تایید شده؛ Realme در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی – Tecrato است

تایید شده؛  Realme در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی – Tecrato است

محتوا تایید شد؛ Realme که روی فناوری شارژ سریع 300 واتی کار می کند، اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ریلمی گام دیگری در فناوری شارژ سریع برداشته است. در مصاحبه اخیر با YouTuber TheTechChap، فرانسیس وانگ، مدیر بازاریابی جهانی Realme، اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش است. فناوری شارژ سریع 300 واتی است.Realme همیشه در فناوری‌های شارژ پیشرو بوده است. در سال 2021، این فناوری DartCharge Inc. 65W این گوشی با گوشی GT Master Edition معرفی شد که می تواند باتری 4300 میلی آمپر ساعتی خود را در 33 دقیقه به طور کامل شارژ کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های Realme در سال 2024
  • بررسی Realme 12 Pro Plus; بررسی دقیق سیستم، دوربین، باتری و عملکرد.

فناوری شارژ سریع 300 واتی گوشی شما را در عرض 5 دقیقه به طور کامل شارژ می کند

سال بعد، در سال 2022، ریلمی GT Neo 3 را با پشتیبانی از شارژ 150 واتی عرضه کرد که می‌توانست باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی را در عرض 5 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ کند.

سپس، پرچمدار سال گذشته ریلمی، GT Neo 5، با سرعت شارژ بیشتر 240 وات معرفی شد که به کاربران این امکان را می دهد تا گوشی خود را در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل شارژ کنند. در حال حاضر، جانشین این مدل با یک راه حل شارژ حتی سریعتر 300 واتی وارد بازار می شود.

در حال حاضر، برند Redmi تنها برندی است که فناوری شارژ 300 واتی را برای گوشی ها به نمایش گذاشته است. دموی آن نتایج چشمگیری را نشان می دهد: گوشی در کمتر از سه دقیقه به 50 درصد شارژ می رسد و در کمتر از پنج دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

با این حال، هنوز جزئیات زیادی در مورد فناوری شارژ سریع 300 واتی Realme در دسترس نیست. زیرا در مصاحبه اخیر ونگ به جزئیاتی مانند زمان بارگذاری یا هیچ نقطه ضعفی اشاره نشده است. همچنین مشخص نیست که این فناوری چه زمانی به یک تلفن تجاری راه پیدا خواهد کرد.

در حالی که شارژ سریعتر مزایای بدون شک برای کاربران در حال حرکت دارد، معایبی نیز دارد. سرعت شارژ بالا می تواند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شود که مستقیماً بر سلامت و عمر باتری تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، شرکت باید اطمینان حاصل کند که زیرساخت‌های کافی برای پشتیبانی از چنین شارژهای ولتاژ بالا، مانند سیستم‌های خنک‌کننده اتاق بخار بزرگ‌تر و کارآمدتر، که می‌تواند هزینه تلفن را افزایش دهد، وجود دارد.

جالب است که ببینیم آیا Realme می تواند بر این چالش ها غلبه کند و شارژ سریع 300 واتی را به بازار بیاورد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • راهنمای خرید بهترین گوشی در هر رنج قیمت
  • بهترین گوشی ها برای Garena Free Fire
  • بهترین گوشی های موبایل برای کلش رویال
  • بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ

منبع: گجت ها

محتوا تایید شد؛ Realme که روی فناوری شارژ سریع 300 واتی کار می کند، اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.