تاریخ اکران The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim (2024 The War of the Rohirrim) | اندلرن

تاریخ اکران The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim (2024 The War of the Rohirrim) |  اندلرن

فیلم The Lord of the Rings: War of the Rohirrim قسمت چهارم مجموعه ارباب حلقه ها قرار است ما را در سال 2024 به پرده بزرگ بازگرداند اما باید صبور باشید.

در آگوست 2023، برادران وارنر تصمیم گرفتند به دلیل اعتصاب برخی از بازیگران هالیوود، اکران این فیلم را از آوریل به دسامبر 2024 موکول کنند. به نظر می‌رسد انتظار طولانی برای دیدن «جنگ روهیریم» ارزشش را داشت، زیرا این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم آنسی در ژوئن 2023 با تحسین منتقدان روبه‌رو شد.

در حالی که منتظر پخش فصل دوم سریال Rings of Power هستیم، قسمت جدید این پیش درآمد داستان هلم هامرهند افسانه ای تقریبا 200 سال قبل از وقایع The Two Towers را روایت می کند.

در ژوئن 2021 مشخص شد که این پایان سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها نخواهد بود و برادران وارنر طبق قراردادی که در فوریه 2023 با Middle-earth Enterprises امضا کردند، اعلام کردند که سری جدید The Lord. مجموعه فیلم حلقه ها ادامه خواهد داشت و هر بار قسمت جدیدی ساخته و پخش خواهد شد.

اخبار دریافتی حاکی از آن است که تاریخ اکران این فیلم 13 دسامبر 2024 خواهد بود، اگرچه از تاریخ اصلی که قرار بود آوریل 2024 باشد 8 ماه به تعویق افتاده است، اما امیدواریم باز هم تاخیری رخ ندهد و ببینیم این فیلم هیجان انگیز در پرده سینما برای کریسمس 2024.

بازیگران The Rohirrim War: چه کسی در The Rohirrim War بازی خواهد کرد؟

 

میراندا اتو - ارباب حلقه ها

صداپیشگان از جمله میراندا اتو برای بازگشت هیجان انگیز سه گانه OG Lord of the Rings تایید شده اند. او نقش خود را به عنوان Éowyn که راوی فیلم خواهد بود، دوباره بازی خواهد کرد. برایان کاکس صدای متمایز خود را به هلم همرهند، پادشاه روهان، قرض می دهد.

گایا وایز در نقش هرا، دختر هلم که به دفاع از مردمش کمک می کند. لوک پاسکوالینو در نقش گرگ، رهبر بی رحم دانلندینگ ها که به دنبال انتقام از روهان (با صدای او) به خاطر مرگ پدرش (فرکا (با بازی شان دولی خواهد بود) به بقیه بازیگران می پیوندد. علاوه بر این، لارنس اوبونگ ویلیامز (اوبونگ ویلیامز) نقش فریالف هیلدسون، برادرزاده هلم و وارث تاج و تخت روهان را بازی خواهد کرد.

علاوه بر این، لورین اشبورن، یزدان غفوری، بنجامین وین رایت، مایکل وایلدمن، جود آکوودیک، بلال حسنا و جانین دوویتسکی نیز به عنوان صداپیشه در بخش‌های مختلف این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

برایان کاکس - ارباب حلقه ها

کارگردانی فیلم The Lord of the Rings: War of the Rohirrim بر عهده کنجی کامیاما در پشت صحنه است. فیلیپا بوینز، برنده اسکار، که بخشی از تیم نویسندگی اصلی ارباب حلقه ها و هابیت بود، در کنار جوزف چو، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. تیم خلاق ارباب حلقه ها شامل ریچارد تیلور برنده اسکار و جان هاو تصویرگر تالکین برای این پروژه بازخواهند گشت.

این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از جفری آدیس و ویل متیوز ساخته خواهد شد و حدود 250 سال قبل از وقایع فیلم اصلی که عصر سوم نام داشت، اتفاق می افتد، در حالی که نمایش جدید در عصر دوم روی می دهد. .

بازیگران - ارباب حلقه ها

نقشه جنگ ارباب حلقه ها روهیریم: جنگ روهیریم درباره چیست؟

این فیلم قرار است داستان ناگفته ای از قلعه عمیق هلم را روایت کند، جایی که زندگی پادشاه افسانه ای روهان هلم هامارهند در آن جریان دارد. پس از اینکه لرد گرگ دانلندینگ تصمیم می گیرد انتقام مرگ پدرش را بگیرد، او به طرز وحشیانه ای دست به یک حمله غافلگیرانه می زند. هلم و مردانش مجبور می شوند آخرین نیروهای خود را در قلعه هورنبورگ (که بعداً به عنوان قلعه هلمز دیپ شناخته شد) شجاعانه بکنند. رهبر گروه مقاومت علیه ولف هرا، دختر هلم است.

ارباب حلقه ها - جنگ روهیریم 4

آیا تریلر یا تریلر The Lord of the Rings War of the Rohirrim هنوز منتشر شده است؟

متأسفانه، این فیلم هنوز در حال تولید است، بنابراین مدتی طول می کشد تا تریلر فیلم The Lord of the Rings: War of the Rohirrim را ببینیم.

جشنواره معتبر فیلم انسی که در ژوئن 2023 برگزار شد، صحنه هایی از این فیلم زیبا به نمایش درآمد و واکنش ها بسیار امیدوارکننده بود. نظر وی درباره این جشنواره در سایت فرانسوی CloneWeb نوشته شده است: «این فیلم در صدر فیلم های سال 2024 قرار خواهد گرفت و داستان آن 100 درصد با سه گانه اصلی فیلم مطابقت دارد و در عین حال بسیار شبیه است. به انیمیشن نمی توانم برای دیدنش صبر کنم.”

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره بهترین فیلم های جزیره ای جهان را معرفی می کنیم.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.