تاریخ انتشار اندروید ۱۵; تلفن‌های پیکسل بعداً به‌روزرسانی خواهند شد – Tekrato

تاریخ انتشار اندروید ۱۵; تلفن‌های پیکسل بعداً به‌روزرسانی خواهند شد – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گزارش های اطلاعاتی جدید تاریخ انتشار اندروید 15 به نظر می رسد گوشی های پیکسل گوگل دیرتر از حد معمول وارد می شوند آپدیت اندروید 15 دریافت کنید

امسال برخلاف سال های گذشته، نسل جدید گوشی های پیکسل گوگل زودتر از موعد معمول ارائه شدند و به همین دلیل به آخرین نسخه اندروید مجهز نیستند. این در حالی است که گوگل همیشه نسخه جدید اندروید در رویداد معرفی گوشی های پیکسل ارائه شد.

به گزارش 91mobiles، پس از معرفی سری پیکسل 9، اندروید 15 بر روی پروژه متن باز اندروید منتشر شد. و اکنون برای گوشی های پیکسل منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار اندروید 15

وب سایت AndroidHeadlines اعلام کرده است که اندروید 15 در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) برای گوشی های پیکسل عرضه می شود. این تاریخ با اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود مطابقت دارد.

تاریخ انتشار اندروید 15

گوگل معمولاً نسخه جدید اندروید را دوشنبه ها (اولین روز هفته) منتشر می کند. اما این بار روز کلمبوس را که یکی از تعطیلات آمریکاست انتخاب کرد. این تاخیر در انتشار را می توان خبر خوبی دانست. زیرا گوگل زمان بیشتری برای بررسی دقیق نسخه جدید اندروید خواهد داشت. حداقل امیدواریم اینطور باشد.

چه گوشی هایی اندروید 15 را دریافت خواهند کرد؟

وب سایت AndroidHeadlines مدعی شده است که گوشی های پیکسل نسخه جدید اندروید را قبل از سایر گوشی ها دریافت خواهند کرد. این بدان معناست که سری پیکسل 6 که در سال 2021 عرضه شد، سری پیکسل 7، سری پیکسل 8 و سری پیکسل 9 جزو اولین گوشی هایی هستند که اندروید 15 را دریافت می کنند.

هنوز مشخص نیست که سایر سازندگان گوشی های اندروید چه زمانی نسخه جدید این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. سامسونگ قرار بود One UI 7 را بر اساس اندروید 15 در ماه جولای عرضه کند، اما با تاخیر مواجه شد. سامسونگ بعدا عذرخواهی کرد و گفت که تاریخ انتشار اندروید 15 را اعلام خواهد کرد.

نظر شما درباره داستان های مربوط به تاریخ انتشار اندروید 15 چیست؟ آیا فکر می کنید که تاخیر در عرضه نسخه جدید سیستم عامل اندروید آیا بر کیفیت بالاتر آن تأثیر می گذارد؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی امروز؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو
  • عرضه جهانی گوشی تاشو شیائومی Mix Flip تایید شد. رقابت جدید در بازار موبایل
  • Galaxy S25 و S25 Plus گواهینامه 3C را از چین دریافت کردند. جزئیات شارژ سریع فاش شد

تاریخ انتشار اندروید 15 برای تلفن های پیکسل دیر به روز رسانی می شود اولین بار در Tecrato – Living With Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.