers برای پنج فصل متوالی پخش شدند و بازی‌های او در این سریال‌ها منجر به کسب رتبه‌های برتر در بین کمدی‌ها برای شش سال متوالی شد.

شناسایی های دریافت شده

دواین جانسون (راک) مانند بسیاری از بازیگران و ورزشکاران حرفه ای توانسته در طول زندگی خود جوایز بسیاری را در عرصه ورزش و سینما دریافت کند. این بازیگر معروف که در حال حاضر یکی از بازیگران فعال در عرصه خیریه می باشد. او جوایز سینمایی و تلویزیونی زیادی را در کارنامه شخصی خود به دست آورده است و توانسته است در فهرست تأثیرگذاران جهانی مجله تایم قرار گیرد. جوایز دواین جانسون عبارتند از:

  • جایزه فیلم و تلویزیون mtv
  • جایزه جوانان انتخاب شده در سال های 2017، 2018 و 2001
  • جایزه تمشک طلایی برای بدترین بازیگر مرد
  • جایزه تصویر
  • جایزه برگزیده کودکان نیکولدین در سال 2013، 2017، 2018
  • جایزه منتخب مردم در سال 2016 و 2017
  • جایزه مجله مردم در سال 2016
  • جایزه مستر المپیا در سال 2016

بهترین فیلم ها و سریال های راک (دواین جانسون)

قد و وزن صخره (دواین جانسون)

ظاهر دواین جانسون باعث موفقیت و شهرت او در دنیای ورزش و سینما شده است. به همین دلیل افراد زیادی هستند که می خواهند قد و وزن جانسون یا راک را بدانند.

این بازیگر هالیوودی حدود 118 کیلوگرم وزن دارد. او 190 سانتی متر قد دارد و در حال حاضر 53 سال سن دارد. او در خانواده ای بزرگ شد که به ورزش علاقه داشتند و پدرش یک کشتی گیر حرفه ای بود. به همین دلیل دواین جانسون تمرینات بدنسازی و ورزش های حرفه ای را از نوجوانی آغاز کرد و این باعث شد تا او در شرایط بدنی خوبی قرار گیرد.

آخرین کلمه

در این مطلب با بررسی بیوگرافی دواین جانسون (راک) تهیه شده توسط کارمادئو خود را در خدمت شما عزیزان قرار می دهیم. این بازیگر هالیوودی در طول زندگی خود دو بار ازدواج کرده و حاصل این ازدواج سه دختر است. دواین جانسون در زندگی ورزشی خود بسیار موفق بوده و جوایز زیادی در این زمینه کسب کرده است. ورود او به دنیای بازیگری نیز شهرت زیادی برای او به همراه داشت. یکی از فیلم های معروف او فیلم سریع و خشن است که در چند سال متوالی پخش شد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

 

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.