تاریخ انتشار سیستم عامل جدید هواوی برای دستگاه های واجد شرایط اعلام شد – بازیگرها

تاریخ انتشار سیستم عامل جدید هواوی برای دستگاه های واجد شرایط اعلام شد – بازیگرها

سیستم عامل جدید HarmonyOS NEXT هواوی امروز برای دستگاه های هوشمند واجد شرایط عرضه شد. در زیر زمان انتشار این سیستم عامل برای گوشی های واجد شرایط آمده است. با ما همراه باشید.

طبق گزارش‌ها، اولین گروه از دستگاه‌هایی که نسخه بتای عمومی سیستم عامل جدید HarmonyOS NEXT هوآوی را در 8 اکتبر دریافت خواهند کرد، شامل سری‌های میت 60، سری میت ایکس 5 و تبلت‌های سری میت‌پد پرو با نمایشگر 13 اینچی می‌شوند. 2 اینچ.

راهنمای خرید بازیگرها

نکته جالب این است که دارندگان این گوشی ها و تبلت ها می توانند نسخه مذکور را قبل از عرضه رسمی امتحان کرده و از ویژگی های جدید آن استفاده کنند.

تاریخ انتشار سیستم عامل جدید Huawei HarmonyOS NEXT برای سایر گوشی های هواوی

ظاهراً سیستم عامل جدید هواوی برای سری Huawei Pura 70، Pocket 2 و Matepad Pro نسخه 11 اینچی 2024 در تاریخ 22 اکتبر 2024 منتشر خواهد شد.

نقشه راه سیستم عامل جدید هواوی در سال 2025

در سال 2025، هواوی قصد دارد سیستم عامل جدید Harmony Next را به دستگاه های بیشتری ارائه دهد. این دستگاه ها شامل هواوی میت 5 اینچی است.

هواوی تایید کرده است که با پیشرفت تست و سازگاری، دستگاه های بیشتری به این سیستم عامل به روز می شوند. البته هنوز تاریخ انتشار رسمی نسخه پایدار اعلام نشده است.

تاریخ انتشار سیستم عامل جدید هواوی برای دستگاه های واجد شرایط اعلام شدتاریخ انتشار سیستم عامل جدید هواوی برای دستگاه های واجد شرایط اعلام شد

ویژگی های هارمونی او اس نکست هواوی

سیستم عامل جدید هواوی یک مرکز کنترل باز است که امکان استفاده از لغزنده های هوشمند و سوئیچ های بزرگتر را فراهم می کند. این نسخه به کاربر اجازه می دهد تا صفحه قفل و صفحه اصلی را شخصی سازی کند. Harmony Next از امنیت بالایی برخوردار است و اجازه نصب برنامه هایی که الزامات امنیتی را ندارند را نمی دهد.

در سیستم عامل پیشرفته هواوی شاهد حضور موتور ARK هستیم که برای بهبود گرافیک، رسانه، حافظه، ذخیره سازی، کاهش مصرف انرژی و مرور بهتر اینترنت طراحی شده است.

به طور کلی، در مقایسه با HarmonyOS 4، Harmony Next کارایی حافظه را تا 1.5 گیگابایت افزایش می‌دهد و 30 درصد نرم‌تر کار می‌کند. به علاوه، تا 55 دقیقه عمر باتری را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: