تاریخ عرضه Huawei Mate XT در بازارهای جهانی – بازیگرها مشخص شد

تاریخ عرضه Huawei Mate XT در بازارهای جهانی – بازیگرها مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

هواوی اخیرا با معرفی اولین گوشی سه لایه دنیا سر و صدای زیادی به پا کرده است; البته مشخص نیست این دستگاه در چه بازارهایی عرضه خواهد شد. اما اکنون گزارشی منتشر شده است. زمان عرضه Huawei Mate XT در بازارهای جهانی آشکار کرده است

طبق سرفصل های اندروید، گوشی هوشمند Huawei Mate XT Ultimate Design در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازارهای جهانی خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که هواوی این خبر را تایید نکرده است و تنها چند منبع آگاه به این بازه زمانی اشاره کرده اند.

زمان عرضه هواوی میت XT

اگر این خبر صحت دارد پس هواوی میت در هر صورت می توان انتظار داشت که این گوشی عجیب و مبتکر هوآوی در یکی از روزهای سه ماهه اول سال 2025 به صورت رسمی در بازارهای داخلی عرضه شود.

زمان عرضه Huawei Mate XT در بازارهای جهانی

پیش از این حتی مطمئن نبودیم که آیا این گوشی به بازارهای جهانی می رسد یا خیر. اما پس از آن، تیزرهایی به بیرون درز کرد که از عرضه جهانی آن خبر می داد. این گوشی به طور رسمی در چین عرضه شد..

Huawei Mate XT Ultimate Design که نام رسمی این گوشی در بازار چین است، دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی OLED است که از وضوح 3K پشتیبانی می کند. این گوشی قابلیت تا شدن سه بار را دارد و ابعاد صفحه نمایش با هر بار تا شدن به 7.9 و 6.4 اینچ می رسد.

جالب اینجاست که علیرغم داشتن سه لایه و دو لولا، هواوی میت XT تقریباً به ضخامت گلکسی زد فولد 6 در صورت تا شدن کامل است. بسیاری از مردم این گوشی جدید تاشو را پیشرفتی در طراحی گوشی های تاشو می دانند. هواوی نه تنها اولین شرکتی است که این فناوری را ارائه می کند، بلکه ضخامت آن کمتر از حد انتظار است.

Huawei Mate XT از سخت افزار سطح پرچمدار استفاده می کند و باتری مناسبی دارد. دوربین ها همچنین عملکرد درجه یک را ارائه می دهند. نظر شما در مورد این گوشی جالب هوآوی چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • Huawei Watch Ultimate Green Edition با حالت های ورزشی جدید ارائه شد
  • ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5 با عمر باتری 14 روزه معرفی شد

مقاله تاریخ عرضه هواوی میت ایکس تی در بازارهای جهانی ابتدا در وبسایت بازیگرها – لایف با فناوری مشخص شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.