تاریخ انتشار Galaxy S24 FE و Galaxy Tab + S10 نزدیک است – Tekrato

تاریخ انتشار Galaxy S24 FE و Galaxy Tab + S10 نزدیک است – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

Galaxy S24 FE دو گواهینامه ضروری دیگر دریافت کرد. این مشکل نزدیک است تاریخ ارائه Galaxy S24 FE اطلاع رسانی کند

قبلاً می‌دانستیم که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی تب اس 10 و گلکسی اس 24 FE را عرضه کند. اما اکنون به گزارش gizmochina، این گوشی و تبلت سامسونگ گواهینامه MTC و NBTC را نیز دریافت کرده و به تاریخ عرضه نزدیکتر شده اند.

جزئیات بیشتر در مورد تاریخ عرضه Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10+

مدل وای فای Galaxy Tab S10+ اخیراً از NBTC تایلند تأیید شده است. Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721B/DS نیز در پایگاه داده های NBTC و MTC مشاهده شده است. پلتفرم MTC نیز تصویری از این گوشی هوشمند را فاش کرده است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

Galaxy S24 FE در پلتفرم MTC
Galaxy S24 FE در پلتفرم MTC

این عکس نشان می دهد که طراحی Galaxy S24 FE با آنچه قبلا گزارش شده بود مطابقت دارد و سه لنز دوربین در پنل پشتی آن قرار دارد.

تاریخ ارائه Galaxy S24 FE

Galaxy Tab S10+ نیز با شماره مدل SM-X820 در پایگاه داده NBTC ظاهر شد. این پشتیبان‌گیری‌ها هیچ جزئیاتی از مشخصات دستگاه‌ها را فاش نمی‌کنند. با این حال، آنها این را تایید می کنند تاریخ انتشار Galaxy S24 FE و تبلت جدید سامسونگ نزدیک است تلفن رده بالای جدید سامسونگ اخیراً گواهینامه های FCC، BIS و Bluetooth SIG را دریافت کرده است. گلکسی تب اس 10 پلاس نیز در پایگاه داده های FCC و 3C مشاهده شد.

Galaxy Tab S10+

گواهی های قبلی، جزئیات مشخصات Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10+ را معرفی کردند. بر این اساس، Galaxy S24FE با تراشه Exynos 2400e، باتری 4565 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 25 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 واتی عرضه می شود.

همچنین انتظار می رود گلکسی تب اس 10 پلاس به تراشه Dimension 9300 Plus مجهز شود و از قدرت شارژ 45 واتی پشتیبانی کند. رنگ نقره ای یکی از رنگ های تبلت جدید سامسونگ خواهد بود. با ما همراه باشید تا آخرین اخبار مربوط به تاریخ عرضه Galaxy S24 FE و تبلت جدید سامسونگ را به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

  • Samsung Galaxy S24 FE با پردازنده Exynos 2400e در تمامی مناطق ارائه خواهد شد
  • FCC سامسونگ گلکسی S24 FE را تایید کرد. تصویر واقعی این گوشی منتشر شد.
  • مشخصات Samsung Galaxy S24 FE و شارژر بی سیم تایید شد

مقاله Galaxy S24 FE و Galaxy Tab + S10 به زودی برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.